تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۱۷۸۲۵۸

اعلام نرخ جدید کرایه‌های تاکسی شهر یاسوج

۱۱
۱
کبنا ؛مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج از افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی این شهر خبر داد.
سجاد بهرامی با اعلام افزایش نرخ کرایه خطوط تاکسی از اردیبهشت ماه سال جاری گفت: روند افزایش نرخ کرایه به این صورت است که بعد از تایید فرمانداری و ابلاغ شورای شهر اجرایی و برچسب‌های جدید نصب می‌شود.
[caption id="attachment_175336" align="alignleft" width="263"]Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-04-18 12:52:43Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comýýÿø"Gþ Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-04-18 12:52:43Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comýýÿø"Gþ[/caption]
وی از برخورد جدی با هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در شهر یاسوج خبر داد و گفت: شهروندان محترم درصورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و تخلفات مربوط به تاکسی‌های می‌توانند با یادداشت کد شناسایی تاکسی مورد نظر با شماره تلفن۳۳۳۴۷۲۹۸تماس حاصل فرمایند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج با بیان اینکه شکایات مردمی در کمتر از ۲۴ ساعت ترتیب اثر داده می‌شوند ابراز داشت: رأی صادره در کارنامه هوشمند این رانندگان ثبت و علاوه بر درج امتیاز منفی، جریمه نقدی نیز براساس آیین نامه و قانون ابلاغ واجرا خواهد شد. هرچند که نظارت وبازرسی ناظران سازمان تاکسیرانی روزانه در حال گشت زنی ونظارت هستند ولی با مشارکت شهروندان موفقیت ما کیفیت بهتری خواهد داشت.
بهرامی با اشاره به سیاست‌های جدید سازمان تازه تاسیس حمل و نقل بار و مسافر شهر یاسوج افزود: تاکسی‌ها ملزم به نصب برچسب کرایه‌های جدید شده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند.
وی افزود: لیست نرخ کرایه تاکسی‌ها در همه خطوط شهر یاسوج منتشر شده و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.
شهروندان محترم می‌توانند جهت مشاهده لیست کامل نرخ تاکسی‌های شهر یاسوج به سایت شهرداری یاسوج به آدرس yasuj. ir مراجعه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اشنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس سجاد بهرامی عزیز
مرادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی ممنون به خاطر مدیریت موضوع تاکسی ها. از شما که مدیری بزرگ و کارآمد هستین انتظار میره که ایستگاه فرعی ۴ سالم آباد را هم بررسی فرمائید. من خودم تو این مدت از سروسامان گرفتن اوضاع تاکسی رانی خیلی راضی ام. موفق باشین
Iran, Islamic Republic of
درود برجناب دکتر بهرامی
حمید
Iran, Islamic Republic of
اخ سی.. ک خوب داره همنه...ایزنه ...هم ای ... پست نیاشت یو هم عاقبتش وخیر وابی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام شما که نمیتونید یک ایستگاه مرکزی و جامع در شهر احداث کنید و مدیریت کنید تاکسی های خود رو و به شهروندان اموزش بدهید که در خیابانهای غیره جهت سوار شدن نایستند چطور میخواهید بدون هیچ برنامه ای فقط کرایه ها را افزایش دهید . فقط شهر به افزایش کرایه نیاز دارد شما حتی نمیتوانید مشکل ترافیک شهری را حل کنید چه برسد به اینکه مکان ایستگاههای شهری را فقط تعویض میکنید بدون هیچ تفکر صحیح...

برید کمی فکر و تفکر عمیق و اینده نگری کنید
امید
Iran, Islamic Republic of
دوکتور....بهرامی اهثنط
امید
Iran, Islamic Republic of
توهم پست گروتی په راسی دکترای چه داری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس عزیز. با غیرتتتتتتتتتتتتتتتتت.متعصب و شجاع.
مسعود - حق
Iran, Islamic Republic of
من الان ۵ ماه است از یک راننده تاکسی شکایت کردم به صورت مکتوب ولی تا کنون هیچ پاسخی دریافت نکردم پبش از ۲۰ بار به صورت حضوری به ساز مان تاکسی رانی رفتم .
عاقل
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی دوکتور دوکتور نکنید بپرسید این چطوری شده مدیر عامول به قول خودش اخ و بخت یاسوج که سجاد وابیه مدیر عامل بخش مسافربری دیگه تا اخرشو بخونید ...
شهردار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر سجاد بهرامی
برازنده ای
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1