تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۷۷۶۵۹

سرمربی نفت و گاز گچساران: تلاش می‌کنیم جزو دو تیم اول باشیم

۱
۰
کبنا ؛ 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت: تمام تمرکز خود را بر روی پلی‌آف می‌گذاریم.
مهران کیخایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین هفته مرحله دوم لیگ برتر اظهار داشت: اکنون در جایگاه دوم هستیم، در این مقطع جایگاه اولی و دومی زیاد مهم نیست بلکه نتایج ‍پلی‌آف مهم است. تمام تمرکز خود را بر روی پلی‌آف می‌گذاریم.
او در مورد عملکرد تیم نفت و گاز گفت: از سال اولی که استان کهکیلویه و بویر احمد در لیگ برتر شرکت کرده است، هرسال نسبت به سال قبل نتیجه‌ی بهتری کسب کرده است. این تیم در اولین حضورش در لیگ برتر جایگاه هفتم را کسب کرد و سال قبل که دومین حضور را درلیگ داشتیم با کسب مقام پنجم، پدیده لیگ برتر شدیم و از دست وزیر ورزش لوح دریافت کردیم. امسال نیز که در بین چهار تیم اول هستیم.
او در مورد عملکرد بازیکنان این تیم نیز اضافه کرد: در طول این لیگ بازیکنان عملکرد عالی داشتند. با وجودی که قرارداد بازیکنان تیم ما از نظر مالی پایین‌ترین حد است و هیچکدام از آن‌ها ملی‌پوش نیستند ولی بیشتر آنها نشان‌داده‌اند که شایستگی ملی‌پوش بودن را دارند. در دور برگشت شش برد متوالی داشتیم و در بازی آخر بود که با یک اختلاف نتیجه را به هپکو اراک واگذار کردیم.
کیخایی ضمن امیدواری از اینکه در بین دو تیم اول قرار بگیرد، گفت: باید مزد زحماتمان را بگیریم و تلاش می‌کنیم اگر با بدشانسی روبه‌رو نشویم حتما جزو دو تیم اول باشیم.
او نحوه برگزاری لیگ جاری و داوری‌ها و ناظرین را تاکنون مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: هندبال در مسیری درست گام برمی‌دارد. با وجودی که لیگ امسال با وقفه‌هایی به خاطر رقابت‌های تیم ملی همراه بود، اما لیگ خوبی در پیش داشتیم. امیدوارم لیگ بعدی نیز به شکل بهتر و مناسب‌تری برگزار و وقفه‌های آن کمتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عکس نداشتین؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1