تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۱۷
کد مطلب : ۱۷۴۸۱۹

جوانان منتظر بزرگترین انقلاب ورزشی در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛ 
مدیرعامل مجتمع تفریحی و ورزشی آزادی یاسوج از افتتاح این مجتمع در اوایل تیرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، بزرگترین مجتمع تفریحی و ورزشی جنوب کشور در یاسوج با زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع در بخش‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود که با افتتاح این مجتمع ورزشی تحولی در زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد خواهیم بود. این مجتمع دارای بخش‌های بدنسازی، استخر بزرگسالان و خردسالان، کشتی، صخره‌نوردی، بیلیارد، بیولینگ، بوکس، ژیمناستیک، تکواندو، تیراندازی، بوکس، رستوران‌های شیشه‌ای و گردان، سالن همایش، ۲۵ سوئیت برای اقامت و اردوهای تیم ملی و جکوزی است که در پنج طبقه با طراحی بسیار زیبا و مخصوص بانوان و آقایان ساخته شده است.
لهراسب باقری مدیرعامل جوان مجتمع تفریحی و ورزشی آزاد یاسوج که در کنار صنعت* به حوزه فرهنگ و ورزش ورود پیدا کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، با بیان اینکه اوایل تیرماه سال جاری این مجتمع به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: با ساخت مجموعه ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربعی آزادی یاسوج ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.
باقری بیان کرد: با راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای بسیاری از مشکلات استان در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی برطرف می‌شود.
 
yasuj-baghri-varzshi-yaripoor-izadpoor (7)
 
باقری، اظهار کرد: بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور با زیربنای نه هزار مترمربع در شهر یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل مجتمع ورزشی آزادی یاسوج در ادامه اظهارات خود به تشریح بخش‌های مختلف این مجتمع اشاره و بیان کرد: مجتمع ورزشی آزادی یاسوج دارای سالن‌های مجزا در رشته‌های مختلف ورزشی است.
باقری افزود: این مجتمع ورزشی در پنج طبقه با طراحی زیبا به بهره‌برداری می‌رسد که در طبقه همکف آن بخش‌های پذیریش، فسود و کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و سالن استخر در نظر گرفته شد.
 
ساخت مجهزترین استخر کهگیلویه و بویراحمد با ۱۴۵۰ مترمربع
مدیرعامل این مجتمع ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مجموعه استخر در این مجتمع ورزشی بزرگ خبرداد و افزود: دو استخر آموزشی و مسابقات با زیربنای هزار و ۴۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان ساخته می‌شود.
باقری افزود: استخر آموزشی این مجتمع ورزشی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌گردد و استخر مسابقات آن به تصفیه‌خانه مدرن برای تصفیه آب به شکل مطلوب جهت استفاده ورزشکاران  مجهز شده است.
وی گفت: همچنین این سالن‌ها برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد به اسکیمرها مجهز شده‌اند.
 
 
yasuj-baghri (25)
ساخت سالن پرورش اندام/شهربازی سرپوشیده ویژه کودکان
 
سرمایه‌گذار مجتمع ورزشی آزادی یاسوج در ادامه افزود: در طبقه زیر زمین این مجتمع ورزشی سالن بدنسازی و پرورش اندام با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و سالن بازی‌های کامپیوتری و شهربازی سرپوشیده ویژه کودکان با زیربنای هزار مترمربع نیز طراحی شده است.
باقری اظهار کرد: در طبقه اول این مجتمع بزرگ ورزشی بخش مدیریت و کارکنان، سالن ورزشی بیلیارد با زیربنای ۶۰۰ مترمربع، و سالن صخره‌نوردی با ارتفاع ۲۰ متر برای علاقمندان به این رشته‌های ورزشی در نظر گرفته شد.
 
ساخت رستوران با ۶۵۰ متر زیربنا/ احداث ۲۰ سوئیت مجهز و مدرن
سالن ورزشی رشته‌های رزمی همانند بوکس، تکواندو و ژیمناستیک با ۷۵۰ مترمربع زیربنا، سالن ایروبیک ویژه بانوان با زیربنای ۴۰۰ مترمربع، سالن تیراندازی و بوکسینگ با هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا، سالن ورزش کشتی با زیربنای ۴۰۰ مترمربع، سالن بولینگ با زیربنای ۷۵۰ مترمربع، سالن فوتسال با زیربنای هزار مترمربع از جمله سالن‌های ورزشی است که لهراسب باقری مدیرعامل این مجتمع ورزشی به آن اشاره کرد.
باقری در ادامه گفت: در این مجتمع ورزشی رستورانی با زیربنای ۶۵۰ مترمربع  ساخته شده که در طبقه پنجم این مجتمع قرار دارد.
وی از ۲۰ سوئیت مجهز و مدرن با ظرفیت‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره در این مجتمع ورزشی بزرگ خبر داد و اظهار کرد: زیربنای این مکان‌های اقامتی ۸۰۰ مترمربع است.
لهراسب باقری افزود: عملیات اجرای این مجتمع در سال ۸۴ آغاز شد و روند اجرایی این طرح تا سال ۸۸ ادامه یافت که پس از پنج سال تعطیلی، روند اجرایی آن مجددا در سال جاری آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این مجتمع عظیم در بام پایتخت طبیعت ایران (یاسوج) و در بهترین و زییا‌ترین نقطه این شهر با چشم اندازی زیبا، مشرف بر رودخانه زیبای بشار و کوه باصلابت و سر به فلک کشیده دنا، در ۶ طبقه در مراحل پایانی احداث قرار دارد، اظهار داشت: این طرح با سرمایه گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت ارزشمند و درخشان بانک تجارت اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه ۱۳۸۴ به وسیله دکتر علی آبادی وزیر وقت تربیت بدنی کلنگ زنی شد.
وی با بیان اینکه، این مجتمع عظیم با دارا بودن چهارده بخش با مدرن‌ترین مصالح روز دنیا ساخته شده که در تمامی بخش‌های آن از مجهز‌ترین و بروز‌ترین وسایل استفاده شده است افزود: دستگاههای بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت‌های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.
 
مدیر عامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با تاکید بر اینکه با بهره داری از این پروژه عظیم ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول بکار می‌شوند گفت: بخش‌های بولینگ، صخره نوردی، استخر کودکان و رستوران گردان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شوند.
 
باقری، سوئیت‌های مجهز، رستوران شیشه‌ای، کافی شاپ، ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، شهر بازی و سالن همایش را از دیگر بخش‌های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور برشمرد و اظهار داشت: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی را دارد.
وی با تاکید برا ینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که به دلیل کمبود امکانات و فضاهای مناسب ورزشی نتواسنته‌اند آنگونه که باید و شاید در میدان مختلف ورزشی خودی نشان بدهند، تصریح کرد: با افتتاح این مجتمع عظیم ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف قادر خواهند بود با استفاده از امکانات بسیار پیشرفته این مجتمع ورزشی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابند.
 
جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: استان در بخش زیرساخت‌های ورزشی دچار کمبودهای زیادی است که با راه‌اندازی مجتمع بزرگ ورزشی «باقری» بخش زیادی از این مشکل رفع خواهد شد.
ایزدپور به آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دنیای امروز اشاره و تصریح کرد: در چنین شرایطی ورزش می‌تواند به عنوان ابزاری فرهنگی عمل کرده و از بسیاری انحرافات جلوگیری کند.
وی تلاش‌ها و اقدام «لهراسب باقری» جهت ساخت مجتمع تفریحی، ورزشی آزادی را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: این مجموعه بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی در جنوب کشور است که توسط بخش خصوصی ساخته شده است.
baghri-2
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که قبلاً از این مجتمع ورزشی بازدید کرده بود، با قدردانی از عملکرد برادران باقری در استان به دلیل سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و این بار در حوزه گردشگری و ورزشی، از مسئولان خواست تا نسبت به هر گونه کمک برای تکمیل این پروژه بزرگ اقدام کنند.
 
به گزارش کبنااسپورت، امید است با افتتاح مجتمع ورزشی و تفریحی آزادی یاسوج و حضور تیم‌های ملی مختلف ورزشی هر چه زودتر شاهد بزرگترین انقلاب ورزشی در یاسوج باشیم تا شکوفایی استعدادهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد را نظاره‌گر باشیم.

*لهراسب باقری همچنین مدیرعامل مجتمع بین‌المللی تولیدی دنا صنعت یاسوج است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
برادر باقری..بعد از افتتاحیه هزینه های بالایی خواهید داشت....مردم این دیار هم که خیلی هزینه ای برای خود در چنین مکانی انجام نخواهند داد..شما در سال مگر چند بار اردوی تیمهای ملی را در این استان برگزاز کنند ... درآمد پایینی خواهید داشت....سودی از این رسته عایدتان نخواهد شد... مگر سوئیتهای این مجتمع در ایام خاصی از سال .. جوابگوی برخی از هزینه های این مجتمع باشد...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1