تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب : ۱۷۸۱۰۴

از مدیرکل تا نماینده مردم گچساران

۱۰
۰
کبنا ؛.khademiتیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نتیجه یک بر صفر تیم بادران تهران را شکست داد تا دو هفته مانده به اتمام  لیگ دو فوتبال کشور به صدر گروه خود برسد.
پس از این مسابقه حساس، مسئول کانون هواداران این باشگاه در گفت و گو با خبرنگار کبنا اظهار داشت: هواداران، کادر فنی و بازیکنان برای این بازی هرچه توان داشتند گذاشتند تا هر سه امتیاز حیاتی این مسابقه بدست آید و به لطف خداوند به صدر جدول برسیم.
استفاده از ظرفیت های نماینده شهرستان 
صادق خادمی با اشاره به گفت و گوی پیش از این مسابقه با کبنا نیوز گفت: قبل از این مسابقه نیز عرض کردم که  فوتبال از سه رکن هوادار، رسانه و باشگاه تشکیل شده و امروز شاهد تلاش هر سه بودیم و نتیجه اش را نیز گرفتیم و برای رسیدن به هدفمان می بایست این همکاری و وحدت تقویت شود و منتظر اما و اگرها نشویم چرا که حریفانمان منتظر غفلت ما هستند تا نهایت بهره را از آن ببرند.
خادمی با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی بیش از پیش افزود: در این برهه زمانی حساس که تنها دو قدم به هدفمان در این فصل باقی مانده است، لازم است که همه مدیران ارشد شهرستان و استان پای کار آمده و هرکدام به سهم خود تیم را تا صعود به لیگ یک یاری رسانند چرا که به طور مثال می بایست از ظرفیت شخصیتی چون دکتر تاجگردون در همه زمینه ها و بخصوص ورزش استفاده کرده و از این طریق از ایشان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان خواهشمندیم که در این موقعیت حساس تیم را تنها نگذاشته و به هر شکل ممکن و به هر طریقی که می توانند یاری رسان هواداران نفت و این تیم باشند.
لزوم در نظر گرفتن پاداش برای بازیکنان
وی همچنین با اشاره به لزوم روحیه بخشی به بازیکنان در این موقعیت حساس بیان کرد: اکنون که تمام بازیکنان و کادر فنی تا اینجای کار سنگ تمام گذاشته و پر انرژی به هدف نزدیک شده اند، لازم است که پاداش هایی از سوی مدیریت باشگاه برای آنها در نظر گرفته شود تا با روحیه ای مضاعف دو قدم پایانی را نیز با موفقیت سپری و باری دیگر شاهد شادی شهروندان و هم استانی های ورزش دوست باشیم.
مسئول کانون هواداران در پایان باری دیگر از مسئولین و بخصوص نماینده مردم خواست تا در این روزهای حساس برای ورزش شهرستان، تیم نفت و گاز گچساران را یاری نماید.
به گزارش کبنااسپورت، نفت و گاز گچساران یکشنبه هفته آینده مهمان تیم سپید رود رشت خواهد بود که در صورت کسب امتیاز در آن مسابقه، امید بسیار زیادی برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهد داشت.
Naft
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت
Iran, Islamic Republic of
هواداران کار خودشون دیروز انجام داددند ودین خودشون و به نفت اداکردند حالا دیگه نوبت مسئولین که بیاند وسط
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
صادق خادمی، نماد غیرت گچساران
فوت
Iran, Islamic Republic of
لطفا چند اتوبوس تدارک ببینید برای رفتن تماشاگران به رشت
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف همه باغیرتهای گچساران درود
مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون اصلا فوتبال دوس ندارن ای کاش فقط یک درصد خیلی کوچیک بهش توجه میکرد اوضاعمون خوب میشد.اقای تاج مسولان خوشی ما جوونا به چی باشه؟نه کار هست نه سرگرمی خاصی درشهر تنها دلخوشیمون این تیم بود که افتاد لیگ دو اما الان با قدرت برگشته خواهش داریم فکری به حالش کنید.
رادکی ها
Iran, Islamic Republic of
اگر نفت صعود نکرد تیم رو واگذار کنید چون مدیرانمون به درد نمی خورند و به جز دو سه نفر کسی دیگه اطراف تیم نیست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مدیراااااااااااااان بیاین وسط و کمک کنید
نسکافه
Iran, Islamic Republic of
آخی دوباره ایخوان تیم ببرن پایین ببا بی خیال وابیت جون خوتون تیمه دوباره ایپوکنیت
گچساران
United States
پول خودشون رو بدن،پاداش پیش کش
گچساران
Iran, Islamic Republic of
برد در خانه سپیدرود رشت البته با حضور هواداران پرشور و غیرتمند گچسارانی دور از دسترس نیست که اگر این مهم تحقق یابد بیش از %۸۵ راه صعود به لیگ یک هموار خواهدشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1