تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۱۷۴۶۷۴

بیایید قدر همدیگر را بدانیم

۱۶
۰
کبنا ؛سید محمد زمان تفضلی
محضر مبارک مردم خونگرم و شهید پرور و قدر‌شناس و همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد، علماء و روحانیون، فرهیختگان، فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، اهل کسبه و بازار، زنان و دختران باعفت، مردان و پسران با غیرت، جوانان عزیز سرمایه‌های عظیم و آینده سازان این مرز و بوم مملکت پهناور اسلامی.
سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم بخصوص سردار سرافراز شهید ستار اورنگ و آرزوی توفیق و سرافرازی برای کلیه مسئولین وخدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی.
اینجانب به عنوان یک شهروند و عضوکوچکی از اینجامعه عالم و اندیشمند با توجه به بضاعتی که دارم، مطالبی هرچند ناقص و به هم ریخته به ذهنم خطور کرد و به گونه‌ای خود را در برابر عقاید و تجربیات گذشته موظف به ابراز آن‌ها دانستم و امید است شما خواننده محترم ایراد مطالب مطرح شده را به حساب عدم آگاهی و بیان ناقص اینجانب به شمار برده و با درایت و هم اندیشی در جهت قدر دانی و قدر‌شناسی نسبت به همدیگر گامی هرچند کوچک برداریم.
اولا تنورگرم انتخابات همچون دوره‌های قبلی به گونه‌ای شور و شعف را در میان مردم بوجود آورده بود و همگان تا قبل از ۷ اسفند ۹۴ به نوعی در تلاش و تکاپو بودند که جریان فکری و یا فرد مورد نظر خویش را به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی نمایند. اینک با پایان یافتن آن حماسه بزرگ ملی و انتخاب منتخبین مردم در حوزه‌های مختلف استان جهت راهیابی به مجلس شورای اسلامی و عرض تبریک به مردم غیور استان و منتخبین آن‌ها، باید گذشته‌ها را فراموش کنیم و زمان از بین بردن کدورت‌ها و ایجاد رفاقت، همدلی، همراهی و همفکری فرا رسیده است تا بتوانیم با تفاهم، تعامل، هم اندیشی و همکاری صادقانه و خالصانه با منتخبین مردم در راستای سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: مردم ولی نعمت ما مسئولین هستند به آن‌ها کمک نموده و در جهت رفع محرومیت و زدودن تنشهای قومی، قبیله‌ای، فکری و… استان زر خیز کهگیلویه وبویراحمد گامی مثبت برداشته شود.
و هم اکنون که ما سرمایه‌های انسانی بزرگی در سطح ملی داریم باید قدر‌شناس آن‌ها بوده و به وجود همه آن‌ها افتخار نماییم و از تجربیات و تفکرات کارساز آن‌ها در جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام و انقلاب و استانمان بهره کافی و وافی را ببریم.
نخبگان واندیشمندانی همچون دکتر علی مژدهی‌پور، دکتر وکیلی، دکتر نیکبخت، دکتر هاشمی، دکتر دانشی، دکتر ملک حسینی، مهندس افشانی، مهندس تقوی‌نژاد، مهندس نرگس‌نژاد، مهندس حبیبی، مهندس حسینی، مهندس سروش مقدم و سردار پیروز و… که همگی از افتخارات این استان پهناور و نخبه پرورند و راههای پیشرفت و سرافرازی استان را پیمودند و هم اینک در پست‌ها و منصب‌های کارساز در سطح ملی و منطقه‌ای به عنوان نیروهای کارآمد و شایسته مشغول خدمت صادقانه به همنوعان خویش می‌باشند که باید قد ر‌شناس آن‌ها بوده و بوجودشان افتخار نماییم.
ضمن ادای احترام به نماینده محترم ولی فقیه در استان، خلف صالح حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) افتخار خطه جنوب کشور و نمایندگان محترم و منتخبین شهرستانهای گچساران و باشت، بویراحمد ودنا و کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و مردم غیور و سلحشور استان مراتب قدر دانی وقدر‌شناسی خویش را نسبت به انسانی شایسته و شجاع، مدیری لایق و توانمند، مدیری مدبر، با تدبیر، ذکاوتمندو با هوش سیاسی، با متانت و خوی و منش انسانیت، کوچک نظمی متقن و سرشار ازخصلت طراوت و شادابی در امرتکریم ارباب رجوع، قدردان و قدر‌شناس جایگاه رفیع ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا جناب دکتر خادمی اعلام می‌نمایم و انتظار می‌رود که با تأمل و اندیشه‌ای ناب و دور از هرگونه کدورت و غرایض شخصی این حرف دل نویسنده را که حرف دل اغلب مردم، طوایف و جریانات سیاسی استان در مورد این انسان شایسه می‌باشد را ارج نهاده و قدر‌دان و قدر‌شناس فرزندان شایسته استانمان باشیم.
بنده به عنوان یک شهروند و کسی که در ادوار انتخابات گذشته استان حضور داشته‌ام با صراحت کامل و بدون از هرگونه تعصب و غرضی اعلام می‌نمایم که این انتخابات بی‌نظیر در سطح استان و در طول چندین ساله انقلاب با درایت و تدبیری کارساز و شجاعتی مثال زدنی در سطح استان با مدیریت افتخار ملی استان کهگیلویه و بویراحمد جناب دکتر سید موسی خادمی به دور از مسائل و حاشیه و درگیری در سلامت، آرامش، امنیت و صحت کامل برگزار گردید که این هم به نوع خویش جای بسی تقدیر وسپاس دارد.
در عین حالی که در ادوار گذشته بعضا شاهد بودیم که مسئولین، ادارات و عوامل اجرایی به منظور حمایت از کاندیدای مورد نظر و هم سوی خویش بسیج می‌شدند اما این امر مهم توسط یکی از فرزندان شایسته همین مرز و بوم (جناب دکتر خادمی) در عین حالی که دارای تفکر و جریان سیاسی مشخصی هم بود و می‌توانست مانند سنوات گذشته جهت حمایت ازکاندیدای هم فکر، دستگاه‌ها و ادارات استان را ملزم به حمایت از جریان همسو با دولت نماید، اما طبق گفته مقام معظم رهبری که فرمودند رأی مردم حق الناس است، با تبعیت از ابشان بنا به وظیفه به رسم امانتداری با تدبیر و شجاعت و با مدیریت صحیح و مطلوب همراه و همدل با شورای محترم تأمین استان سعی در امانتداری و صیانت از آراء مردم نمود و آنچه را که مردم انتخاب نموده بودند به عنوان منتخب مردم در سطح استان وشهرستان‌ها معرفی نمودند.
و چه بسا بعضاً در این مسیر فرد یا افرادی اقدام به خرید یا فروش رأی مردم به نفع کاندیدای مورد نظر خویش کرده باشند که نباید بخاطر بدعتهای غلط و ناصحیح و عمل تعداد اندکی افراد همه مردم استان مورد توهین و اهانت قرار بگیرند و با این تبلیغ و ترویج عادت وشیوه غلط ونامطلوب شأن وجایگاه انسانی مردم استان ما که همیشه پرآوازه و یکه تاز می‌دانهای مختلف جهاد و ایثار بوده‌اند به بوته فراموشی سپرده شود.
جناب دکتر خادمی انسانی پر تلاش و زحمت کش، مرد لحظه‌های سخت، مرد آرامش و نشاط، مرد تدبیر و امید، مرد علمی و عملی و مردی از جنس مردم که اوج انسانیت و متانت خویش را در زمانهای طفولیت و کودکی، همراه سختی روزگار با دنیای ازفقر، زجر و نداری در کنار وپناهگاه جد مطهر خویش و در شرایط بسیار سخت زندگی تجربه نموده است، درد مستمندان و ضعیفان را می‌داند و راه را از بیراهه تشخیص می‌دهد و ‌‌نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت آبادانی و رفع محرومیت با ارائه خدمات ارزشمندی در سطح استان امثال گازرسانی، شبکه آبرسانی، برق رسانی، راه سازی، راه اندازی تولید کنندگان داخلی و صنعتگران و حمایت ویژه از بخش خصوصی و جذب افزایش اعتبارات استانی در سطح کشوربا قدمهایی مثمر ثمر برداشته‌اند و چه بسا در جهت مطلوب نمودن طرح‌ها و آبادانیهای دیگری که به صورت نیمه تمام و یا در دست اقدام قرار گرفته‌اند، نیازمند حمایت بی‌دریغ و بی‌شائبه هم استانیهای عزیز باشند.
دکتر خادمی و امثال ایشان از افتخارات استان می‌باشند و شایسته است که ما مردم قدردان و قدر‌شناس این قبیل انسانهای توانمند و لایق در سطح استان باشیم و با همت و تدبیر وکمک هم استانیهای خویش، به آبادانی و سرافرازی بنگریم و خدای ناکرده با بدعت‌ها و ناسازگاری‌ها و کدورتهای قومی و قبیله‌ای سعی در خدشه دار نمودن چهره‌های انقلابی و زحمت کشان عرصه خدمت و جهاد در این استان چهار فصل ننماییم و به گونه‌ای عمل گردد که فرار مغزهااز این استان زر خیز تقویت نگردد و با افتخار به داشته‌ها و شایسته‌های لایق خویش ببالیم و در میدان عمل و کارزار به هم استانیهای توانمند خویش افتخار نماییم.
وذکر این نکته را هم جایز می‌دانم که جناب دکتر خادمی با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزشمندی که در طول عمر بابرکت خویش در حوزه‌های مختلف سیاسی واجتماعی در سطح ملی ومنطقه‌ای داشتند هیچگونه دلخوشی به پست‌ها و مناصب مختلف در این استان ندارند و این ماییم که باید قدردان و قدر‌شناس شخصیت‌ها و افراد برجسته استانمان باشیم و از تجارب ارزشمند و کارساز آن‌ها جهت آبادانی و پیشرفت استانمان بهره کافی و وافی را ببریم.
سخن و نگاشته خویش را با سخنی شیوا از پیشوای چهارم شیعیان جهان حضرت امام سجاد (ع) که فرمودند: «اشکر کم الله اشکر کم للناس؛ شکرگزار‌ترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت‌ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد به پایان می‌برم و امیدوارم که ما پیروان راستین ولایت و امامت بتوانیم در همه مسیرهای زندگی، اخلاق و آداب و سیره معصومین (ع) را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

*انشاء الله تعالی
بیست و چهارم فروردین ۱۳۹۵هجری شمسی
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
ما قدر داش غلام را میدانیم.

به همین خاطر بالاترین درصد رای در کشور را هم به ایشان دادیم.

غلام تاجگردون پدیده سالهای اخیر استان کهگیلویه و بویر احمد بود.
بارون
Iran, Islamic Republic of
این همه تعریف و تمجید از دکتر خادمی که چی؟ خودتو کشتی با این همه القابی که نسبت دادی.
Iran, Islamic Republic of
چرت نوشتی
Iran, Islamic Republic of
هیچ چیزی نمیتونه وقایعی رو ک در روز انتخابات و بعد از ان افتاد رو از ذهن ما پاک کنه.
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس حق داری وقایع روزانتخابات که کاندیدموردعلاقه ات رای نیاوردتاسالیان سال حالتوگرفت
باشت سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر که تو ذهنتون پاک نمیشه
عباسي
Iran, Islamic Republic of
تحلیلت فقط با خودت خوبا
یان داد
Iran, Islamic Republic of
واقعا .نوشتی خودت یهبار مرور کن ... است همان اول می گفتی استاندار ادم مثبتی است ماهم قبول داریم
تقی
Iran, Islamic Republic of
ایگن کوگ سرش را ایکنه زیر برف ایگه کسی نیبینم واقعا . نوشتی دست خیلی ها سی مردم رو شد به موقعه اش به آنها نیاز دارند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این افرادیکه تو ازشون تعریف نمودی . به والله . از .قاطعانه حمایت کرد واقا .هم با کیف اعلامش کرد این چه . هاییست که میزنید
Iran, Islamic Republic of
تنور انتخابات مردم را سوخت
خسته
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج.خدایا ظهور ولی مان مهدی موعود را نزدیک بفرما....‌
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دوره بعد خودتی سناتور موحد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارعی ما دوست داریم مردی از جنس مرد.
محمودی
Iran, Islamic Republic of
این آقا .هست ؟!!!

مشکوک است !!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1