تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۷۴۹۱۷

پلمب مراکز مصالح ساختمانی در مناطق مسکونی گچساران

۰
کبنا ؛شهردار دوگنبدان با اشاره به وجود برخی مراکز عرضه مصالح ساختمانی در مناطق مسکونی گفت: برای اجرایی کردن و عملیاتی کردن مصوبات و قانون این مراکز باید پلمب شود.
اردوان زینل‌زاده امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی این شهرستان اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته امسال نیز توسط مقام معظم رهبری با عنوانی کاربردی نامگذاری شده که امسال نیز سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» لحاظ شده است.
وی افزود: قسمت دوم این نامگذاری با عنوان «اقدام و عمل» اولویت بیشتری دارد زیرا در سال‌های گذشته نامگذاری‌ها پیرامون مشکلات اقتصادی بوده و ترکیب «اقدام و عمل» نشانگر تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای این فرامین بوده است.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه ما در سنوات گذشته بیشتر شعار داده‌ایم تا عمل کردن، گفت: جلسات شورای سلامت طی سال‌های گذشته به خوبی برگزار و نکات خوبی نیز در این جلسه نیز عنوان شده است.
زینل‌زاده تأکید کرد: یکی از مشکلات اساسی ما در این است که قصد عمل کردن به برخی از موارد را نداریم که در این خصوص به موضوعی اشاره خواهم کرد.
وی با اشاره به گلایه‌های رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران مبنی بر فروش و استعمال قلیان و عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در برخورد با این معضل متذکر شد: توزیع‌کننده اصلی قلیان در گچساران یکی از دستفروشان بوده که تنها جایگاه وی یک عدد گاری بوده که از اتحادیه نیز پروانه صادر شده است.
زینل‌زاده ادامه داد: من از این امر بسیار متعجب هستم، کجای دنیا برای دستفروش پروانه صنفی صادر می‌کنند.
شهردار دوگنبدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی مراکز توزیع و فروش مصالح ساختمانی در مناطق مسکونی تصریح کرد: در برخی بافت‌های مسکونی گچساران مراکز عرضه و فروش برخی مصالح ساختمانی از جمله گچ، سیمان و پودر سنگ دایر شده که این امر سبب بروز بسیاری از مشکلات بهداشتی برای ساکنان شده است.
زینل‌زاده متذکر شد: این مصالح در بیشتر مواقع با تانکر و فشار هوا تخلیه می‌شود که اقدامی غیربهداشتی و خطرناک برای سلامتی افراد در مناطق مسکونی به شمار می‌رود.
وی اظهار کرد: در این خصوص مکاتباتی صورت گرفته تا در اقدامات لازم انجام شود.
زینل‌زاده با اظهار تعجب از ایجاد مراکز عرضه برخی از مصالح ساختمانی از جمله سیمان، سیمان سفید، گچ و پودر سنگ در مراکز مسکونی عنوان کرد: اگر هدف از برگزاری جلسات اجرایی کردن و عملیاتی کردن مصوبات و قانون است، این مراکز باید پلمب شود./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1