تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۱۷۸۰۶۹

برنامه های هفته معلم در گچساران اعلام شد

۲
۰
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم به جامعه فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: شهید مطهری از شاگردان امام عظیم الشان (ره) بودند که بعد از شهادت استاد مطهری امام راحل فرمود که مطهری پاره تن من بود و همچنین مقام معظم رهبری فرمودند: نظریات و اندیشه های شهید مطهری مبانی نظری و تئوریک انقلاب اسلامی بود که در این راستا، به حق روز شهادت این استاد گرانقدر و فیلسوف فرهیخته روز معلم نامگذاری شده است که یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی میداریم.
سید ظهیرالدین پورالحسینی در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت‌های اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته افزود: اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کسب کرده است.
وی تصریح کرد: کسب مقام برتر شورای آموزش و پرورش گچساران در میان ۱۴ اداره استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله موفقیت‌های این اداره در سال گذشته بوده است.
پورالحسینی کسب مقام نخست اداره آموزش و پرورش در شاخص انجمن اولیاء و مربیان کشور را از دیگر موفقیت‌های این اداره عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم در انجمن اولیا و مربیان کشور میزان جذب مشارکت‌های مردمی بوده که آموزش و پرورش گچساران در این خصوص موفق ظاهر شده است.
وی عنوان کرد: کسب رتبه برتر انجمن اولیا و مربیان، شورای آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد نشانگر همدلی و همزبانی مردم و مسئولان برای بهبود شاخص های آموزشی در این شهرستان است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران از کسب ۱۰۰ رتبه موفقیت ملی و استانی دانش آموزان و فرهنگیان گچسارانی از سال گذشته تاکنون خبر داد.
پورالحسینی خاطر نشان کرد: کسب رتبه تجربه برتر مدیریتی این شهرستان در بین ۸۰۰ مدیر در سطح کشور یکی دیگر از دستاوردهای موفق آموزش و پرورش گچساران در سال جاری است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران راهیابی ۲۲ دانش آموز به مرحله کشوری المپیادهای علمی، کسب دو رتبه یک رقمی،۱۴ رتبه دو رقمی و ۳۶ رتبه سه رقمی دانش آموزان گچسارانی در کنکور ۹۴ منطقه سه کشور، رتبه اول فیلم رشد در کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین موفقیت های آموزش و پرورش گچساران در یک ساله گذشته بوده است.
پورالحسینی یادآور شد: عدد پایه مشارکت‌های مردمی طی سال‌های گذشته ۶۰ میلیون تومان بوده که طی سال گذشته به یک میلیارد تومان رسید که در این راستا آموزش و پرورش گچساران مقام برتر جذب مشارکت های مردمی را در استان کسب کرد.
وی در پایان افزود : برنامه های متنوعی در هفته معلم پیش بینی و برنامه ریزی شده است که سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی در طول هفته ، برگزاری صبحگاه سپاس معلم در مدارس ، دیدار کارکنان با امام جمعه ، افتتاح نمایشگاه خشنویسی، دیدار با خانواده شهدا ، جشنواره علمی و پژوهشی الگوهای برتر ، رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان ، همایش بزرگداشت مقام معلم، و غبار روبی قبور مطهر شهداء ، همایش پیاده روی فرهنگیان ، و نشصت بصیرتی فرهنگیان از جمله این برنامه ها هستند.
خبر: حبیب قلندری
DSC09600
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دیدارکارکنان باامام جمعه یاامام جمعه باکارکنان یادمان باشه هفته معلمه نه هفته امام جمعه ها
مهشید
Iran, Islamic Republic of
خانم قنواتی فک کنم داره خواب میبینه احساس میکنه معون ریس جمهوره
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1