تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۱۷۷۲۱۷

برنامه‌های هفته معلم در گچساران/ مامور کلانتری یاسوج با رشوه ۱۰ میلیون ریالی چه کرد؟ /دستگیری ۴ متجاوز به منابع طبیعی گچساران /

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
 
مامور کلانتری یاسوج رشوه ۱۰ میلیون ریالی را رد کرد
رئیس واحد بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از رد رشوه ۱۰ میلیون ریالی از سوی یکی از ماموران کلانتری ۱۲ یاسوج خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ عبدالرضا قاضی زاده روز چهارشنبه افزود: هنگام رسیدگی ماموران کلانتری ۱۲ یاسوج به یک فقره پرونده کشف مشروبات الکلی یکی از بستگان متهم اعلام کرده این مشروبات الکلی مربوط به من است و مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد نیز به عنوان رشوه به یکی از ماموران پیشنهاد داد.
وی بیان کرد: این مامور وظیفه شناس نیز علاوه بر خودداری از دریافت رشوه پیشنهادی مراتب را صورتجلسه و متهم را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.
یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد دارای جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر است.
برنامه‌های هفته معلم در گچساران تشریح شد
مدیر آموزش و پرورش گچساران به تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در این شهرستان پرداخت.
سید ظهیرالدین پورالحسینی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته معلم اظهار کرد: روز ۱۲ اردیبهشت به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز معلم ثبت شده که این امر نشانگر اهمیت و جایگاه مقام معلم است.
وی با بیان اینکه مبانی نظری تئوریک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس اندیشه‌های شهید مطهری بنا شده به تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گچساران پرداخت.
مدیر آموزش و پرورش گچساران حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه را از نخستین برنامه‌های هفته معلم در این شهرستان عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در طول هفته معلم در سطح مدارس گچساران و برگزاری صبحگاه سپاس معلم روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دو دبیرستان شهید کاظمی و همت ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.
پورالحسینی بیان کرد: دیدار کارکنان آموزش و پرورش با امام جمعه گچساران در دفتر وی و افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گچساران به شمار می‌رود.
وی دیدار با خانواده شهدای فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم گچساران عنوان کرد و گفت: طی برگزاری بزرگداشت هفته معلم، جشنواره علمی پژوهشی الگوهای برتر تدریس نیز پیش‌بینی شده که طی آن پنجمین دوره رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان انجام می‌شود.
پورالحسینی ادامه داد: طی هفته معلم در گچساران پنجمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فرهنگیان از ۱۲ اردیبهشت تا یک هفته پیش‌بینی شده است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران برگزاری بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان همچنین برگزیدگان جشنواره‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های مهم بزرگداشت هفته معلم در این شهرستان عنوان کرد.
فعالیت تعداد ۱۲ مرکز نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت تعداد ۱۲ مرکز نیکوکاری در این استان برای کمک به نیازمندان هر محله خبر داد.
فرید محبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از اهداف کمیته امداد فرهنگ‌سازی کمک به مستمندان و نیازمندان در جامعه است، اظهار کرد: در این خصوص لازم است که دستگاه‌های فرهنگی و همچنین رسانه‌ها در استان یاری‌گر کمیته امداد باشند.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از راه‌های شناسایی و کمک به نیازمندان راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.
این مسئول حمایتی در استان بیان کرد: نیازمندان در چنین مراکزی در محله‌ها شناسایی شده و پس از شناسایی توسط افراد متمکن محله به این چنین افرادی کمک می‌شود.
وی یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی چنین اماکنی را هدفمندسازی و ساماندهی کمک به نیازمندان دانست و گفت: به همین منظور تعداد ۱۲ مرکز نیکوکاری اکنون در سطح استان برای چنین کاری در حال فعالیت هستند که یکی از راه‌های بسیار خوب برای کمک به نیازمندان در جامعه و شناسایی هر چه بهتر این افراد است.
محبی افزود: علاوه بر این یکی دیگر از اهداف خوب راه‌اندازی مراکز نیکوکاری رساندن هر چه بهتر صدقات و نذورات مردمی به دست محرومین جامعه خواهد بود.
این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از فعالیت این مراکز در استان تاکنون، خاطرنشان کرد: مشارکت خوبی از سوی افراد متمکن با راه‌اندازی این مراکز تاکنون داشته‌ایم.
محبی در همین خصوص جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان در این مراکز را در سال گذشته به صورت غیر نقدی و نقدی نشان دهنده موفقیت این طرح در استان دانست.
تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ۲ درصد نفت گچساران طی سال مالی گذشته
بخشدار مرکزی گچساران گفت: اعتبارات ۲ درصد نفت و ملی بنیاد مسکن گچساران طی سال مالی گذشته ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.
فرج‌الله اصطلاحی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اعتبارات سال گذشته با توجه به پایان سال مالی اظهار کرد: اعتبارات طرح‌های استانی مصوب قانون در سال گذشته بیش از ۳۱ میلیارد تومان بوده که تخصیص ۱۲ ماهه آن ۲ میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: اعتبارات گچساران از محل سنوات خاص در حوزه کانال‌های کشاورزی، راه‌های روستایی، شهرک صنعتی، حوزه علمیه و مسائل فرهنگی افزون بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون آن تخصیص داده شده است.
بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: اعتبارات سال مالی گذشته گچساران از محل ۲ درصد نفت و گاز گچساران افزون بر ۳۴ میلیارد تومان بوده که با توجه به اعتبارات نفت تخصیصی ۱۰۰ درصدی داشته است.
اصطلاحی عنوان کرد: طی سال گذشته اعتبارات از محل ماده ۱۰ نیز ۲۲۰ میلیون تومان بود که ۵۰ درصد مرحله نخست آن تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: اعتبارات ماده ۱۲ نیز افزون بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که از این مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان طی سال گذشته تخصیص یافته است.
این مسئول با اشاره به اعتبارات ملی بنیاد مسکن طی سال مالی گذشته در گچساران افزود: این اعتبارات یک میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ درصد تخصیص داده شده است.
۲۳ پایگاه خبری شناسنامه دار در استان فعالیت می کنند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ٢٣ پایگاه خبری شناسنامه دار، زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد استان فعالیت می کنند.
رضا دهبانی پور در نشست با مسئولین نشریات استانی افزود: نبود خانه مطبوعات در استان نقطه ضعف در امر رسانه محسوب می شود و با همکاری مسئولین نشریات، خانه مطبوعات استان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری راه اندازی می شود.
وی بیان کرد: نگاه سلیقه ای مدیران به رسانه ها صحیح نیست و ساماندهی این امر نیازمند همکاری رسانه ها و مدیران است.
دهبانی پور اظهار داشت: تعداد سایتها و نشریات بدون مجوز در استان زیاد است و این امر با جدیت پیگیری می شود.
وی تمکین به رعایت قوانین و مقررات و رعایت اخلاق حرفه ای رسانه ای را از خصوصیات یک نشریه ممتاز عنوان کرد و گفت: در راستای اعلام وصول نشریات و همچنین الکترونیکی شدن آگهی های دولتی در سامانه جامع رسانه های کشور و ثبت نام مدیران مسئول در این سامانه اقدامات لازم انجام می شود.
بسیج رسانه استان رتبه ۹ بسیج رسانه های کشور را کسب کرد
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج رسانه استان در بین بسیج رسانه کشور رتبه ۹ کشور را کسب کرد.
قربانعلی حسن‌زاده در جلسه شورای بسیج رسانه استان افزود: همچنین بسیج رسانه استان در سال گذشته رتبه دوم را در بین بسیج اقشار کسب کرد.
وی بیان کرد: بسیج رسانه در یک سال گذشته فعالیتهای متعددی در استان داشته است که برگزاری حلقه‌های صالحین و دوره‌های آموزشی خبرنگاران از جمله این فعالیتها است.
حسن زاده برگزاری اردوهای بسیج سازندگی، راهیان نور و اردوی حرم مطهر امام خمینی را از دیگر فعالیتهای این نهاد عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده باید برنامه‌هایی متناسب با شعار سال در سطح استان اجرا و عملیاتی شود.
رئیس بسیج رسانه استان بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی رسانه در این استان تاکید کرد.
حسن زاده با اشاره به مشکلات متعدد اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف افزود: تشکیل این شورا گامی هم در راستای بررسی مشکلات اصحاب رسانه در استان است.
وی همچنین از افتتاح کانون بسیج رسانه دو شهرستان کهگیلویه و گچساران در سال جاری خبر داد.
مردان آینده جامعه امروز در اختیار معلمان قرار دارند
امام جمعه چرام گفت: مردان آینده جامعه امروز در اختیار معلمان قرار دارند.
حجت‌الاسلام جعفر طزری در شورای آموزش و پرورش چرام با اشاره به هفته بزرگداشت معلم و تبریک فرا رسیدن این روز، معلمان را قشر تاثیرگذار در جامعه معرفی کرد و اظهار داشت: مردان آینده این جامعه امروز در اختیار معلمان قرار دارند و نوع روش و گفتار آنان باعث نگرش دانش‌آموزان می‌شود.
امام جمعه چرام با اشاره به شان و جایگاه رفیع معلم در جامعه، عنوان داشت: هر شغل و منصبی با امور مادی سر و کار دارد اما معلم با روح و روان انسان سر و کار دارد و طبق فرمایش امام خمینی (ره) «‌معلم امانت‌داری است که انسان امانت اوست».
وی از جلسات شورای آموزش و پرورش گلایه کرد و متذکر شد: متاسفانه بیشتر جلسات شورای آموزش و پرورش و جلسات دیگر از تخصص کافی برخوردار نیستند.
طزری، تصریح کرد: جلسات در حد عادی برگزار شده و با مشکلات و موضوعات تخصصی برخورد نمی‌شود.
خطیب جمعه چرام بیشتر موضوعات مطرح شده در آموزش و پرورش را سخت افزاری دانست و پرداختن به مشکلات نرم افزاری را ضروری و دارای اهمیت خاصی خواند.
وی افزود: اگر می‌خواهیم دانش‌آموزان را به سمت رشته‌های فنی سوق دهیم باید زیرساخت آن آماده و نتیجه برای مردم و والدین ملموس باشد.
طزری اضافه کرد: تا زمانی که خودمان به رشته‌های فنی اهمیت ندهیم انتظاری از والدین نباید داشته باشیم که فرزندان را به رشته‌های فنی هدایت کنند.
استخراج سالانه ۲ میلیون تن مواد معدنی از معادن کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره‌برداری از معادن بزرگ استان سالانه ۲ میلیون تن مواد معدنی استخراج می‌شود.
داریوش دیودیده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۷۴۰ واحد صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۸۴ معدن دارای پروانه بهره‌برداری با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و فرصت شغلی برای یک‌هزار نفر صادر شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد بالغ بر ۶۰ واحد معدنی فعال است و در حال حاضر ۹۰۰ هزار تن از معادن استان استخراج می‌شود.
وی با اشاره به بهره‌برداری از معادن فسفات، سلستین، سیمان و آجر در شهرهای دهدشت، مارگون و سایر مناطق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره‌برداری از این معادن سالانه بالغ بر ۲ میلیون تن ماده معدنی از معادن استخراج می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از صادرات استان در حوزه معادن انجام می‌شود که با ورود سرمایه‌گذار به این حوزه میزان صادرات در بخش معدن سیر صعودی خواهد گرفت.
دیودیده با اشاره به مشکلات پیش‌روی بخش معدن استان گفت: معارضات اجتماعی و قرار گرفتن بخشی از معادن در مناطق حفاظت شده مهم‌ترین مشکل سرمایه‌گذاران در حوزه معدن است که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی به ویژه مسئولان استانی تمام تلاش خود برای رفع این مشکل را انجام دهند.
وی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش معدن از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت ۲۲۰۰ واحد صنفی در قالب چندین اتحادیه خبر داد و عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم همه ظرفیت‌هایی که دارد در بخش صادرات به جایگاه که در شان استان باشد دست پیدا نکرده است.
دیودیده ابراز امیدواری کرد: با فعال شدن واحدهای صنعتی، استان به جایگاه مطلوبی در صادرات محصولات صنعتی ومعدنی دست پیدا کند.
۵۱۴میلیارد ریال از اعتبارات طرح های عمرانی گچساران جذب شد
فرماندار گچساران گفت: بیش از ۵۱۴میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال مالی ۹۴- ۹۵ جذب شده است.
عبدالرحیم رحیمی در نشست شورای اداری میزان اعتبارات عمرانی گچساران در سال مالی جاری را یکهزار و ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: این بودجه از محل اعتبارات استانی،دو درصد نفت، ماده ۱۰ و ۱۲ حوادث و ماده ۱۸۰ مناطق محروم برای پروژه های عمرانی این شهرستان پیش بینی شده بود.
وی میزان بودجه مصوب شده دو درصد نفت گچساران در سال مالی ۹۴ - ۹۵ را ۳۴۲ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: تمام این اعتبار جذب شده است.
رحیمی اعتبارات ملی استانی شده طرح های عمرانی گچساران در سال مالی جاری را ۳۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان ۹۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.
وی تصریح کرد: ۶۳ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه استانی برای طرح های عمرانی گچساران مصوب شد که ۳۸ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
فرماندار گچساران میزان اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ را به ترتیب دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۴۷ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: ۹۰۰میلیون ریال اعتبار ماده ۱۲ و ۹ میلیارد ریال از اعتبارات ماده ۱۰ جذب شده است.
رحیمی میزان اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و تصریح کرد: تمام این اعتبار جذب شده است.
وی اظهارکرد:۳۸ میلیارد ریال نیز از سایر منابع مالی برای طرح های عمرانی گچساران مصوب شد که ۲۴ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
رحیمی بدون اشاره به آمار اعتبارات ماده ۱۸۰ امسال تصریح کرد: تاکنون در این زمینه اعتباری تخصیص داده نشده است.
فرماندار گچساران گفت: بیش از ۲۸۰ طرح عمرانی در زمینه های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست اجراست.
وی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ها را ۳۰ تا ۹۰ درصد اعلام کرد و افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در دست اجراست.
وی بیان کردکه پیشرفت فیزیکی طرح های در دست اجرای این شهرستان رضایت بخش است، ابراز داشت: تکمیل و افتتاح طرح های نیمه تمام از اولویت های مهم کاری مسئولان شهرستانی است.
فرماندار گچساران احداث جاده گچساران بابامیدان، به بهبهان، احداث جاده گچساران چرام، روکش راه های روستایی را مهمترین پروژه های در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد.
وی با بیان این نکته که شوراهای مواد مخدر، سلامت و آموزش پرورش گچساران در سال ۹۴ جزو شوراهای برتر در سطح کشور و استان بوده است، خواستار ادامه تلاش برای ادامه این روند شد.
در پایان این نشست از فعالان عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که در هفتم اسفند سال ۹۴ برگزارشد،با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
دستگیری چهار متجاوز به عرصه های طبیعی گچساران
چهار متجاوز به عرصه های طبیعی در شهرستان گچساران دستگیر شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: این متخلفان در ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع از منطقه حفاظت شده کوه سرخ اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی مسکن و تخریب منابع طبیعی کرده بودند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
عبدال دیانتی نسب از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر تخلفی مراتب را به محیط زیست گزارش دهند.
شهرستان گچساران با ۵۲ هزار هکتار منطقه حفاظت شده نیمی از زیستگاه های حیات وحش استان کهگیلویه و بویراحمد را در اختیار دارد.
کوه خامی با مساحت بیش از ۲۶ هزار هکتار، کوه سرخ با ۳۲ هزار هکتار و کوه دیل با ۱۰ هزار هکتار مساحت جزو مناطق حفاظت شده شهرستان گچساران است.
شهرستان گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
۶۰۰میلیون مترمکعب آب در کشور ذخیره شد
معاون حفاظت و بهره‎برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب در سال گذشته ۶۰۰ میلیون متر مکعب آب در سطح کشور ذخیره شد.
جهانگیر حبیبی در جمع مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: تکلیف شرکت برای جبران کسری مخازن آب کشور در سال گذشته ۴۵۵ میلیون متر مکعب بود که عملکرد سال گذشته ۱۵۵ میلیون مترمکعب بیشتر ازبرنامه بود .
وی اظهار کرد: ایده اولیه طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب مربوط به سال های گذشته است اما این طرح، چندین سال تعطیل بود و در سال ۱۳۹۴ و با تاکید دولت یازدهم بر حفاظت از منابع آبی کشور دوباره اجرا شد.
حبیبی بیان کرد: این طرح برای نجات منابع آب زیرزمینی ایران اجرا می شود تا نسل های آینده نیز بتوانند از این آب ها استفاده کنند.
وی عنوان کرد: دستگاه قضایی، وزارت کشور، شورای عالی امنیت ملی، وزارت نیرو، رسانه ها و مجموعه نظام بر اجرای این طرح و نجات منابع آب زیرزمینی مصمم هستند و افکار عمومی نیز باید با این طرح همراه شود.
حبیبی گفت: این طرح با توجه به شرایط کشور و اتفاقات سال های گذشته در حوزه آب زیرزمینی و لزوم جلوگیری از گسترش بحران آب به اجرا گذاشته می شود.
وی افزود: اگرچه در سال گذشته تنها ۵۰ درصد بودجه مصوب این طرح، اختصاص یافت اما در یک سال که از اجرای آن گذشت بیش از برنامه درنظر گرفته شده برای سال ۱۳۹۴ جبران کسری مخازن آب را در پی داشت.

جذب بیش از ۵۱۴ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی گچساران
بخشدار مرکزی گچساران گفت: بیش از ۵۱۴ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی گچساران پارسال جذب شده است.
«فرج‌الله استلاحی» در شورای اداری گچسارن افزود: اعتبارات ملی استانی شهرستان گچساران در سال گذشته ۳۱۰ میلیارد ریال بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۱۴ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی گچساران در سال گذشته جذب شده است.
بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: اعتبارات عمرانی گچساران در سال مالی گذشته ۱۰۷۰ میلیارد ریال بوده است.
استلاحی تصریح کرد: بودجه مصوب شده دو درصد نفت گچساران ۳۶۰ میلیارد ریال بوده که همه آن جذب شده است.
وی ادامه داد: اعتبارات ملی استانی در طرح های عمرانی گچساران ۳۱۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۹۰ درصد آن جذب شده است.
بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: ۶۳ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه استانی برای طرح‌های عمرانی گچساران مصوب شد که ۳۸ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.
استلاحی اظهار کرد: اعتبارات ماده ۱۰ حوادث در سال گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که تا کنو ۵۰ درصد آن اختصاص یافته است.
وی افزود: ۴۷ میلیارد ریال نیز به ماده ۱۲ اختصاص یافته بود که از این میزان اعتبار تا کنون ۹ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
بخشدار مرکزی گچساران اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران را یک میلیارد ریال عنوان کرد که کاملاً این میزان اعتبار جذب شده است.
استلاحی یادآور شد: بیش از ۲۸۰ طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف در مناطق شهری و روستایی گچساران با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۰ درصد در این شهرستان در دست اجراست.
پیش‌بینی درآمد ۱۲۰ میلیارد تومانی پست کشور طی سالجاری
مدیرکل عملکرد و کیفیت شرکت پست با بیان اینکه شرکت پست به عنوان بزرگترین شرکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: درآمد شرکت پست در سالجاری را ۱۲۰ میلیارد تومان با ۹۸۰ میلیون مرسوله پیش‌بینی می‌کنیم.
امروز همایش یک روزه پست کهگیلویه و بویراحمد با عنوان پست هوشمند در خدمت مردم با حضور استان‌های فارس، بوشهر، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در هتل پارسیان این شهر برگزار شد.
محسن انصافی مدیرکل عملکرد و کیفیت شرکت پست در این همایش با اشاره به شعارهای شرکت پست در سال‌های متمادی اظهار کرد: شعار شرکت پست طی سال گذشته تثبیت بوده و سال ۹۵ را با شعار تحول نامگذاری کردیم.
وی ادامه داد: برای ایجاد تحول باید به سمت کشورهای دارای پست پیشرفته برویم، چرا که این کشورها بیشترین اهمیت را به خرید و فروش اینترنتی داده‌اند.
انصافی با تأکید بر اینکه راهکار پیشرفت و توسعه، واگذاری کارها به پست است، گفت: سهم پست با وجود ترافیک بالا در خرید و فروش اینترنتی بسیار کم است.
این مسئول با تأکید بر اینکه طی سالجاری بر شعار پست هوشمند در خدمت مردم تکیه کردیم، ادامه داد: متأسفانه طی سال گذشته نتوانستیم موفقیتی در زمینه هوشمندسازی و الکترونیکی حاصل کنیم، لذا طی سالجاری این شعار را مدنظر قرار دادیم.
وی با بیان اینکه شرکت پست باید در سه بعد فیزیکی، الکترونیکی و مالی اتقاء یابد، گفت: در سطح دنیا بر بعد مالی تکیه کردند که شرکت پست برنامه‌هایی را در این خصوص به مرحله اجرا گذاشت.
مدیرکل عملکرد و کیفیت شرکت پست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد کارکنان شرکت پست اذعان کرد: بیش از ۱۴ هزار کارمند و پنج هزار و ۸۰۰ نامه‌رسان در کشور وجود دارد.
انصافی ادامه داد: شرکت پست به عنوان بزرگترین شرکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
وی پیش‌بینی درآمد شرکت پست طی سال جاری را ۱۲۰ میلیارد تومان با ۹۸۰ میلیون مرسوله عنوان کرد و گفت: این شرکت سال گذشته ۷۵۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.
وی هدف شرکت پست را ارتقای کیفیت عنوان کرد و گفت: با ارتقای کیفیت اعتمادسازی لازم در جامعه ایجاد می‌شود.
انصافی از اقدامات خوب و ارزنده سال جاری شرکت پست را پروژه BSC عنوان کرد و گفت: پروژه کارت اعتباری متوازن به منظور ارزیابی عملکرد پست استان‌ها به نحو مطلوب انجام می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1