تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۷۳۶۶۷

آقای تاجگرون؛ شما سربازید

۹
۰
کبنا ؛سعید میراحمدی؛

جناب آقای تاجگردون؛

دیر زمانی نیست که از انقلاب شکوهمند اسلامی نگذشته است و فرهنگ ارباب رعیتی برچیده و نظام مقدس مردم سالاری دینی  با گفتمان برابری عدالت، ادب و عفت کلامی گسترانیده شده است تا در جمهوری اسلامی کسی شهامت انکه از بالا به پایین به مردم نگاه کند را نداشته باشد.

اما متاسفانه گفتار  تاسف بار شما علیه سردار ملی ایران، نماینده محبوب کهیگلویه بزرگ " عدل هاشمی" حکایت از همان فرهنگ غلط و ناپخته  دارد. ادبیاتی که از نماینده ای چون تاجگردون که ادعا های کیلومتری با برند ملی و کشوری دارد به دور از ذهن بود.

اما جناب تاجگردون بیدارشوید و از رویایی شیرین اما کاذبی که انتخابات بی رقیب گچساران و باشت برای شما ایجاد کرده است به خود بیائید. گمان نبرید چون در میدان بی رقیب، آن هم رقیبی که حتی به خود نیز رای نداده است چون در رقابت "یک دونده، یک برنده" پیروز شده اید پس یکه تاز این عرصه و پادشان این ملک و رهبری این خاک  و فرمامده این لشکرید!

نه!

اینچنین نیست؛ البته اگر چنین رویایی نیز در سر داشته اید در همین آغاز کار به شما تلنگری جهت تامل می زنیم که غلام تاجگردون بداند آینده سیاسی کهگیلویه بزرگ چون دوران ۸ ساله سابق نیست که چون نماینده فعلیشان در مجلس هشتم و نهم فردی آرام ، نجیب و ساده و صادق بود می توان هر چه دوست داشت علیه او روانه کرد، حقوق موکلینش را تضییع نمود، برایمردم دیگر حوزه انتخابیه سرنوشت تعیین کرد و انان را فرمانبر خود بخواند!

جناب تاجگردون؛
امروز این ملک، این دیار کهگیلویه بزرگ برای خود سرداری به بلندای تاریخ کهن چون سردار عدل هاشمی را در سنگر مقدس جهاد و سازندگی دارد.

امروز گوشه ای از این استان چهار فصل و آباد مردی برگرفته از دوران سخت و درد جنگ و محرومیت قبای پر افتخار وکالت این مردم قدرشناس و آگاه را به تن کرده است تا صدای آنان در بهارستان باشد و از تک صدایی و خود برتر بینی برخی های در استان جلوگیری کند!

آقای تاجگردون،

شما سردار نبوده و نیستید، صادقانه بگویم شما سردار نبوده و نیستید بلکه شما در یک قشون بی فرمانده چون قدتان از دیگران بالاتر بودو صدایتان از بقیه بم تر شد ادعای سرداری کردید؛ ملالی نیست، هر چه کاشتیت و درو کردید گواری وجودتان اما از امروز سردار ما "عدل هاشمی" پا به عرصه گذشته است تا به برخی یاد دهد که سربازی بیش نیستند! و باید ستارههای سرداری را که برقامتشان سنگینی میکنند را در بیاورند و به سربازی بازگردند. چرا که هر کسی را برای هر کاری ساخته اند.

غلام تاجگردون؛ نماینده مردم گچساران و باشت

به حرمت موکلینتان این بار از کلام تاسف بار شما علیه سردارملی" عدل هاشمی" که به او امر و نهی کرده اید و او را تهدید به زمین زدن کرده اید چشم پوشی میکنیم و این اشتباه فاحش شما را به حساب عدم پذیرش قدرت سردار هاشمی و ناپختگی سیاسی شما می گذاریم؛

اما در همین آغاز راه صادقانه و به صورت شفاف به شما اعلام می کنیم کوچکترین کنایه و توهین به سردار هاشمی و موکلینش و به تاریخ غنی و نخبه پرور کهگیلویه  پاسخش سکوت نخواهد بود!

زیرا تاجگردون باید بداند سردار ملی چون سید علی محمد بزرگواری ساکت و ساده نیست

و

چون سید محمد موحد نسبت به موکلینش بی تفاوت نیست.

او سردار ملی ایران عدل هاشمیست که هر کسی که ادعای قلدری و ترک تازی کند و پایش را بیشتر از حوزه انتخابیش و زبانش را بیشتر از وسعت نمایندگیش بردارد و قصد دخالت در حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام را داشته باشد سرجایش خواهد نشاند.

چرا که با امدن سردار هاشمی، خیلی های باید قبای سرداری که در قامتشان گشاد بوده است را در بیاورند و لباس سربازی به تن کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سعیدجان تندنروبگذارنماینده ات برودمجلس ۶ماه بعدبنال
حسین
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به میر احمدی باید بگم که تاجگردون بزرگتر از یک سردار واقعی است و دکتر تاجگردون یک شخصیت جهانی است
طلوع
Iran, Islamic Republic of
برادر خیلی تند اسب می تازید اهسته تر خلاصه نصیحت می کنم بگذار سردارت اول درکهگیلویه بزرگ سربازی کن بعد ترک تازی کن فعلا همه شعار بود حوزه انتخابیه سردار شما خیلی ضخم عمیق دارد احساسات مرحمی بر زخم نیست تاجگردون در عمل ثابت کرد نه سردار بلکه ژنرال هم هست امار وارقام کارهای ایشان نشان از لیاقت ایشان داره حالا شما جوش نیا من مثل توبچه همان شهرم اما واقعیت تاجگردون بعنوان نخبه ملی این استان را باید بپذیریم واز ظرفیتش استفاده کنیم تا توسعه متوازن تر بشه برادر دوران انتخابات تمام شد بگذاریم کارنامه جواب بده باید چشم ها راشست جور دیگر دید
علی
Iran, Islamic Republic of
این سردارسرداری که راه انداختی حتما یه قولایی پشتشه
Iran, Islamic Republic of
خیلی سردار سردار نکن.سردار شما هنوز ورود به جایگاه بزرگ مجلس نکرده تا ببیند چند مرده حلاج است
Asia/Pacific Region
چرا نظرات رو نمی زارید
ایران
Iran, Islamic Republic of
اینقدر داخل این انتخابات سردار ملی درست شده که نمیدونیم چه کنیم
محمد قاسم عنبری
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای غلام محمد زارعی نماینده محترم مردم شریف بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی
انتخاب مجدد جنابعالی را بوسیله مردم غیور وعزتمند دیار دلاور مردان و حماسه افرینان بویراحمد ودنا به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض مینمایم و توفیق شما را در تحقق خواسته های ضروری مردم بویژه حل مشکل اشتغال و رفع بیکاری جوانان از خداوند خواهانم .
محمد قاسم عنبری دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان
محمد قاسم عنبری
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای هاشمی پور منتخب مردم شریف کهگلیویه بزرگ
انتخاب شایسته جنابعالی را که نشانه رشد واگاهی و اصلح گزینی مردم واقبال انان از سرداران بزرگ سازندگی و عمران وابادی کشور می باشد تبریک عرض مینمایم.
محمد قاسم عنبری دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1