تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۱۷۴۹۷۶

اعزام دختران فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به تورنمنت ایتالیا

۱
۰
کبنا ؛رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دختران فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تورنمنت ایتالیا اعزام می‌شوند.
سید پرویز موسوی امروز در نشست با کمیته بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هیئت فوتبال استان رایزنی‌ها را با مسئولان برای کمک به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی بانوان در رشته‌های فوتبال و فوتسال به صورت مستمر ادامه می‌دهیم، اظهار کرد: معتقدیم که در صورت حمایت از دختران و بانوان هم استانی آینده خوبی در رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال در انتظار استان است.
وی موفقیت‌های بانوان را در رشته فوتبال در استان بیش از آقایان دانست و گفت: در همه ماه‌های سال و به صورت پیوسته بازیکنانی از استان ما به تیم‌های ملی فوتبال بانوان در رده‌های مختلف دعوت می شوند که نشان از لیاقت آن‌ها دارد.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلاتی که اکنون در رشته فوتبال رده بانوان با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم عدم وجود حتی یک سانتی‌متر فضای اختصاصی فوتبال و فوتسال مخصوص بانوان در استان است.
این مسئول گفت: مسئولان استانی باید برای توسعه ورزش در استان و ایجاد زیرساخت‌های لازم تلاش کنند تا بتوانیم همراه با سایر استان‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی گام برداریم.
موسوی در ادامه با تبریک موفقیت‌های اخیر دختران فوتبالیست هم استانی به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی فوتبال گفت: در آخرین موفقیت دو نفر از دختران هم استانی به اردوی تیم ملی بانوان رده سنی زیر ۱۶ سال دعوت شده‌اند.
وی گفت: بازیکنان هم استانی زهرا علیزاده و فهیمه ارزانی باید خود را به مربیان تیم ملی در تهران برای حضور در اردوی تیم ملی که از تاریخ ۳۰ فروردین تا ۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، معرفی کنند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن اردوی تیم ملی از تاریخ ۵ تا ۱۱ اردیبشهت در تورنمنت بین‌المللی ایتالیا شرکت خواهند کرد.
وی حضور بازیکنان هم استانی در مسابقات بین‌المللی را توفیقی بزرگ برای ورزش استان به خصوص رشته فوتبال دانست و گفت: چنین مراوداتی موجب پیشرفت فوتبال استان خواهد شد.
موسوی این موفقیت‌ها را در حالی دانست که از نظر زیرساخت‌های ورزش فوتبال بانوان در استان کمبودهای محسوسی مشاهده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Slovenia
درووود بر بانوان هم استانی.
آرزوی تندرستی و پیروزی داریم برای شما.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1