تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۱۷۸۰۶۰

سرگردانی رانندگان یاسوج به دلیل تعطیلی CNGها

۴
۰
کبنا ؛تعطیلی ۵ جایگاه CNG در شهر یاسوج در روزهای اخیر سرگردانی رانندگان و شلوغی تنها جایگاه فعال این شهر را در پی داشته است.




 
جایگاه CNG



 ۴ روزی می‌شود که گاز ۵ جایگاه فعال CNG در شهر یاسوج قطع شده است، مشکلی که مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد علت آن را بدهی شهرداری یاسوج عنوان می‌کند.
این موضوع که رانندگان یاسوجی را برای تأمین سوخت موردنیاز خود با مشکل مواجه کرده است تاکنون از سوی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بی پاسخ مانده است.
یکی از رانندگان یاسوجی در این باره با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به رفاه حال شهروندان، به خبرنگار تسنیم گفت: هر چند مدت یک بار گاز جایگاه‌های سوخت شهر یاسوج قطع می‌شود.
علی بهرامیان با بیان اینکه مسئولان شرکت گاز علت قطع گاز جایگاه‌ها را بدهی شهرداری یاسوج عنوان می‌کنند، افزود: تنها کسانی که از اختلافات دستگاه‌های متولی آسیب می‌بینند ما رانندگان هستیم که باید ساعت‌های متمادی را در صف تنها جایگاه فعال شهر یاسوج سپری کنیم.

وی با اشاره به اینکه از تعطیلی جایگاه‌های سوخت شهر یاسوج ۴ روز سپری می‌شود، اما در این مدت هیچ اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است، بیان کرد: اینگونه به نظر می‌رسد که مسئولان این شهر و استان هیچ توجهی به رفاه حال شهروندان ندارند.
اما مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شرکت مدت ۴ روز است که گاز ۵ جایگاه CNG شهر یاسوج را قطع کرده است، بدهی شهرداری به شرکت گاز را علت قطع گاز این جایگاه‌ها عنوان می‌کند.
هوشنگ صیدالی با اشاره به اینکه شهرداری یاسوج حدود ۱۲ میلیارد تومان بابت جایگاه‌های CNG به شرکت گاز استان بدهکار است، اظهار داشت: باوجود تعطیلی مکرر این جایگاه‌ها، شهرداری یاسوج از پرداخت بدهی خود خودداری کرده است.
وی میزان فروش گاز جایگاه‌های سوخت تعطیل شده را از ابتدای امسال تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: متاسفانه شهرداری یاسوج  حتی یک ریال به حساب خزانه واریز نکرده است.

صیدالی با بیان اینکه اغلب شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بابت جایگاه C.N.G بدهکار هستند، تصریح کرد: مبلغ بدهی شهرداری یاسوج از سایر شهرداری‌ها بیشتر است که امیدواریم با تلاش مسئولان این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.
سرگردانی رانندگان یاسوجی و صف‌های طولانی پشت تنها جایگاه فعال CNG این شهر همچنان ادامه دارد این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نیز برای مصاحبه با شهردار یاسوج به نتیجه‌ای نرسید.
-----------------------------
جوشن
نام شما

آدرس ايميل شما

واقعيت
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز چرا از تعطیلی جایگاه دهدشت یا گچساران گزارش نمیدی؟؟ دو روز یاسوج تعطیل شد تمام خبرت شد همین! یک ساله جایگاه مسیر دهدشت به سرفاریاب تعطیله....! یاسوج فقط بودجه استان رو میخوره شبکه دنا هم فقط در مورد یاسوجه
امیر علی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اخ وبختم
آزاد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش درست میشه .البته چهار سال دیگه
مردم
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم زارع و خادمی حل کنن آن را صبر کنید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1