تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۱۷۸۰۸۳

حواشی داغ همایشی با دو طعم متفاوت در سی‌سخت

۰
کبنا ؛ 
 
همایش مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستاهhmaishای شهرستان دنا و گرامی داشت مقام شامخ معلم که قرار بود راس ساعت ۹ صبح روز۱۵ اردیبهشت برگزار شود، با حدود یک ساعتی تاخیر شروع شد، قبل از هر چیز مسیر طولانی و جاده خاکی منتهی به محل این همایش در منطقه آب سپاه بود که گلایه هایی را از طرف مدعوین در پی داشت چرا که طبیعت زیبای بخش پاتاوه این فرصت را برای مجریان این همایش فراهم آورده بود تا مراسم در مکانی نزدیکتر از این مکان در نظر بگیرند تا هم هزینه ایاب و ذهاب دولتی ها و خودروهای شخصی کاهش یابد و هم مراسم نظم بهتری به خود بگیرد، هر چند محل در نظر گرفته شده به لحاظ چشم انداز و مکان یابی در موقعیت خوبی قرار داشت ولی همین فاصله طولانی موجب شده تا عده ای با تاخیر خود را به این همایش برسانند.
آغاز همایش که با صحبتهای مجری شروع شد، گرامی داشت روز کارگر نیز به لیست این همایش ترکیبی اضافه شد که فرماندار دنا به عنوان اولین سخنران آن را اصلاح کرد و گفت این همایش تنها مربوط به جامعه معلمی و شوراهای اسلامی می‌باشد و بس.
غیبت مشهود تمامی اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت نیز در این همایش که به مناسبت روز شوراها برگزار شده بود نیز علامت سوالهایی را در ذهن ایجاد میکرد چرا که این همایش تنها همایش سالانه و مختص شوراهای اسلامی شهر و روستا است و انتظار می رفت لااقل یکی از اعضای شورای شهر سی سخت در کنار سایر همکاران خود قرار میگرفتند!
نصب بنر تقدیر از حضور نماینده بویر احمد و دنا و استاندار کهگیلویه و بویر احمد و غیبت هر دوی آنها نیز نکته جالب توجهی بود که البته گویا به علت مشغله کاری امکان حضور در این همایش برای این دو مسئول فراهم نشده بود و معاون عمرانی استاندار به جای استاندار خود را به این همایش رساند و نماینده بویر احمد و دنا نیز در پیامی عذرخواهی کرد و این روز را به فرهنگیان و جامعه شورا و دهیاران شهرستان دنا تبریک گفت.
طبیعت زیبای آب سپاه نیز عده ای را به دور همی رفاقتی و سیزده بدری کشانیده بود و با پهن کردن بساط چای یک طبیعت گردی را تجربه کردند.
استقرار ایستگاه سنجش فشار خون در نزدیکی محل این همایش توسط مرکز بهداشت و درمان دنا هم اقدامی بود که در نوع خود جالب بود و با استقبال گسترده مدعوین روبه رو شد!
دست بوسی مدیر آموزش و پرورش دنا از محمد حسین حرمت به حرمت سالها تلاش وی در عرصه تعلیم و آموزش نیز بخش قابل توجه و کمی احساسی این همایش یک روزه در منطقه آب سپاه بخش پاتاوه در شهرستان دنا بود.
مدعوین این همایش معلمان زحمت کش و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای سی سخت و پاتاوه بودند که به مناسبت سالروز شوراهای اسلامی شهر و روستا به این مراسم دعوت شده بودند./سفیردنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1