تاریخ انتشار
جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۱۷۵۷۱۷

مسئولان گچساران پای کار باشند

۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و ماه پرخیر و برکت رجب و استفاده معنوی از این ماه، اظهار داشت: شهرستان گچساران به لحاظ موقعیت مواصلاتی و بافت قومیتی، حساسیت بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا دارد که این موضوع، مسئولیت ما را نیز دوچندان می‌کند.
عبدالرحیم رحیمی افزود: قاچاق کالا یکی از چند مولفه مهم و اثرگذار بر اقتصاد است که گسترش این پدیده شوم و تاثیرمخرب آن درامر تولید و تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال برای جامعه خطرناک است.
وی با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاهی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا عنوان کرد: با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه‌های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب می‌توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.
در ادامه جلسه معاون دادستان شهرستان گچساران اظهار داشت: در قانون جدید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیر مجموعه تعزیرات حکومتی است و سازمان‌های کاشف هم نیروی انتظامی و صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان (خاصه دارو) می‌باشند.
یاسین مطهری افزود: دستگاه قضایی هر اقدامی که به جهت حفظ امنیت وسلامت مردم باشد قاطعانه در چارچوب قانون حمایت می‌کند و در این موضوع اصلا تردیدی نیست.
این مقام قضایی تصریح کرد: از اینکه ما بنشینیم تا در شهر، داروی غیرمجاز و پودرهای نیروزا توزیع شود و بعد ببینیم که با سازمان صنعت معدن است یا با شبکه بهداشت و درمان که دراین موضوع ورود و پیگیری کنند لذا در این خصوص دستگاه‌های متولی و مسئول مشخص است.
وی خاطر نشان کرد: اقدامات موثر و فراوانی هم در این راستا توسط دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
مطهری با بیان اینکه دستگاه قضایی در راستای مبارزه با قاچاق کالا با قاچاقچیان کالا بطور قاطع و بشدت برخورد کرده است، تاکید کرد: هر اقدامی که در طول شبانه روز به جهت امنیت و سلامت مردم در حوزه سلامت و همچنین اقتصاد کشور لازم باشد ما قاطعانه دستورات لازم را صادر و پیگیری خواهیم کرد پس مسئولان پای کار باشند و خدای ناکرده سهل انگاری در این خصوص دیده نشود.
 
IMG_3059 IMG_3066 IMG_3067 IMG_3068 IMG_3071 IMG_3097
--------------------------------
خبر: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1