تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۱۷۳۹۳۸

گزارش کامل از تودیع و معارفه دادستان دنا

۲
۱
کبنا ؛



آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دادگستری شهرستان دنا  با حضور رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.




آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دستگاه قضا در شهرستان دنا  با حضور حجه الاسلام مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در سالن شهید نجفی سی سخت برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان قضائی استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد علی قاسمی ده چشمه دادستان سابق شهرستان دنا به سمت رئیس دستگاه قضا در شهرستان دنا منصوب شد.
در ادامه این مراسم نیز سید علی ملک حسینی رئیس شعبه ۱۰۱ جزایی شهرستان دنا به عنوان دادستان جدید شهرستان دنا منصوب شد و از زحمات قاسمی تقدیر به عمل آمد.
محمد ضیایی رئیس پیشین دادگستری شهرستان دنا نیز پیش از این طی حکمی از طرف حجت الاسلام خطیب رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل کشور به سمت رئیس حفاظت اطلاعات استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب شده بود بعد از بیش از ۱۰ سال خدمت در شهرستان دنا به مرکز استان منتقل شد.



پرونده بیش از ۱۰ تن مواد مخدر را بررسی کردم
رئیس سابق دادگستری شهرستان دنا بیان کرد:بیشترین دقت نظر بنده در خصوص بررسی قتل های اتفاق افتاده در طول زمان خدمتم بود که هر ۱۲ مورد به سمت مسالحه رفتند
محمد ضیایی رئیس پیشین دادگستری شهرستان دنا صبح امروز در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دستگاه قضا در شهرستان دنا گفت:استقرار امنیت و عدالت در طول تاریخ راه طولانی طی کرده است و این دو موضوع در نظام جمهوری اسلامی ایران ملموس تر و عینیت بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه آحاد ملت با پناه بردن به دستگاه قضا این مهم را لمس می کنند افزود:دستگاه قضا اگر بتواند اقدامات قضایی را به شکل سالم پیگیری و به نتیجه برساند فساد و ایرادات احتمالی در سایر دستگاهها به حداقل ممکن میرسد.
وی افزود:وظیفه دستگاه قضا ایجاد امنیت است تا اینکه اگر کسی احساس کرد حقوقش ضایع شده است بتواند احقاق حق کند.
رئیس پیشین دادگستری دنا تصریح کرد:در طول خدمتم تمام تلاش خود را به کار بستم تا در طول دوران سربازی ام از اعمال سلیقه جلوگیری کنم .
ضیایی در ادامه با اشاره به تعامل سازنده خود در زمان حضوردر شهرستان دنا با دستگاههایی که با انفال عمومی سر و کار داشتند بیان داشت:در این گونه موارد کوچکترین تسامحی مرتکب نشدم.
رئیس سابق دادگستری شهرستان دنا بیان کرد:بیشترین دقت نظر بنده در خصوص بررسی قتل های اتفاق افتاده در طول زمان خدمتم بود که هر ۱۲ مورد به سمت مسالحه رفتند،وی ابرازکرد:در طول دوران خدمتم پرونده بیش از ۱۰ تن مواد مخدر را مورد بررسی قرار دادم.
ضیایی با اشاره به بررسی بیش از ۱۷ هزار پرونده توسط وی در زمان حضور در شهرستان دنا عنوان کرد:اگر در راستای انجام خدمت در شهرستان دنا توفیقی حاصل شد از فرهنگ بالای مردم شهرستان دنا بوده است.
برای ایجاد امنیت با کسی مماشات نمی کنیم/رتبه قضایی استان از ۲۷ کشوری به ۱۰ رسیده است
مزارعی ضمن تاکید بر ضرورت تقویت زمینه های پیش گیرانه برای کمک به دستگاه قضا عنوان کرد:در سال ۹۴ حدود ۱۴۰ هزار پرونده در دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویر احمد مورد بررسی قرار گرفت.
حجه الاسلام غلام رضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری شهرستان دنا در ابتدای سخنان خود با اشاره به فرهنگ بالای مردم شهرستان دنا گفت:برخود لازم میدانم عرض ادبی به تک تک مردم شهرستان دنا داشته باشم.

رئیس دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد:آنچه لازمه حیات بشریت است و تمامی جنبندگان در ابعاد مختلف به آن نیاز دارند امنیت است که در سایه سار انفاس قدسیه ائمه معصوم و خون شهدا و پایه گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت محسوس و ملموس طرح ریزی شده است.
مزارعی با اشاره به نبود امنیت در اطراف کشور خاطر نشان کرد:امنیت امروز کشور ،استان و شهر ما مدیون خون شهدا و رهبری های داهیانه رهبر انقلاب است .
وی تاکید کرد:امروزه جوانان ولایت مدار ایران کیلومترها آن طرف تر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی در حال دفاع از شرف ،ناموس و امنیت این کشور اند و دستگاه قضا نیز برای ایجاد امنیت با هیچ کسی مماشات نخواهد کرد.

رئیس دادگستری کل استان ابراز کرد:زمین زنده به امنیت است و ما برای ایجاد امنیت در ابعاد مختلف جان خود را در طبق اخلاص گذاشته ایم تا تلاشهایمان به مرحله عمل برسد.

مزارعی ضمن تاکید بر ضرورت تقویت زمینه های پیش گیرانه برای کمک به دستگاه قضا عنوان کرد:در سال ۹۴ حدود ۱۴۰ هزار پرونده در دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویر احمد مورد بررسی قرار گرفت و از طرفی پنج درصد شکایات ورودی به این دستگاه کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب چهار هزار پرونده مربوط به گذشته را بررسی و تعیین تکلیف کردیم عنوان کرد:در سال ۹۳ استان کهگیلویه و بویر احمد از رتبه ۲۷ کشوری به رتبه ۱۰ ارتقاء یافت که با جلوگیری از کاهش حواشی پرونده های سنگین به این رتبه دست یافتیم.
دادستان کهگیلویه و بویر احمد در ادامه ضمن درخواست از دادستان جدید شهرستان دنا برای نظارت بر دستگاههای دولتی جهت حسن انجام امور مردم در سازمانها گفت:مردم ذخایر نظام اند و نارضایتی مردم یعنی نارضایتی از نظام.
این مقام قضایی بررسی و تعیین تکلیف پرونده های قضایی در کمترین زمان ممکن را خواستار شد و خاطر نشان کرد:استقلال ،تعامل و عدالت را ضمن حفظ شان مسئولین سرلوحه کار خود در مواجهه با دستگاههای دولتی قرار داده ایم.
مزارعی در ادامه با اشاره به وضعیت پرونده اشرار در استان ابراز کرد:در حال حاضر کسی از اشرار آزاد نداریم مگر در یکی دومود که مربوط به خارج از استان است و با دستور مقام قضایی در دست پیگیری است.

اولتیماتوم دادستان جدید دنا به متجاوزان انفال عمومی
دادستان جدید دنا با بیان اینکه اهم برنامه های بنده در حوزه دادستانی شهرستان دنا ادامه مسیر تلاش همکارانم خواهد بود گفت :در کنار سایر وظایف تشریح شده مقابله جدی با جرائم علیه انفال و بیت المال را در پیش خواهم گرفت.
علی ملک حسینی دادستان جدید شهرستان دنا در اولین نطق خود در سمت دادستانی شهرستان دنا که صبح امروز در آیین تودیع و معارفه روسای دادگستری و دادستانی های شهرستان دنا صورت گرفت با اشاره به دو موهبت و کلید واژه شهرستان دنا یعنی وجود مردمی فرهنگی و فرهنگ دوست و طبیعت کم نظیر شهرستان دنا گفت:مردم سی سخت در زمان حکومت طاغوت که خوانین گرفتن اسلحه و تفنگ از دست حاکمان کشور را افتخار میدانستند مردم این منطقه تلاششان این بود که قلم در دست بگیرند و معلم به این منطقه اعزام کنند.

دادستان جدید دنا تصریح کرد همین ویژگی مردم دنا باعث شده تا ما بتوانیم با قاطعیت بگوییم دنا یکی از امن ترین حوزه های قضایی در کشور است و در مقایسه استانی و کشوری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.
ملک حسینی تاکید کرد:این امنیت مرهون تلاش سایر افرادی است که در چنین جایگاهی خدمت کردند و امروز ما میراث دار این امنیت و تلاشها هستیم و از همه درخواست دعا برای موفقیت در این جایگاه دارم.
دادستان دنا ابراز کرد:کلید واژه دیگری که دنا با داشتن آن به خود میبالد و خداوند به واسطه آن نعمت را بر ما تمام کرده است طبیعت شهرستان است که متاسفانه از هر سمتی به دنای سرافراز وارد می شویم آثار جراحت بر پیکره این شهرستان مشاهده می شود و چشم و دل هر انسان حقیقت طلبی را می آزارد.
وی با بیان اینکه اهم برنامه های بنده در حوزه دادستانی شهرستان دنا ادامه مسیر تلاش همکارانم خواهد بود افزود :در کنار آن مقابله با جرائم علیه انفال و بیت المال را در دستور اولیه کار خود قرار خواهم داد ،دادستان دنا افزود:احساس بنده این است که مهمترین جرائم در شهرستان دنا در حال حاضر این گونه جرائم است برخورد خواهم کرد.





































نام شما

آدرس ايميل شما

سيد مهدي
Iran, Islamic Republic of
دکتر قاسمی از افراد علمی و بسیار ارزشی دستگاه قضا می باشد.
Slovenia
درود بر سید علی ملک حسینی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1