تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۱۷۵۶۷۰

۲۹ چادر سلامت در کهگیلویه‌وبویراحمد برپا شد

۲
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ۲۹ چادر سلامت در نقاط مختلف استان به مناسبت هفته سلامت خبر داد و گفت: در این چادرها خدماتی از قبیل اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون و قندخون به صورت رایگاه به شهروندان ارائه می‌شود.dr chaman1
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا چمن عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت، افزود: یکی از برنامه‌های این هفته برپایی چادرهای سلامت در ۲۹ نقطه از استان است.
وی افزود: این تعداد چادر سلامت در ۵ نقطه شهری شهرستان بویراحمد، ۶ نقطه شهرستان کهگیلویه، ۵ نقطه شهرستان باشت، ۲ نقطه شهرستان دنا، یک نقطه شهری لنده، ۲ نقطه شهرستان چرام، ۶ نقطه در گچساران و ۲ نقطه در بهمئی در طی هفته سلامت برپا می‌شود.
چمن بیان کرد: در این چادرها خدماتی از قبیل اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون، قند خون و نمایه توده بدنی به صورت رایگان انجام می‌شود.
وی محل برپایی این چادرها در شهرستان بویراحمد را جنب میدان شهدای هفت تیر شهر یاسوج، جنب مرکز بهداشت شهر مادوان، جنب چهارراه شهید یزدان‌پناه شهر مارگون، در چهار راه ورودی شهر گراب لوداب و جنب مرکز بهداشت و درمانی شهر چیتاب عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: چادرهای سلامت شهرستان گچساران نیز در ورودی بیمارستان شهید رجایی، مرکز بهداشتی درمانی شهید مطهری، مرکز بهداشت درمانی شهید بشارت، کلینیک بیماری‌های رفتاری، میدان امام حسین(ع) ابتدای خیابان هلال احمرجنب موسسه شهید رجایی و بیمارستان شرکت نفت برپا می‌شوند.
چمن گفت: این چادرها در شهرستان کهگیلویه نیز جنب مصلی شهر دهدشت، مدرسه شهید رجایی، میدان اصلی شهر و در شهرهای سوق، چاروسا و دیشموک برپا شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شعار امسال هفته سلامت را "غلبه بر دیابت" دانست و بیان کرد: افزایش دیابت در کشورهای در حال توسعه یکی از علل انتخاب این شعار از سوی سازمان جهانی بهداشت بود.
چمن اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته سلامت شعار غلبه بر دیابت را در دستور کار قرار داده و راه‌های مقابله با این بیماری را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت و خسته نباشید.
حیدری
Iran, Islamic Republic of
بنازم مدیریت علوم پزشکی استان را با اینهمه برنامه اینهمه پروژه اینهمه خدمت. خداقوت- تشکر تشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1