تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۷۵۰۶۴

بود و نبود سرعت‌گیرها و بازی با جان مردم یاسوج

۲
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج گفت: سرعت‌گیرها در شهر یاسوج باید بر اصول کارشناسی ایجاد شود و قرار نیست که هر کسی در هر مکانی مدرسه‌ای و یا مهد کودک راه‌اندازی کرد، همان جا سرعت گیری ساخته شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پیش از ظهر امروز جلسه شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست پژمان نیک‌اقبالی و با حضور اعضای این شورا در سالن ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بنابر این گزارش، در این جلسه پیرامون محور یاسوج - سی‌سخت و برخی از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد و تقاطع‌ها و نقاط حادثه‌خیز شهر یاسوج بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه محمدعلی جاوید شهردار یاسوج با بیان اینکه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نباید به شهر سرعت‌گیرها تبدیل شود، اظهار کرد: قرار نیست اگر آموزش و پرورش استان در هر جایی و هر کوچه‌ای و هر مکان نامناسبی را به عنوان مدرسه یا مهد کودک راه‌اندازی کرد در همان مکان‌ها سرعت‌گیرهای ایجاد شود، چرا که آن وقت شهر یاسوج، شهر سرعت‌گیرها می‌شود و به لحاظ مالی هم هزینه زیادی را بر می‌گیرد.
جاوید ادامه داد: هر کس که می‌خواهد مدرسه‌ای افتتاح کند بهتر است که با مشارکت و همفکری شهرداری یاسوج اینکار صورت گیرد. نه اینکه بدون کارشناسی دست به این اقدام بزند.
جاوید در بخش دیگری از سخنان خود به ادغام سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: با ادغام این دو سازمان، سازمان حمل و نقل بار و مسافربری به منظور رفع معضلات شهری یاسوج تشکیل گردید و امید است شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل مرکز استان باشیم و شهرداری هم نهایت همکاری را با این سازمان خواهد کرد.
وی افزود: ۱۰ تقاطع حادثه‌خیز داریم که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و دستگاه‌های مربوطه در راستای رفع مشکلات این نقاط اقدام می‌کنیم و هر جایی را که پلیس تشخیص داد سرعت گیرها را ایجاد می‌کنیم.
اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به برخی از مناطق حادثه‌خیز شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در برخی بلوارها بویژه بلور شهید هرمزپور سرعت‌ گیرهای غیراستاندارد که لازم هم نیستند را جمع نکردند ولی سرعت گیرهای استاندارد را جمع کردند.
وی افزود: حدفاصل دور برگردان جلوی پمپ بنزین منصوری ایجاد یک سرعت گیر ضروری است چرا که در این نقطه حادثه‌های زیادی داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

برادر چرا اون یک نظر که در انتظار تایید بود را برداشتی؟
تو را خدا یه فکری برای دست اندازهای کهگیلویه وبویراحمد کنید
ماشین با هر سرعتی بره اینگار زلزله اومده اگه خانم باردار تو ماشین باشه خطر سقط در انتظارشه
شلالدون باشت .کبابسراهای کوشک . و قبل از تونل دوم از یاسوج به بابامیدان . وگل زردی . وسراشیب قبل از دوربین کنترل سرعت به سمت دوراهی سپیدار .
بیشتر شبیه کانالند مثلشون تو ایران پیدا نمیشه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1