تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۱۷۳۷۶۹

وضعیت نامطلوب آبشار یاسوج

۲
۰
کبنا ؛

فرماندار بویراحمد از وضعیت نامطلوب و خدمات‌دهی ضعیف در آبشار یاسوج گلایه کرد و گفت: وقتی ورودی آبشار، ۳ هزار تومان است باید پرسید که چه خدماتی ارائه می‌شود.

 سید محمدکاظم نظری امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد ضمن تبریک سال نو به تمامی مدیران و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مسئولان آسیب‌شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف در خصوص خدمات‌دهی به گردشگران است، اظهار کرد: در مجموع نقاط قوت و ضعفی وجود داشت که از تلاش مضاعف اعضای ستاد خدمات سفر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرماندار بویراحمد کاهش تصادفات را از نقاط قوت نوروز امسال عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلاتی که در سنوات گذشته وجود داشت در سال جاری این میزان کاهش داشته ولی با این وجود جای کار بسیار است و کمبودها و نواقصات را باید به حداقل رساند.

نظری در ادامه با بیان اینکه طی جلسات گذشته و قبل از آغاز تعطیلات نوروز بر آمادگی تمامی دستگاه‌ها و رفع نواقصات و کمبودها در تمامی زمینه‌ها تاکید کردیم، تصریح کرد: متاسفانه در ایام نوروز کمبود مرغ گرم داشتیم که باید برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گرفت که در سه روز مداوم کشتارگاه‌ها تعطیل نباشند.

این مسئول با بیان اینکه برخی ناهماهنگی‌ها قابل قبول نیست، گفت: مهمترین مکان گردشگری شهرستان بویراحمد و پایتخت طبیعت ایران، آبشار یاسوج است که متاسفانه وضعیت آن مطلوب نبوده و باید مسئولان و متولیان امر زیرساخت‌های لازم را در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در این مکان تفریحی فراهم کنند.

وی که از نوع خدمات و وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی در آبشار یاسوج بسیار گلایه داشت، تصریح کرد: وقتی ورودی آبشار، ۳ هزار تومان است باید پرسید که چه خدماتی ارائه می‌شود.

نماینده ارشد دولت در شهرستان بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در مجموع، عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان قابل قبول است، بیان داشت: جای بسی تاسف دارد که در تمامی جلسات از مشکلات سرویس‌های بهداشتی گلایه داشته باشیم و مشکلات هم به قوت خود باقی بمانند.

نظری ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های شهرداری یاسوج در خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خواستار رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی تفرجگاه‌ها و پارک‌های مرکز استان شد.

فرماندار بویراحمد تعداد مسافران اسکان داده شده در تعطیلات نوروز را ۱۷۹ هزار و ۴۴۱ نفر روز عنوان کرد و گفت: در تعطیلات نوروز امسال با توجه به گردشگرپذیر بودن مرکز کهگیلویه و بویراحمد ۴۴۱ هزار و ۴۴۶ نفر از جاذبه‌های گردشگری بویراحمد دیدن کردند.

نظری تصریح کرد: آمار اسکان گردشگران قابل قبول بوده و همکاری لازم در پذیرش و اسکان آن‌ها صورت گرفته ولی بر اساس آمار سنوات گذشته آمار گردشگران و بازدیدکنندگان از مراکز تفریحی و گردشگری به نسبت کاهش یافته است.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار . همین مدتی اعلام شد که آمار تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته
شناس
United States
آقای نظری ورودی یه بوستان لب ساحل تو بندرعباس که هیچی نداشت ده هزارتومن بود ولی از پلاک استان خودشون هیچی نمیگرفتن. البته در قصورات شهرداری که شکی نیست ولی ماهم نباید زیاد مسافران را ارزون کنیم که تبدیل به منطقه گردشگری فقرا بشیم. باید برا پارک جنگلی هم ورودی بزارن
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1