تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۱۷۳۶۸۰

انتخابات ۷ اسفند امن ترین انتخابات نسبت به گذشته بود

۲
۰
کبنا ؛
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفتم اسفند۹۴ امن ترین و آرام ترین انتخابات را نسبت به دوره های گذشته داشته ایم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان حجت الاسلام و المسلمین مزارعی به همراه شورای قضایی استان در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج افزود: در  نزاع های دسته جمعی ۴۰ درصد و نزاع های فردی ۲۰ درصد کاهش یافته است که این روند فضای مطلوب و امید بخشی را برای استان نوید می دهد.
وی بیان کرد: چهار هزار و ۴۱۹ پرونده از سال های گذشته مختومه شده تا تکلیف دعاوی طرفین پرونده مشخص شود و در این زمینه نگرانی ها ازبین برود.
رییس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این چند ماه اخیر ۳۲ میلیارد ریال برای دادگستری استان اعتبار جذب کرده ایم و بنا به این گزارش دستگاه قضایی استان در بعضی از حوزه ها جزو ۱۰ استان برتر بوده و در بعضی از حوزه ها مانند سیستم مکانیزه از رتبه ۲۹ به رتبه ۱۱ صعود کرده که خود دلیلی بر تلاش همه جانبه دستگاه قضایی استان برای خدمت رسانی به مردم شریف این استان است.
حجت الاسلام مزارعی تصریح کرد: امنترین و آرام ترین انتخابات را نسبت به دوره های گذشته داشته ایم، به طوری که پرونده موثری که در سرنوشت انتخابات موثر باشد، مشاهده نشده است.
وی ادامه داد: ستاد دیه در سال گذشته کمک های بلاعوض به افراد بی بضاعت کرده است و نقش موثری در آزادی زندانیان فقیر داشته است.
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مدیرانی را  که در ارائه خدمات به مردم سهل انگاری می کنند، مورد بازخواست قرار می دهیم و اجازه نمی دهیم فضای بدبینی و بی اعتمادی در جامعه به یک موضوع رایج تبدیل شود.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج نیز ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان در چند ماهه اخیر گفت: گزارش رییس کل دادگستری استان درباره وضعیت آسیب ها، جرایم و پرونده ها بسیار جامع و امیدوارکننده است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی استان تاکنون امنیت را برقرار کرده و پناهگاه مردم و حقوق از دست رفته آنهاست به همین دلیل معتقدیم که شور و نشاط در جامعه همچنان برقرار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سال نو مبارک
Iran, Islamic Republic of
بله بله بله...فرمایشات کاملا متینه...نه کسی چیزی دید نه کسی چیزی شنید ...?
فکور
Germany
توندیدی مادیدیم کهگیلویه چطوربود پس جون توندیدی خوب بود پس خوب بود/شتردیدی ندیدی/بی خی خی ----------------------------------------
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1