تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۷۵۱۶۱

رئیس شورای اسلامی استان روز معلم و کار و کارگر را تبریک گفت

۰
کبنا ؛ 
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه روز معلم و کار و کارگر را تبریک گفت.
البرز محمدخانی رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی روز معلم را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است؛
دوازدهم اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ استاد شهید مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی نماییم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی رهنمون می سازند. قرآن کریم، این کتاب آسمانی در صد‌ها آیه سخن از تفکر، تعقّل، تعلّم و کلام از قلم، کتاب و دانشمند آورده وتعلیم و تعلّم را با عالیترین واژه ستوده است.
گرامیداشت روز معلّم، درحقیقت میراث بزرگان دینی ماست که با جان و دل پاس می‌داریم. همچو روزی را بنام و یاد استاد عظیم القدر علاّمه شهید مرتضی مطهری فیلسوف اسلامی عنوان کرده‌ایم تا به بهانه نام و خاطره آن استاد، همه اهل قلم را به نشان معلّمی گرامی بداریم.
اینجانب با تبریک روز معلم به جامعه فرهیخته معلمان و گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرزانه استاد مطهری امید است در پرتوی توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالی که مزین به نام «اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» است بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورمان باشیم.
البرز محمدخانی
رئیس شورای اسلامی
استان کهگیلویه و بویراحمد
رئیس شورای اسلامی استان روز کار و کارگر را تبریک گفت
البرز محمدخانی رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی روز کار و کارگر را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است؛
روز کار و کارگر، روز تجلیل و گرامیداشت تلاشگران و زحمتکشانی است که در آموزه‌های اسلام عزیز بارها بر جایگاه مقدس کار و لزوم تکریم از آنها تاکیده شده است تا جایی که پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) بر دستان پرتلاش و پینه‌بسته کارگری متعهد بوسه زده‌اند.
ارج‌نهادن به مقام گران سنگ کارگران وظیفه همه است و بر این اساس به پاس خدمات صادقانه و زحمات بی‌دریغ و مومنانه این عزیزان، تلاش شان را تقدیس کرده و مقام شان را گرامی‌ می‌داریم.
نیک می‌دانیم که تحقق آرمان‌های بزرگ کشور جز با کوشش پی گیر، تلاش مجدانه و اندیشه خلاق کارگران عزیز، میسر و مقدور نیست، لذا در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری هدف در کشور، پی گیری شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قلمداد می‌شود، ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری این قشر سازنده به عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی، بدون شک تحقق این شعار بر گرده‌های ستبر این رادمردان است.
اینجانب ضمن تبریک روز کارگر به تمامی تلاشگران عرصه تولید، توفیق روزافزون این عزیزان پرتلاش و زحمتکش را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
البرز محمدخانی
رئیس شورای اسلامی
استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1