تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۱۷۵۲۸۲

نگاه سلیقه‌ای سبب تخریب محیط زیست استان می‌شود

۰
کبنا ؛
 
سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مازندران
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده صحیح از ظرفیت رودخانه‌ها و منابع ملی را ضروری دانست و گفت: نگاه سلیقه‌ای به محیط زیست در این استان منجر به تخریب آن می‌شود.


 نشست کارکنان اداره‌کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه چیتاب شهرستان بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تشکر از اقدامات آیت اله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه دراستان و تلاش ایشان در خصوص بخشش و آزادی دو محیط‌بان در بند اظهار داشت: محیط زیست استان و کشور هیچ‌گاه خود را جدای از روحانیت نمی‌داند و همیشه قدردان زحمات آن‌ها خواهد بود..
سید اسدالله هاشمی اولویت فرهنگ سازی و تعامل با مردم بجای تقابل را مهم‌ترین برنامه کاری خود در سال جدید دانست و گفت: امیدواریم که به کمک مردم در زمینه اهداف عالیه سازمان با مشارکت محوری و فرهنگ سازی در بین مردم بتوانیم این امانت را به نسل‌های آینده به خوبی تحویل دهیم.
هاشمی به اهم برنامه‌های کاری خود درمدیرت جدید و مشکلات پیش روی پرداخت و افزود: انتظار این را داریم تک تک مردم خود را محیط‌بان خط مقدم حفظ محیط زیست بدانند و مجموعه محیط زیست استان دست یاری خودرا بسمت مردم در کمک به حفظ محیط زیست دراز می‌کند.
امام جمعه چیتاب شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار اظهار داشت: درخطبه‌های اسفند تا پایان اردیبهشت ماه خود را موظف به تشریح و توضیح مسائل محیط زیست می‌دانم.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات را بسیار مفید دانست و افزود: توجه ویژه دین اسلام به مقوله محیط زیست و حساسیت مقام معظم رهبری به این مهم حجت را برما تمام کرد.
وحدانی فر گفت: در آخرین خطبه پایان هرسال و تاپایان اردیبهشت سال بعد که فصل رویش گیاهان و توجه به استفاده صحیح از این منابع خدادای است خود را موظف می‌دانم در مورد محیط زیست و منابع طبیعی صحبت کنم چرا که در آینده مورد قضاوت نسل‌های آتی خواهیم بود.
وی ضمن توصیه به حفظ گونه‌های شاخص جانوری و گیاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مقوله فرهنگسازی در حفظ محیط زیست از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شما باشد.
وحدانی‌فر استفاده از ظرفیت ائمه‌جمعه و جماعات را بسیار مفید دانست و افزود: توجه ویژه دین اسلام به مقوله محیط زیست و حساسیت مقام معظم رهبری به این مهم حجت را برما تمام کرده است.
امام جمعه چیتاب استفاده صحیح از ظرفیت رودخانه‌ها و منابع ملی را ضروری دانست و افزود: نگاه سلیقه‌ای به محیط زیست منجر به تخریب آن می‌شود و همه ما بویژه اصحاب رسانه و مهم‌تر صدا و سیما باید خود را مسئول در حفظ محیط زیست بدانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1