تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۷۵۹۹۶

ام آر آی گچساران افتتاح شد

۵۱
۰
کبنا ؛
 
پیشرفته ترین دستگاه ام آر آی شهرستان گچساران روز یکشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.




استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال نصب شده است.
سید موسی خادمی افزود: این دستگاه از نوع فیلیپس (هلند) است که با راه اندازی آن بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان گچساران تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.
وی طرح تحول نظام سلامت را یکی از طرحهای موفق و خوب دولت یازدهم دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان ارتقا چشمگیری یافت.


کاهش روند اعزام بیماران کهگیلویه و بویراحمد به سایر استان‌ها

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام بیماران به خارج از استان در دولت تدبیر و امید از ۳۰ به ۷ نفر در هر ۱۰۰۰ نفر کاهش داشته است.

سید موسی خادمی امروز در مراسم افتتاح مرکز ام.آر.آی این شهرستان اظهار کرد: افتتاح این مرکز گامی مؤثر در راستای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم گچساران و باشت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به طرح تحول سلامت شده است، افزود: این طرح علاوه بر امکان دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، فرصت‌های زیادی برای ارتقای خدمات درمانی در جامعه فراهم آورده است.

خادمی وضعیت بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های گچساران و باشت را رو به افزایش دانست و یادآور شد: با وجود محرومیت‌های مالی و کمبود اعتبارات، با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته توسط نماینده این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، مرکز ام.آر.آی با تجهیزات پیشرفته به بهره‌برداری رسید.

مقام عالی اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: از سال ۹۲ تاکنون و همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تحولاتی در عرصه سلامت در کشور ایجاد شده که این تحولات در استان برجسته‌تر و چشم‌گیرتر بوده است.

خادمی ادامه داد: با افتتاح این مرکز، خدمات جدید و مطلوبی از سوی دولت به مردم شهرستان‌های گچساران و باشت ارائه می‌شود و مردم برای انجام ام.‌آر.‌آی مجبور به سفر به شهرستان‌های دیگر نیستند.

وی با اشاره به خطرات اعزام بیمار برای انجام خدمات پزشکی به دیگر شهرستان‌ها و خارج از استان گفت: این کار علاوه بر خطرات فراوان و صرف زمان طولانی، هزینه‌های زیادی برای بیماران و خانواده‌های آنان در پی دارد.

خادمی عنوان کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۳۰ نفر برای دریافت و انجام برخی خدمات پزشکی و درمانی به خارج از استان اعزام می‌شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با خدمات مطلوبی که از سوی دولت تدبیر و امید به ویژه در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته، افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی و خرید و نصب دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی مطلوب، آمار اعزام به هفت نفر در هر ۱۰۰۰ نفر کاهش یافته است.

خادمی تصریح کرد: پرداخت هزینه‌های زیاد درمان و دسترسی به خدمات درمانی مطلوب، یکی از دغدغه‌های اصلی بیماران و خانواده‌های آنان بوده که با تلاش‌های دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت و درمان، پیشرفت قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است.


جذب ۱۳۰ پژشک متخصص و فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز  گفت: نصب دستگاه ام. آر. آی یکی از نیازهای ضروری شهرستان گچساران بوده است.
رضا چمن با اشاره به کیفیت بالای این دستگاه افزود: در دولت یازدهم خدمات قابل ملاحظه ای به شهرستان گچساران ارائه شده است.
وی اظهارکرد: در سال گذشته ۱۶ پزشک متخصص و فوق تخصص در راستای اجرای طرح تحول سلامت در این شهرستان مستقر شدند.
چمن عنوان کرد: در طول دو سال اخیر و با اجرای طرح تحول نظام سلامت ۱۳۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد جذب و در این مدت نیز حدود ۱۵۰ هزار نفر تنها با پرداخت شش درصد هزینه های درمان در بیمارستان های استان بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مدت ۷۵ واحد خانه بهداشت روستایی در استان ساخته شد، سرانه درمان روستائیان استان از ۴۶۰ هزار ریال به ۸۶۰ هزار ریال افزایش یافت و هفت مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس جاده ای نیز در استان به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص‌های سلامت از جمله میزان مرگ و میر کودکان و نوزادان و میزان مرگ و میر مادران باردار در حد متوسط کشوری قرار دارد.
رضا چمن با اشاره به شعار هفته سلامت غلبه بر دیابت اظهار کرد: بیماری دیابت بیشتر در جامعه شهری اتفاق می‌افتد سبک زندگی نادرست و بی‌تحرکی از مهم‌ترین دلایل افزایش این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات ارائه شده در سال‌های اخیر افزود: در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی در زمینه مسائل بهداشت، درمان و سلامت استان انجام شده است با این وجود جای کار دارد و باید تلاش بیشتری کرد.

چمن با بیان این‌که در خصوص جلوگیری از بیماری‌های مزمن باید برنامه‌ریزی کرد، گفت: باید از اکنون نیاز آینده استان را پیش‌بینی کنیم و در راستای آن گام برداریم.

 وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته در راستای افزایش خدمات بهداشتی و پزشکی استان گام‌های زیادی برداشته است و تداوم این برنامه‌ها نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها دارد.

چمن تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص‌های سلامت از جمله میزان مرگ و میر کودکان و نوزادان، میزان مرگ و میر مادران باردار در حد متوسط کشوری قرار دارد ولی همچنان با شرایط و نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی در زیرساخت‌ها و همچنین بهبود شاخص‌های سلامت در شهرستان‌های گچساران و باشت بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان این‌که در این شهرستان‌ها در بخش سلامت نسبت به استان وضعیت بهتری داریم، گفت: با تلاش و پیگیری استاندار استان و دیگر مسئولان توسعه و دگرگونی مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان در این دو شهرستان صورت گرفت.

این مسئول به اجرای طرح تحول سلامت در استان اشاره کرد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با یک محرومیت تاریخی در حوزه بهداشت و سلامت مواجه است که اگر طرح تحول سلامت در کشور اجرا نمی‌شد نیاز بود که در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

توزیع ۳۲ دستگاه آمبولانس

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه مراکز فوریت‌های پزشکی و اضافه شدن بیش از ۷ واحد فوریت‌های پزشکی بین جاده‌ای و توزیع ۳۲ دستگاه آمبولانس در بین مراکز و فوریت‌های پزشکی از اقدامات انجام شده طی دو سال اخیر است.


 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون ...از زحمات شما بسیار متشکریم
Iran, Islamic Republic of
مدیران کی عوض میشن ؟
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون بنده خداچقدررایزنی کردتااین دستگاه رابراگچساران زنده کرد
کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر چمن خودش خوبه ولی معاوناش از جمله معاون .. هست.دکتر چمن اقدام.دکتر تاج حمایت
پزشک عمومی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
به نظر من معاون.. باید عوض بشه.بهترین گزینه پیشنهادی دکتر غلام پور اهل باشته که متخصص داخلیه و مورد حمایت دکتر تاجگردون
احمدی تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن برا نجات دانشگاه باید معاوناشو تغییر بده از جمله .ت.از متخصصین گچسارانی استفاده کنه.
پزشک متخصص
Iran, Islamic Republic of
گزینه ایده ال معاونت درمان دکتر غلام زاده متخصص داخلیه.معاون درمان دانشگاه ..دانشگاهه.بهداشت ..
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همچنان انتظار تغییرات در اموزش و پرورش گچساران و استان را می کشیم دکتر تاجگردون بسم الله الوعده وفا
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلام نژاد متخصص عفونیه و باوجدان.بهتره به مریضا رسیدگی کنه.مدیریت باید .اشی
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این دستگاه فقط توسط دکتر تاج برا گچساران خریده شد چون ام آر آی دانشگاه رو چمن داد به دهدشت و سر این موضوع با تاج هم اختلاف پیدا کرد.به نظرم دکتر تاجگردون باید دانشگاه رو متحول کنه معاون درمان و بهداش تعطیلند و معاون درمان تازه خودشو اماده کرد برا جایگزینی چمن.به نظرم بین متخصصین گچسارانی و باشتی بهترین گزینه دکتر غلام زاده متخصص عفونی برا درمانه.بهداشت بهترین گزینه دکتر شفاهی دهدشته
بیمارستان شهید بهشتی
Iran, Islamic Republic of
با وجود زیر قرض بودن بیمارستانها بای دکتر چمن به فکر تغییر در معاونت درمان باشه .آموزش دانشگاه هم متولی نداره دکتر محرابی باهمه خوبیهاش وقت اینکارو نداره.دکتر صادقی انصافا وقت زیادی داشت ومیگذاشت.به نظرم معاون .. مناسبی نداره با همه.تاجگردون عزیز حمایت والا مااز .. ناامیدیم.
بیمارستان امام سجاد یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ما هم از دکتر غلام زاده متخصص عفونی که حتما دکتر تاجگردون هم از ایشان حمایت میکنه حمایت میکنیم.دکتر چمن از متخصصین بومی هم حمایت میکنه.
پزشک گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این دستگاه فقط به همت تاجگردون بوده ودیگر بقیه هیچ.چون من میدونم که دستگاه سهمیه دانشگاه رو دادن دهدشت دکتر چمن.امروز هم تاج نیومد نمیدونم چرا!!!!!!معاون درمانهم دنبال فیزیوتراپیشه متاسفانه
باشت شبکه
Iran, Islamic Republic of
ما هم از حضور دکتر غلام نژاد که میتونه برا منطقه بدون حس ناسیونالیستی خدمت کنه حمایت می کنیم.تا کی سیاسی کاری تو این استان .بابا بهداشت ودرمان فقط سیاسیه.از افراد سالم وکارامد استفاده کنین
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
معاون درمان حضور نداره.احتمالا دنبال کار و مطالبات پزشکانه یا رفته دنبال متخصص توانبخشی با استان.نیاز شدیده.متخصص جراحی اعصاب میگه وسیله ندارم عمل کنم حالا ببین دغدغه معاون درمان چیه
پزشک متخصص
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن عزیز.شما خودتون در رفتار واخلاق سرآمدین ولی برخی معاوناتون واخصا درمان برخورد ورفتار مناسبی باپزشکان نداره وکدخدا و رعیتی فک میکنه.توصیه برادرانه به شما دارم که برا حفظ جایگاه و آبروی خودتون هم که شده صدای مارو بشنوید و ایشان را عوض کنید.دکتر گرامی زاده.دکتر شفاهی .دکتر غلام نژاد.دکتربهرام محمدی انسانند وبومی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
گزینه درمان دانشگاه فکر میکنم مشخص شده.دکتر .......از باشت و گچساران.اگرچه .. دانشگاه هم موردتایید تاجگردون نیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هر چه زودتر بعداز چندبار افتتاح، راه اندازی بشه.
مردم هنوز برای ام.آر.آی به بهبهان میروند
دستگاهی که هنوز آداپتورش نیومده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رو عوض کنید. یه زره جربزه ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما که افتتاش کردید راش بندازید.نره دوباره حاجی حاجی مکه.!!!".
همکار
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقا مهدی، بنده از روز اول تا همین امروز با ام آر گچساران بودم، تا الان هیچ افتتاحیه ای تو این چند ماه ک مشغول نصب و اماده کردن بودیم نشده پس لطفا شایعه پراکنی نکید، دستگاه هم اماده است و چندین تست هم گرفتیم با دستگاه، انشالله تو همین روز ها هم پذیرشش شروع میشه .با تشکر
همکار
Iran, Islamic Republic of
در ضمن اگه منظورتون از آداپتور همون ژنراتور هست ک خدمت شما باید عرض کنم ک ژنراتور برا زمانیه ک اداره برق بیش از یک ساعت و نیم خاموشی بزنه.لازم ب ذکر است چندین بار و قبل از ورد دستگاه نامه نگاری و پیگیری شده و درست هم میشه
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
همه این موفقیت ها بخاطر مدیریت شخصیت بزرگ دکتر چمن عزیز هست و بس. شاید بقیه هم حمایت کرده باشن اما نتیجه تلاش شخص دکتر چمن هستکه حقیقتا عدل و بااقتدار هست.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر دانشمند دکتر چمن عزیز که مایه افتخار همه استان ماست از سرحد تا گرمسیر. نعمت بزرگیست برای این استان حضور چنین چهره ارزشمندی.
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر خادمی فرماندار بهمئی دوران بازنشستگی را سپری میکند زدتر بهفکر فرماندار جدید باشید عملکرد خوبی نداشته است
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
اقتدار رییس دانشگاه ، افتخار استان ،تشکرتشکر
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
خب ظاهرا گروه کامنت گذاران جدید آمدند !!! خش اومیت ، هرکی بیا هرکی بره، در شایستگی و توانمندی و نمونه بودن رییس بهداشت و درمان استان شکی نیست ،مدیریتش بی نظیر است
باشت
Iran, Islamic Republic of
سامان یافتن خدمات در علوم پزشکی استان در زمینه های اداری مالی و درمانی بسیار زیاد بچشم میخورد بهتراست بجای شایعه پردازیهای بی اساس که سرچشمه اش هم مشخص است ، دوری کنیم
Iran, Islamic Republic of
تحول سلامت همراه با تفکر باعث نمونه بودن استان در خدماتش است ، مدیران خوبی داریم ،احسنت البته مشکلاتی هم وجوددارد که به مرور باید کمتر شود
Iran, Islamic Republic of
کبنا الطفا ز همه خدمات علوم پزشکی درابعاد بهداشت و درمان خبر بگذارید خدمات درمراکز روستایی هم عالی شده
ستاد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی در اوج آرامش و عدالت گستری و احترام به کارمندان و همراهی مدیران است قدردان این لحظاتیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
یاسوج و دهدشت هم قراراست افتتاح شوند ، اقتدار اقتدار اقتدار ادامه ادامه علوم پزشکی سرافراز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا چمن کجا بود این دستگاه فقط وفقط توسط تاج برا گچساران خریده شد ودستگاهی که به دانشگاه داد وزارتخونه چمن داد به دهدشت بخاطر جمعیتش.وباید از دکتر تاج تشکر کنیم.چمن فقط حرف میزنه
سلام بر حق
Iran, Islamic Republic of
اخبار از واحدهای بهداشتی درمانی روستا وشهررابگذارید تمام سال پزشک مقیم داشته اند خدمات خوبی درحال ارائه است احسنت ، باتمام وجود بعنوان عضوی کوچک در خدمت مردم خواهیم بود از داشتن مدیری لایق و کاردان درراس بهداشت ودرمان استان بخود می بالیم
میر
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش رو از خیراباد تا سربیشه ی پاک سازی کن جناب تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
کاش فکری برای فرهنگ استفاده از تجهیزات پزشکی هم بشود ، از فردا نباید بی دلیل همه بروند ام آر آی فکر کنند مد شده !!
قلی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خود مسولین گچساران خیلی نمک نشناسن خودشون میدونن کی در باب همه مسائل همکاریشون میکنه ولی نمیخوان عنوان کنند که همین مورد هم ضربه به خودشونه
همکلاسی قدیم
Iran, Islamic Republic of
رییس توانا و اندیشمند دانشگاه موفق و مویدباشید
کارشناس درماناز یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بنازم مدیر کل علوم پزشکی را که بهداشت و درمان را در سراسر استان متحول نموده است.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقا دکتر کریمی که یار و دوست خوب آقای تاجگردون چی میشه شخصی دلسوز
باوی
Iran, Islamic Republic of
کارهای اساسی فقط از دکتر چمن ساخته بوده که عالی کار کرده اما پیگیری آقای تاجگردون هم خوب بوده.
از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر چمن محبوب و پر تلاش.
کماندار
Iran, Islamic Republic of
درست است که معاونین دکترچمن باندازه خوددکتر قوی وکارآمدنیستند اما زحمات زیادی کشیدند تا این دستگاه راه اندازی شود ،هم معاون درمان و معاون پشتیبانی
احمدی زاده
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی در اوج اقتدار و ارزشمداری و قدرت و خدمت به مردم است ،دوران طلایی بهداشت و درمان باحضور ارزشمند رییس دانشگاه فرصتی بسیارمغتنم است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ممنون از نظرات شماره ۱۷ و ۱۸
آداپتور بصورت مثال و کلی گفتم( منظورم این بود که هر دستگاهی بدون برق بی استفاده میمونه)
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به همشهری مان بنظر من علاوه بر مردم ،پزشکان هم باید مراقب باشند که بی جهت برای مردم ام آر آی تجویز نکنند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تشکرازکارتان،اما این ام ار ای گچساران جریانش چیه سالی یک بارافتتاح می شود اما بعدش هیچ بازدهی نداشته؟به نظر من یک انسان سالم پاک مومن صادق جدی خاکی باسواد دردانشگاه پزشکی یاسوج وجود دارد ان هم دکتر قیطاسی می باشد، خداحفظش کند.
Iran, Islamic Republic of
حضور قدرتمند دانشگاه در سطح استان برای همه کارکنان باعث افتخار است کمکهای نماینده شهرستان هم بنفع مردم بود پروژه زودتر نتیجه گرفت
صادقی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دکتر تاجگردون نماینده محترم و مردمی شهرستان های باشت و گچساران در توجه به استان و شهرستان در خصوص تدوین و تخصیص بودجه مربوطه
تقدیرو خسته نباشید ، خدمت دکتر قایدی معاونت محترم پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی که الحق و والنصاف در اجرای کردن پروژهای عمرانی مرتبط با تلاش و کوشش فراوان جهت اجرایی کردن دستورات مقام معظم رهبری در نوروز ۹۵ سال اقدام عمل نیت و صادقت خویش را نسبت به همشریان ، الخصوص گچساران و باشت ارایه نموده اید ، درود بر تاجگردون ، درود بر دکتر قایدی
یحیایی
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۴۶ ، صادقی جان ، یه درود هم بخودت میفرستادی ، خخخخخخ ولی جداازشوخی مردان بزرگ بخصوص مدیر توانمند و فرزانه دانشگاه از ماندگاران همیشه نظام سلامت خواهدبود
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر رسانه
احسنت بر مدیران شایسته ولایق دانشگاه
احسنت بر پیگیری نمایندگان
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1