تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۱۷۸۰۴۴

تکلیف مدیران کم‌کار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

۱۲
۰
کبنا ؛ 
جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و مدیران دستگاه‌های دولتی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
گزارش اقتصاد مقاومتی استان هر هفته در دست معاون رئیس جمهور
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی در این جلسه با بیان بخش خصوصی در این استان ضعیف است، گفت: دستگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت استان طرح ارائه کنند.
مدیران کم‌کار کهگیلویه وبویراحمد برکنار می‌شوند
وی با بیان اینکه مدیران باید برای پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در استان برنامه محور باشند، گفت: در صورت ضعف مدیریت، مدیران کم‌کار کهگیلویه وبویراحمد برکنار می‌شوند.
خادمی با اشاره به برنامه دولت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیرامون این موضوع برنامه هفتگی و ماهانه به استانداری ارائه دهند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دولت به دنبال مستندسازی و تدوین برنامه در زمینه اقتصاد مقاومتی هستند، بیان کرد: تنها در حوزه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید با مدیریت صنایع هر هفته ۵ طرح را در حوزه اقدام عملی تعیین تکلیف کردیم.
وی تاکید کرد: از ابتدای هفته آینده هر دستگاه باید گزارشی به استانداری تحویل دهد و حوزه استانداری نیز این گزارش‌ها را به معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌دهد.
خادمی تصریح کرد: در صورت کم‌کاری از سوی مدیران بدون تعارف با مدیران ضعیف برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه دو برنامه دولت در سال جدید اقتصاد مقاومتی و واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی است، عنوان کرد: جنس پروژه‌های استان مانند ایجاد راه روستایی از وظایف ذاتی دولت است و اما بخش پروژه‌های فرهنگی را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد.
خادمی با بیان اینکه وضعیت اعتبارات در کشور با توجه به مشکلات مالی مطلوب نیست، عنوان کرد: در صورت تخصیص اعتبار فراوان ما قادر به پرداخت تمامی مطالبات پیمانکاران نیستیم.
وی تصریح کرد: مدیران برای رهایی از این بحران باید خلاقیت و نوآوری داشته و کارشناسان خود را به انجام کار تشویق کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰ تا ۱۹۰۰ میلیارد تومان سپرده در بانک‌های استان وجود دارد، اظهار داشت: مدیران بانک‌های عامل استان با مدیران خود در مرکز برای استفاده از این سپرده‌ها در صنایع تولیدی استان رایزنی کنند.
 خادمی گفت: با اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری دولت از همان روزهای آغازین سال جدید به جد پای کار بود و در استان هم برنامه‌های مختلفی در راستای عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تدارک دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه کار عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در استان انجام گیرد، اظهار کرد: استان هر هفته گزارش، اقدامات و برنامه‌های خود در این خصوص را به معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌کند.

وی با اشاره به تدوین سند اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقتصاد مقاومتی تنها در حوزه صنایع نیست بلکه حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و سایر حوزه‌ها برای تحقق این شعار تلاش کنند و گزارشات خود را در روزهای چهارشنبه به سازمان مدیریت ارائه بدهند و این سازمان هم گزارشی مفصلی را برای ارائه به معاون اول رئیس جمهور تهیه کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در این خصوص کوتاهی کنند به وزارت مربوطه معرفی می‌شوند، در استان نیز با این دستگاه‌ها برخورد می‌کنیم.

خادمی با اشاره به واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی گفت: جنس پروژه‌های استان، پروژه‌هایی هستند که برای ساخت و تکمیل آنها نیاز به حضور دولت است اما به دلیل نامناسب بودن وضعت مالی و اعتباری این پروژه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار فعال شدن بخش خصوصی در این استان شد و گفت: بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است که برای توسعه و پیشرفت باید این بخش فعال شود.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌های مختلف در توسعه استان افزود: دستگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت استان طرح‌هایی ارائه کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در ۲۸ اردیبهشت را از برنامه‌های مهم پیش‌رو دانست و افزود: این جشنواره با شعار هر مدیر یک خیر و هر بانک یک مدرسه برگزار می‌شود که امیدواریم مدیران و بانک‌های استان در این عمل خیرخواهانه مشارکت چشمگیری داشته باشند.

واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد نیز واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی و پیمانکاران با توان مالی بالا را از راهبردها و اولویت های مهم اقتصادی در دولت یازدهم و این استان در سال ۹۵ اعلام کرد.
حسن نوروزی افزود: بیش از یکهزار و ۷۰۰ پروژه نیمه تمام در این استان با اعتبار مورد نیاز بیش از دو هزار میلیارد تومان وجود دارد که به هیچ وجه دولت توان اجرایی کردن انها را با شرایط اعتباری و منابع مالی محدود ندارد.
وی تاکید کرد: بدون شک استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در شرایط کنونی مهمترین راهکار برای شتاب بخشی در روند اجرایی و تکمیل این طرح ها است.
وی از تهیه کتابچه برنامه ها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی در استان ظرف هفته جاری خبر داد و گفت: هر دستگاه اجرایی نیز موظف به تدوین برنامه های عملیاتی و قابل اجرا با برش استانی و البته متناسب با برنامه های کلان کشوری است.
وی تصریح کرد: هر دستگاهی نیز باید چهارشنبه هر هفته برنامه های عملیاتی و اجرایی خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را به سازمان برنامه ریزی استان ارائه تا پس از جمع بندی نهایی و با امضای استاندار برای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارسال شود
باران ۲۳۷ میلیارد تومان خسارات به کهگیلویه و بویراحمد زد
پژمان نیک‌اقبالی همچنین در این نشست با اشاره به هفته شوراها گفت: ۹ اردیبهشت به‌نام روز شورا نام‌گذاری شده و شوراهای استان اقدامات خوب و موثری را در راستای توسعه کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌دهند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۵۶ دهیاری در مناطق مختلف استان وجود دارد که ۲۰۰۷ نفر عضو این دهیاری هستند، ضمن اینکه تعداد اعضای شورا ۲ هزار و ۲۵۵ نفر هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد ستاد سفرهای نوروزی استان را در نوروز ۹۵ را رضایت‌بخش دانست و گفت: عملکرد این ستاد در ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران نوروزی چشمگیر و قابل قبول است.
این مسئول به خسارت وارده در نتیجه بارش‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش‌های اخیر در استان ۲۳۷ میلیارد تومان به بخش‌های کشاورزی و زیرساخت‌های استان خسارت وارد شد.
نیک‌اقبالی تصریح کرد: بخش کشاورزی استان ۱۰۰ میلیارد و حوزه زیرساختی ۱۳۷ میلیارد تومان متحمل خسارت شدند که برخی از خسارت بخش کشاورزی به دلیل بیمه نبودن محصولات قابل پرداخت نیست.
وی خواستار رفع مشکلات زیرساختی توسط دستگاه‌های مربوطه شد و گفت: دستگاه‌ها خسارت ناشی از خرابی پل، قطعی آب و برق در مکان‌های آسیب‌دیده را بپذیرند و مشکلات موجود را رفع کنند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد مشکلات زیرساختی حل شده و اگر جایی با مشکلی مواجه است دستگاه‌ها از محل اعتبارات خود آن را رفع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار و مدیر استان خود دکتر خادمی است.دولت باید تا آخر خرداد خادمی را عوض کند و بساط قوم خویش سالاری و زد و بند و معامله را در استان جمع نماید
و یک استاندار توانمند منسوب نماید
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد مقاومتی را اول بگویید که اصلا چیست و بعد ببینیم دستگاههای اقتصادی چه بکنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار فرماندار بهمئی را عزل کنید در کارها کم کاری میکند از مردم شهرستان کنکاش کنید
مراد
Iran, Islamic Republic of
امان از این تیترها! ایشون فقط به دستگاههای اقتصادی تاکید کرد که در اقتصاد مقاومتی جدی باشند همین.
رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
من که در جلسه بودم چنین برداشتی نکردم که شما تیتر زدید. البته مخاطبش بیشتر صنایع و معادن و اقتصاد و کشاورزی بود.
Iran, Islamic Republic of
اول از خود استاندار باید شروع کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شمس الله
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار خدایی یک نفر مدیر پرکار نام ببر من که هیچ توانایی در مدیران شما نمیبینم مدیری که بواسطه رای انتخاب میشهچه توانایی داره که کار کنه تورا بخدا هیچ کدا م از فامیلت در مورد وضعیت کهگیلویه ومدیرانش نگفتند نشنیدی ...در مورد شورای شهرش ..شهردارش ....نشنیدی فرماندارش را ندیدی ...مدیر آموزش پرورش خدایی آیا شما میپذیری ....خدا را خوش میاد مدیر یک اداره شهرستان باجمعیت ۱۰۰هزار نفری لیسانس باشه ....آیا میپذیری که توان علمی فرهنگیان دهدشت این نیست ....چقدر ظلم به مردم یشه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام خودت ازهمه کم کار تری .اره نترس تاج جابه جا نمیکنه فقط ی دکری .فقط اقای نیک زاد میگن استاندار کم هی بگو گچساران نترس از تاج .اه هرچه جونه همه مسولان کم کار وانهای ک توانای رفع بیکار ی رو ندارند میگیره اگه بخوان درمسولیت خود بمانن اقای استاندار بگو یا ابوالفضل بگو یا جدت اگ نمیتونی بیکار رو رفع کنی کنار برو
علوی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس. اگر تصمیم بر تغییر مدیران کم کار هست چرا اجازه تغییر هلال احمر را ندادی و اصرار بر انتخاب فامیل خودت را دارید؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگرراست میگی یه سری به آب وفاضلاب روستایی بزن تا ضعف مدیریتی را ببینی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی شما که خودت کم کار ترین استاندار در سطح کشوری اول خودت رو اصلاح کن بعد بیا برای دیگران جلسه توجیهی بزار.
عشایر
Iran, Islamic Republic of
از ۴۰نفر کارمند فقط چهار نفر از کارکنان امورعشایر از مدیرکل رضایت دارند .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1