تاریخ انتشار
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۱۷۵۹۵۴

دانشگاه شهرداری یاسوج از اول مهر ۹۵ دانشجو می‌پذیرد

۸
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج از افتتاح مرکز دانشگاهی علمی کاربردی این شهرداری در اول مهرماه سال ۹۵ خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمد علی جاوید عصر امروز در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رکود اقتصادی و کمبود منابع مالی، اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری یاسوج سه شاخص را در برنامه کاری خود مدنظر قرار داد، مدیریت علمی یکی از این شاخص‌ها بود که بنده و همکارانم بر روی آن تاکید داشتیم و به همین دلیل از انجام‌ کارهای غیرعلمی و غیر تخصصی پرهیز کردیم.javid
وی ادامه داد: قانون‌مداری و اجرای عدالت اجتماعی دومین شاخصی بود که بر روی آن پافشاری کردیم و مبنای اول کار مجموعه شهرداری در طول مدیریت بنده اجرای قانون بوده است.
شهردار یاسوج افزود: کار غیرقانونی هیچ جایگاهی در شهرداری یاسوج ندارد و بحث عوارض شهرداری که برای همه شهروندان یک دغدغه محسوب می‌شد بر اساس قانون دریافت می‌شود.
وی افزود: اکنون شهرداری یاسوج به یک شهرداری غیر مقروض تبدیل شده است و حداقل بدهی‌ها را به افراد و ادارات دارد.
جاوید با بیان اینکه برنامه کاری شهرداری یاسوج تدوین شده است، به کارهای که سال ۹۵ در دستور کار شهرداری است، اشاره کرد و افزود: شهرداری با پرهیز از هرگونه فریب کاری و به صورت شفاف به برنامه‌های خود در سال ۹۵ عمل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سندی را برای ارتقاء شاخص‌های مدیریت شهری با مشورت مشاوران خبره کشور طراحی کردیم، بیان کرد بر اساس این سند برنامه‌ راهبردی شهرداری یاسوج را در مدت پنج‌ سال به اجرا خواهیم درآورد.
شهردار یاسوج با تاکید بر شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: ۱۱۰ پروژه در حوزه‌های مختلف طراحی و برنامه‌ریزی کردیم که ۷۰ درصد این پروژه‌ها در سال ۹۵ به اجرا در خواهد آمد و سعی شده است این پروژه با تکیه بر منابع داخی شهرداری اجرا شوند.
جاوید گفت: از محل ماده ۱۸۰ هیچ گونه اعتباری به شهرداری یاسوج و البته به هیچ دستگاهی داده نشد.
وی با بیان اینکه نهضت آسفالت را در سال ۹۵ دنبال خواهیم کرد و افزود: اولویت ما در سال ۹۵، مناطق کمتر برخوردار در شهرک‌ها و محیط‌های پیرامون شهر یاسوج است و از هفته آینده عملیات آسفالت را شروع می‌کنیم.
این مسئول شهری اضافه کرد: امسال با انرژی بیشتری پیاده‌رو سازی در سایر مناطق شهر اجرا می‌شود.
وی افزود: تکمیل چهار پروژه ولایت، بانوان، چشمه نباتی و غدیر از دیگر اولویت‌های کاری شهرداری یاسوج در سال ۹۵ است.
جاوید از راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ در شهرداری یاسوج خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این سامانه مردم به راحتی می‌توانند مشکلات خود را با مسئولان شهرداری یاسوج در میان بگذارند.
وی اضافه کرد: الکترونیکی کردن شهرداری یاسوج از دیگر اولویت‌های کاری ما در سال ۹۵ است.
این مسئول گفت: ۱۰ نقطه حادثه خیز شهر یاسوج را شناسایی کردیم که در راستای رفع مشکلات این نقاط پر حادثه جهت ترافیک روان برنامه‌ریزی می‌کنیم.
جاوید به فعالیت فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: احداث سینمای شهر یاسوج از دغدغه‌های جوانان این شهر هست، لذا در راستای تحقق به حق جوانان این شهر پروژه‌ای را به عنوان شهرک سینمایی برای آینده شهر در نظر داریم و برای اولین بار همایش خیرین شهر ساز در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی به جشن روز یاسوج اشاره کرد و افزود: ۱۵ اردیبهشت ماه را به نام روز شهر یاسوج نامگذاری کردیم و برای این جشن از همه مسئولان ملی و استانی، ریش سفیدان و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردیم.
جاوید گفت: مجوز دانشگاه مرکز علمی کاربردی را گرفته‌ایم و در سه رشته از مهرماه سال ۹۵ دانشجو جذب خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همین را کم داشتیم که شهرداری هم دانشگاه بزنه، اینهمه آزاد و پیام نور، علمی کاربردی و خصوصی و دولتی و....کم بود!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه؟؟؟؟ دانشگاه شهرداری
شهر ویرانه شدست و بدنبال عروسیم همه
جوجه اردک صفت و جمله خروسیم همه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مراکز آموزش کاربردی که توسط دستگاهها ایجاد می شد مربوط به زمانی بود که نیروی متخصص و تحصیل کرده دانشگاهی در کشور کم بود در حال حاضر با توجه به تعداد بالای فارغ تحصیلان بمنظور ایجاد اشتغال مفید و کارآمد مجلس شورای اسلامی می بایست بصورت جدی همه مراکز آموزشی اعم از کاریردی و اداری و.... زیر نظر وزارت آموزش عالی مثل همه دنیا تجمیع نماید و سازمانهای خدماتی نظیر شهرداری ،هلال احمر ،کشاورزی ، مراکز بهداشت و درمان ، سازمان صنایع و.... کار خود را که ارائه خدمت به مردم است انجام دهند و این جزیره ای شدن فعالیت های آموزشی یک تهدید جدی برای کشور محسوب می شود.
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام درحوزه شهری ومشکلات اجتماعی وزیر ساخت ها مشکلات الی ماشاالله فراوان دارید پنجاه درصد این نقایص را جمع کنید دانشگاه پیش کش
امید
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه پیش کش آقای شهردار به فکر نان باش که خربزه ...
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
۱۰واحد برای ایجاد دست انداز بزارید .۸واحد ساخت پل عابر پیاده با شیب تند طوری که استفاده نشه مستهلک هم نشه
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر مهندس جاوید شهردار محترم - واقعأ از زمانیکه جنابعالی اومدید شهرداری ، خدا شاهده خیلی برای استان از قبیل موزاییک پیاده روها ، روشن کردن پیاده روها ، آسفالت کردن نقاط استان ،... و الآنم تأسیس دانشگاه.
علی
Iran, Islamic Republic of
کار کردید
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1