تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۱۷۸۱۵۵

چرا مسئولان به اتفاقات دانشگاه یاسوج بی‌توجه هستند؟

۱۷
۰
کبنا ؛علی رفعتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه دراندیشه دینی ودر نظام جمهوری اسلامی با این عظمت که برخاسته از ازادی اندیشه و تضارب افکار بوده است، هیچ محدودیتی برای افکار وجود ندارد، گفت: اما بعضا در دانشگاهی که باید فضای تعامل و تضارب اندیشه در جهت رشد علمی و تربیتی باشد به دنبال کانالیزه کردن افکار هستند.
وی با بیان اینکه: متاسفانه دانشگاه تبدیل شده است به جولانگاه برخوردهای سلیقه‌ای، و دانشجویان به جای آرامش و امید هر روز با تلاطمی نو مواجه هستند، افزود: انتظار بود بعد از انتخابات، حداقل برا مدتی فضای فشارهای بیرون کمتر شده و دانشگاه به رسالت حقیقی خود بپردازد.
DSC_0885
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشسجویی استان اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای قانون را بهانه اهمال کاری‌های خود می‌کنند اما در رفتار خودشان عین بی‌قانونی را نشان می‌دهند.
رفعتی با اشاره به اینکه چگونه است که از ورود نماینده بسیج دانشجویی به عنوان عضو حقوقی و ثابت، ان هم برساس قانون وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی به داخل جلسه شورای فرهنگی ممانعت می‌شود و همه سکوت می‌کنند، بیان کرد: پرونده سازی‌های واهی برای دانشجویان خصوصا دانشجویان بسیجی بر اساس کدام قانون و به کدام منظور از کدام اتاق فکر طراحی و اجرا می‌شود؟ وجالب‌تر اینکه در روزهای اخیر نیز با برگزاری کنسرت موسیقی و آن هم از نوع خاص، در یک برنامه ماهیت اصلی آقایانی که ادعای کارفرهنگی می‌کنند، بر ملا شد.
نماینده بسیج دانشجویی استان در شورای تبیین مواضع کشور با بیان اینکه: مسئولین فرهنگی با برگزاری این کنسرت که معلوم نیست مجوز داشته است یا خیر و اگر مجوز هم داشته از کجا و چه کسانی مجوز داده‌اند، داعیه قانون مداری!!! خود را نشان داده و اثبات کردند که قانون را فقط در صورتی که باب می‌لشان باشد می‌خواهند، گفت: جای سؤال دارد که آیا دفتر نهاد و رییس دانشگاه در جریان برگزاری این نوع رفتار‌های مغایر با قوانین و برنامه‌هایی از قبیل کنسرت‌ها و... هستند یا خیر؟، اگر هستند که شجاعت اعلام آن را داشته باشند و اگر نیستند، سکوت برای چیست وچگونه شانه از زیر بار مسئولیت خالی می‌کنند..
رفعتی در ادامه اظهار داشت: مگر غیر از این است که سکوت بر این نوع بی‌قانونی‌ها مبنی بر تأیید این روند است؟ چرا مسئولین استان به اتفاقات یک جانبه گرایی در درون دانشگاه بی‌توجه هستند، حتما باید سرو صدای دانشجو‌ها بلند شوند تا نهاد‌ها و دستگاه‌های سیاسی، امنیتی و... بیدار شوند؟ اگر آقایان خیال می‌کنند با سناریوی پرونده سازی، و حراست هراسی موفق به توقف و سکوت دانشجویان می‌شوند، سخت در اشتباهند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه: تاکنون سکوت کردیم و بر بسیاری از موارد و مسائل به امید اصلاح چشم پوشیدیم، اما گویا با اطلاع یا بدون اطلاع ریاست محترم دانشگاه، تعدادی در درون دانشگاه از نتیجه انتخابات برداشت دیگری دارند، افزود: هر برداشتی که می‌خواهند داشته باشند مبارکشان، اما حق ندارند دانشجویان را وارد این بازی آلوده کنند.
رفعتی در پایان با اشاره به اینکه: مسیؤلین به جای پرونده سازی برای دانشجویان و فرافکنی در امور پاسخگوی اعمال خود باشند، گفت: بیان این مواضع از سر ناچاری و دغدغه دانشجویی است و ما همواره خواهان جوی ارام، علمی، منطقی و در عین حال پرشور و نشاط و جنبشی در دانشگاه بوده و امیدواریم که بی‌قانونی‌ها و پرونده سازی‌ها و تحت فشار قرار دادن تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌های استان پایان یابد و یا در یک نشست صمیمی حل و فصل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسلام
معاون مالی دانشگاه یاسوج به علت مسائلی به مدت ۲ هفته است که قهر کرده و در دفتر کار خود حاضر نشده
همایون
Iran, Islamic Republic of
بفرمائید دانشگاه محمود ارشدی نه دانشگاه یاسوج. ضمنا برای چندمین باره که اقای عکاشه و کمایی توصیه میکنم نظر بنده را منعکس کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر روز ما باید از دعواهای دانشگاه یاسوج بخونیم ایا به کیفیت تدریس هم فکر میکنید اقایان دیگه بسه بزارید دانشجویان با کمی ارامش دنبال تحقیق و پزوهش باشن
ن
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه ..شده و هر کاری میکنند و نیروهایی که سد راه بود را...کردن
احسان جهانبازیان
Iran, Islamic Republic of
جناب مسیول بسیج دانشجویی زمانی,که دانشجویان دانشگاه یاسوج به ریاست دکتر . ارژنگ در . بودن و هیچ دانشجویی غیر از هم خط ارژنگ و هدایت خواه حق اظهار نظر نداشت چرا اون موقع شما و امثال شما اعتراض نکردید زمانی که ارژنگ و هدایت خواه ...میکردند شما چه موضعی داشتید.هر چه را برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید...
حمیدآباد
Iran, Islamic Republic of
زورت میاد راهت ندادند توی جلسه ؟؟؟ بگو خودت اذیت میشی ! اتفاقا دانشجوها خیلی سرحال هستن و با موسیقی حال میکنند ...
..ی نژاد سوق
Iran, Islamic Republic of
ای خدا...
تا .. می
برای ما شده رییس بسیج دانشجویی
استاد
Iran, Islamic Republic of
به نظر یک عضو دانشگاهی. دخالت در مسائل دانشگاه امری کاملا ناپسند است. دانشگاه یاسوج بیش از ۲۵۰ هیات علمی، و ۵۰۰ کارمند در قسمت های مختلف و بیش از ۲۰ مدیر اصلی و پنج معاون اصلی به همراه معاون های دانشکده می باشد. از اینرو قویاً دخالت و بررسی امور دانشگاه با وجود این همه نخبه و مدیر در دانشگاه کار عبث و دخالت محض به حساب می آید
یاسین
Iran, Islamic Republic of
کلا می خواست بگه من رو تو جلسه راه ندادن که بگم کنسرت برگزار نشه !!!!!. ای بابا دنیا کجا میره ما به کجا ....
احسان جهانبازیان
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه چرا سانسور می کنید کامنت هارو
حامیان دولت
Iran, Islamic Republic of
عامو برو خودت رو درست کن... به جای تهمت زدن به دیگران....
Iran, Islamic Republic of
بنظر شما چرا بعضی ازاین مسئولین باید توجه کنند..
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه دست ارشدی و موسوی است همه آنهایی که نام بردید سرکارند ضمنا پرونده سازی در این دوره بی سابقه است حراست دانشگاه ساواک شده و هرکی یه کم حجاب دارد می برد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ما را بردند حراست گفتند بگو با فلان فرد بسیجی دوست هستم تا کاری با تو نداشته باشیم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ما دیگه به ستوه آمدیم دوران ارزنگ را یاد ندارم اما با هم فرقی ندارند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که ما دیدیم پرونده سازی مربوط به ریاست چند سال قبل دانشگاه بوده و حرف شما جای تعجب دارد به قول معروف یه سوزن به خودت بزن و.
وحید
Iran, Islamic Republic of
سلام .. من موندم آقایونی که حتی قوانین رو نمیدونن چرا به این سادگی نظرات بی پایه میدن... آقای جهانبازیان و یاسین اولا مسئول بسیج عضو حقوقی شورای فرهنگی دانشگاه هست و مثل تشکل های دیگه نیست که با اجازه رئیس دانشگاه حق حضور دارند و هیچ کس حتی ریاست دانشگاه هم اجازه جلوگیری از حضور ایشون رو ندارند... دوما بنده تا آنجایی که از خبرها جویا شدم ایشون خودشون وقت نداشتند برن و شخص دیگه ای رفته بود و دانشگاه هم با کاغذبازی و دغل بازی هایی که زیبنده مسئول نیست به بهانه الکی نذاشتند آن شخص بره داخل ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1