تاریخ انتشار
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۷۵۸۸۴

تا اکثریت حمایت می‌کنند من شهردار هستم

۱۳
۰
کبنا ؛شهردار دهدشت در گفتگو اختصاصی با کبنا نیوز در مورد سوالی مبنی بر طرح سوال و استیضاح در سال جدید اظهار داشت: در سال گذشته استیضاح رای نیاورد و باید از آن ۶ ماه بگذرد.
جواد تخشاء در مورد ارتباطش با اعضای شورا گفت: با اکثریت خوب هستم و ارتباطم با اقلیت هم طبق معمول است البته من در خدمت اعضای شورا هستم مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارند و خرد جمعی را در نظر بگیرند طرح اساسی پیشنهاد بدهند تا ما طبق ضوابط انجام بدهیم.
شهردار کهگیلویه در ادامه به سوالات ما اینگونه جواب داد.
آیا اقلیت اعضای شورا که مخالف شما هستند بدنبال منافع شخصی هستند یا به عمران و آبادانی شهر و به منافع عمومی فکرمی کنند؟ امیدوارم که بدنبال کارهای عمومی باشند اما اینکه بدنبال چه چیزی هستند باید از خودشان سوال بکنید چون مواردی را که مطرح می‌کنند طرح اولویت دار و نیاز اولیه شهروندان نمی‌باشد بهرحال ما هم در چارچوب قانون و طبق ضوابط و مقررات شهرداری انجام وظیفه می‌کنیم البته طرح سوال و استیضاح حق شورا است اگر مجددا می‌خواهند سوال یا استیضاح بکنند من سمعا و طاعتا در خدمت اعضای شورا هستم.
آیا نمی‌خواهید با اقلیت اعضای شورا که مخالف شما هستند تعامل برقراربکنید؟ بستگی به خودشان دارد اگر تقاضای آنان قابل عملی باشد یعنی من بتوانم در چارچوب و ضوابط شهرداری آن را حل بکنم حتما انجام خواهم داد و این مشکلات خود به خود حل خواهد شد بعضی از اعضا به مردم اعلام می‌کنند که شرمنده هستیم اما شرمندگی دوحالت دارد یکی اینکه باید برنامه ارائه بدهند و برنامه آنان هم طبق توانمندی و میزان درآمد شهرداری و فرهنگ عمومی شهرداری سنجیده شود و غیر از این باشد طرح سوال و استیضاح است اما اگر نمی‌توانند ادامه بدهند و توان خدمت ندارند استعفا داده و اما من همچنان طبق ضوابط قانونی سرجایم هستم تا اکثریت از من حمایت می‌کنند من شهردار هستم.
مشکلات و نیازهای شهر دهدشت چیست؟ نیازهای دهدشت چندین مولفه دارد. اول اینکه منابع مالی پایدار ندارد چون شهرداری دهدشت نیروی انسانی مازاد دارد چارت سازمانی ۱۱۰ نفر می‌باشد در حالیکه ۲۵۰ نفر در شهرداری مشغول بکار هستند یعنی بیش از ۱۴۰ نفر نیروی مازاد داریم و شهرداری ماهانه ۳۵۰ میلیون تومان به پرسنل حقوق پرداخت می‌کند در حالیکه در آمد ما ۸۰ میلیون تومان می‌باشد ما درآمد پایدار نداریم و متاسفانه ساخت و ساز در دهدشت وجود ندارد و ما باید از محل درآمدهای عمومی حقوق پرداخت بکنیم و مولفه بعدی مشارکت فرهنگی مردم است مردم می‌توانند در بسیاری از جهات بعنوان یک شهروند خوب یار و همیار شهرداری باشند.
نظر شما در مورد راهیبابی عدل هاشمی‌پور به مجلس چیست؟ هرکس که مورد انتخاب مردم قرار بگیرد در حالیکه هاشمی‌پور قبلا شهردار بوده و سابقه کارهای عمرانی و اجرایی را دارد ما از ایشان استقبال و از این انتخاب مردم خوشحال هستیم.
خبر: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

القچین
Iran, Islamic Republic of
قلندری جان، برای مسئولان گچسارانی حاشیه سازی کردی؟ حالا نوبت مدیران کهگیلویه است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای به حال ما که شورامو امثال جانجان وزن شهردارن شهردارمو هم تنی استاندارمو هم وخو تشریف داره سازمان بازرسی هم که ای موقیل تعطیله
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
این سخن شهردار به این معناست که هیچ مقامی نمی توانددرموردمن تصمیم بگیرد
Iran, Islamic Republic of
. این شهرداربرای همه مشخص شد.فقط اکثریت شوراحمایت می کنند
عدل
Iran, Islamic Republic of
بخدا همون مسول شهرسازی از... شهردارباشی باکدام عملکرد میخوای بمونی
احمد
Iran, Islamic Republic of
ایشان فقط به فکرحمایت اکثریت است وبه شهرکارندارد.شورای خانوادگی . شورای خانوادگی نه شورای شهر
احمد
Iran, Islamic Republic of
تا. ه حمایت می کند ای...شهربی شهر
مدیر سفیر دنا
Iran, Islamic Republic of
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید!
جاده دسترسی به کوه گل در دست اندازهای بی تدبیریhttp://safiredena.ir/gozaresh/168717/%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%87-%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%DB%8C
دانسجو
Iran, Islamic Republic of
دکتر تخشا بخاطر صداقت و شجاعت مورد هجمه عده ای سود جو قرار گرفته که از بیرون به شورا فشار می آورند. قطعا شورا قدر چنین نیروهایی را میداند.
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار عدد ۸۰ میلیون تومان را از کجا اوردی در امد شهرداری متغیر هستش جناب شهردار . اختیار کن
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار واقعا وضعیت شهر افتضاست شهر ما پسرفت داشته پیشرفتی اصلا نداشت خیلی از کارها را میشه بدون هزینه و با همین نیروهای مازاد انجام داد وفقط یه ذره مدیریت و احساس مسوولیت می خواد شما که مدرکتون شهری سازی پس چرا..... بنظر بنده بخاطر کار وخدمت..
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار این نیروهات امیدشون به شمابود فقط نفرین برا خودت درست نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار این نیروهات امیدشون به شمابود فقط نفرین برا خودت درست نکن
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1