تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۱۷۵۶۴۷

کشف داروهای غیرمجاز در عطاری‌های گچساران (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: طی ۶ ماهه دوم سال گذشته یک‌هزار قلم داروهای غیرمجاز، تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز از وزارت بهداشت از برخی عطاری‌های گچساران جمع‌آوری شده است.

طی روزهای اخیری گزارشی با عنوان «فروش کپسول‌های غیرمجاز «Fat Face» در عطاری‌های گچساران/متولی برخورد کدام دستگاه است»منتشر شد که برای بررسی نتیجه پیگیری مسئولان به شبکه بهداشت و درمان گچساران مراجعه کردیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این خصوص به فارس گفت: فروش مواد و داروهای غیرمجاز و فاقد مجوز از وزارت بهداشت ممنوع بوده و در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفته است.

ستار اسدپور افزود: طی روزهای گذشته در خصوص فروش کپسول‌های «Fat Face» از برخی عطاری‌ها پیگیری‌های لازم صورت گرفت که از یکی از این اماکن افزون بر ۳۰ بسته کپسول کشف و ضبط شد.





وی یادآور شد: در خصوص فروش این نوع کپسول‌ها و دیگر داروهای غیر مجاز شبکه بهداشت و درمان گچساران همواره دغدغه داشته و پیگیر بوده است.

اسدپور عنوان کرد: متخلفان فروش این نوع داروها و داروهای غیرمجاز به مراکز بالاتر معرفی شده و در برخی موارد نیز حکم قضایی مبنی بر تعطیلی این مراکز صادر شده است.





مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: طی ۶ ماهه دوم سال گذشته افزون بر یک‌هزار قلم انواع داروهای غیرمجاز، کپسول‌های چاقی و لاغری، مواد تاریخ مصرف گذشته از برخی از عطاری‌های این شهرستان کشف و ضبط شده است.





اسدپور افزود: این داروها و مواد دارای عوارض زیادی برای مصرف‌کنندگان بوده و مردم نیز باید در صورت مشاهده فروش داروهای غیرمجاز، تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز از وزارت بهداشت به شبکه بهداشت و درمان اطلاع‌رسانی کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تیت روشن. او کیف بنه وگل تا بتری کار کنی
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1