تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۱۷۳۶۸۲

کشف ۷ قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف بویراحمد

۰
کبنا ؛توسط یگان حفاظت محیط زیست، هفت قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در شهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران یگان حفاظت شهرستان بویراحمد در نیمه نخست فروردین ماه ۹۵ موفق به شناسایی و دستگیری متخلفین و معرفی آنها به مراجع قضایی شدند.
سید اسدالله هاشمی ضمن اشاره به اینکه تمامی متخلفین قبل از هرگونه شکاری دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت این شهرستان طی گشت و کنترل نوروزی خود در ارتفاعات تنگ کبوتری منطقه حفاظت شده دنای شرقی موفق می‌شوند دو نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی و یک قبضه کلاشینکف غیر مجاز قبل از هرگونه شکاری دستگیر کنند.
وی به دستگیری سه نفر متخلف دیگر در ارتفاعات حجاج اشاره کرد و گفت: ماموران این شهرستان موفق می‌شوند این سه نفر متخلف را به همراه سه قبضه اسلحه ساچمه‌زنی مجاز در این ارتفاعات دستگیر و اعمال قانون کنند.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدام قابل تحسین محیط‌بانان اشاره کرد و گفت: محیط‌بانان همه متخلفین را قبل از هرگونه شکاری دستگیر کردند.
هاشمی به اجرای حکم تفتیش و کشف پنج قطعه کبک قفسی زنده اشاره کرد و گفت: طی گزارش مردمی به سامانه ۱۵۴۰ ماموران موفق می‌شوند طی حکم تفتیش از منزلی در شهرستان بویراحمد پنج قطعه کبک قفسی زنده را کشف و ضبط کنند.
وی ضمن اشاره به جریمه حقوقی ۲ میلیون ریالی هر قطعه کبک و معرفی متخلفین به مراجع قضایی افزود: برای تمامی متخلفین پرونده‌هایی مجزا تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1