تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۱۷۶۳۶۵

هیئت کشتی استان بیشترین تعامل را با شهرستان‌ها دارد

۰
کبنا ؛رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه گفت: هیئت کشتی استان نسبت به هیئت های دیگر استان، بیشترین تعامل رابا هیئت های کشتی شهرستانها داشته است.
IMG_7193
به گزارش کبنااسپورت وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت کشتی استان، اولین سمینار هیئت های کشتی شهرستانهای استان در سال ۹۵ با حضور رئیس هیئت کشتی استان ،رؤسای هیئت های شهرستانهای بویر احمد،گچساران،بهمئی،دنا،سوق،چرام وکهگیلویه در سالن کنفرانس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه(دهدشت) برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سید مسعود تقوی نژاد ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این سمینار با بیان اینکه کشتی ورزش اول ایران است،اظهار داشت:ورزش  کشتی در استان ما هم بالطبع همینطور است واین جا دارد که از زحمات وتلاش های شبانه روزی کلیه دست اندرکاران کشتی استان وشهرستانها تشکرشود.
تقوی نژاد با بیان اینکه یکی از فعالترین رشته های ما در سطح شهرستانها هیئت کشتی است ابراز داشت:طی دوسالی که در این مدت در خدمت ورزش بودم زحمات قابل ستایشی را دوستان ما اعم از اعضای هیئت داوران، مربیان وسایر عوامل اجرایی کشیدند ونتیجه آن را هم با بدست آوردن مدالهای رنگارنگ گرفتند.
وی با تقدیر از حمایت های همه جانبه هیئت کشتی استان از هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه ،ابراز امیدواری کرد :با توجه به اینکه جایگاه کشتی این شهرستان در استان ویژه است حمایتهای هیئت کشتی استان از هیئت کشتی شهرستان  کهگیلویه تداوم داشته باشد.
تقوی نژاد در پایان گفت: بدون تعارف عرض کنم هیئت کشتی استان یکی از هیئت های بود که نسبت به هیئت های دیگر استانی بیشترین تعامل را با هیئت های شهرستانها داشتند و مرتب پیگیر قضایا بودند و گام های مثبتی در راستای اعتلای کشتی برداشته شد که جای بسی تقدیر وتشکر دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1