تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۱۷۴۵۷۲

مدیران طرح‌های خود را برای سفر هیئت دولت آماده کنند / بویراحمد فاقد طرح جامع گردشگری / انشعابات غیرمجاز /

۰
کبنا ؛ جلسه شورای اداری بویراحمد برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: پروژه جدیدی در سال جاری تعریف نخواهد شد لذا پروژه‌های در دست اقدام باید به اتمام برسد تا بتوان پروژه جدیدی تعریف کرد.
سید کرامت‌الله فرج‌زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه سال ۹۴ علی‌رغم کامیابی‌ها و نواقصات گذشت به اقدامات و اهدافی که در راستای تحقق توسعه شهرستان کمتر محقق شدند اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از مسائل به شهر یاسوج برمی‌گردد و از مهمترین آن پسماند زباله در این شهر بوده که مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.
وی تصریح کرد: از پروژه‌های نیمه تمام در شهر یاسوج پل سوم بشار بوده که هم اکنون راکد مانده و اداره راه و شهرسازی باید نسبت به رفع پروژه اقدام کند و این پروژه مهم عمرانی را هرچه سریع‌تر به نتیجه برساند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه عمرانی صورت گرفته است، گفت: شتاب پروژه‌های عمرانی خوب بوده و پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری رسید و در این بین پروژه‌های روستایی به نسبت رضایت‌بخش بوده است.

وی همچنین به دستاوردهای شهرستان بویراحمد در سالی که گذشت اشاره کرد و گفت: از مهمترین اقدامات و دستاوردهای سال گذشته مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بود که در نوع خود بی‌نظیر بود.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از روستاهای واقع در حریم شهر یاسوج از جمله سرآبتاوه و مهریان برای نخستین بار بعد از انقلاب معابر آن‌ها زیرسازی و خدمات آب، برق و گاز به آن‌ها ارائه شده است.

فرج‌زاده بر لزوم ارتقاء وضعیت راه‌های شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه راه و شهرسازی صورت گرفته که امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر شهرستان باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد ادامه داد: وضعیت کمی و کیفی شهرستان در بخش درمان رضایت‌بخش بوده که امیدواریم در سال جاری شاهد بهره‌برداری از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج باشیم.

وی با اشاره به اینکه جاذبه‌های گردشگری شهرستان فاقد طرح جامع هستند، گفت: از مسئولان و متولیان مربوطه انتظار می‌رود طرح جامع برای تمامی مناطق و جاذبه‌های گردشگری تهیه و تدوین شود.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه توسعه بی‌رویه باغات در مناطقی که تنش آبی وجود دارد فشار زیادی به منابع آبی ایجاد می‌کند، گفت: شهرستان بویراحمد ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی دارد ولی توسعه بیش از حد مجاز خود عامل مخربی برای شهرستان خواهد بود.

فرج‌زاده بر لزوم جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و عدم استفاده آب شرب برای مصارف کشاورزی شهرستان تاکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در ادامه اذعان کرد: پروژه جدیدی در سال جاری تعریف نخواهد شد لذا پروژه‌های در دست اقدام باید به اتمام برسد تا بتوان پروژه جدیدی تعریف کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: متاسفانه مدیرانی هستند که تنها در دستگاه مربوطه حاضر می‌شوند تا وقت تمام شود و ساعت اداری را به اتمام برسانند.

فرج‌زاده ادامه داد: مدیرانی که نمی‌خواهند در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید حرکت کنند تکلیف آن‌ها هرچه سریع‌تر روشن می‌شود و در صورتی که حتی معاون فرماندار کم کاری کند باید نسبت به برکناری آن اقدام و فرد اصلح را جایگزین کنند.

سید محمدکاظم نظری در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به برنامه‌ها و اولویت‌های شهرستان در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، اشاره کرد و گفت: تمامی مدیران و مسئولان شهرستانی بیانات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را فصل‌الخطاب کارهای خود قرار دهند.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در سال جدید با حضور در ادارات شهرستانی از مدیر مربوطه خواستار ارائه برنامه مدون خواهیم بود، گفت: با بازدید از هر اداره مدیران باید برنامه‌های خود را در قالب‌های مختلف ارائه و نسبت به اجرایی کردن آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گیرند.
نظری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت را داشته باشند تا بر اساس برنامه‌ریزی اصولی و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید گام برداشته شود.
رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد از تمامی مدیران خواست با توجه به اینکه سفر هیئت دولت به استان را خواهیم داشت پروژه‌های قابل طرح در جمع هیئت دولت را آماده کنند.
این مسئول بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات‌‍ رسان در تمامی شرایط ممکن تاکید کرد و گفت: قطعا در سال جاری با بحران آب شرب و کشاورزی مواجه خواهیم شد لذا انتظار می‌رود پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم در این خصوص لحاظ شود.
وی با اشاره به تعداد ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان بویراحمد بیان داشت: این نوع ساخت و سازها باید تعیین تکلیف شوند چرا که پروژه‌های زیادی در این خصوص وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1