تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۴
کد مطلب : ۱۷۳۵۶۷

کام کارمندان کمیته امداد استان تلخ شد؛ اخراج کارمندان

۷۶
۲
کبنا ؛بیش از ۱۲ نفر از کارمندان با سابقه طولانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از کارشان به بهانه کوچک‌سازی اخراج شد.
ekhraj
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به دفتر پایگاه خبری کبنا نیوز از اخراج خود از نهاد کمیته امداد (ره) خبر دادند.
بنابر این گزارش، برخی از این کارمندان بیش از ۱۳ سال سابقه کار دارند که از این نهاد اخراج شدند.
یکی از این کارمندان به خبرنگار کبنا نیوز، گفت: با سابقه طولانی کار در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره)، دارای خانواده و فرزند هستم و اکنون از کار اخراج شدم، اگر به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ۱۰ سال کار بگویند شما اخراج هستید، نگران یا ناراحت نمی‌شوند.
یکی دیگر از این کارمندان اخراج شده با صدای لرزان بیان کرد: من اکنون با این وضعیت کجا بروم برای کار، چه کسی جوابگو خانواده من است.
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را به سیاست‌های مرکز می‌داند و می‌گوید: کوچک‌سازی نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) از سیاست‌های مدیریت جدید این نهاد است.
محبی این موضوع را فقط به کوچک‌سازی ربط می‌دهد و گویا نمی‌داند در استان کوچک و محرومی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد که نه کارخانه‌های بزرگ و نه زمینه‌های اشتغال وجود دارد، باید تفاوتی وجود داشته باشد و کوچک‌سازی حداقل شامل استان‌های محروم همانند این استان نشود.
پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد یادداشتی منتشر کرد که در آن به این مقوله پرداخت. او در یادداشت خود نوشت؛ «اکنون پس از سه سال کارشناسی، دستورالعمل ساماندهی نیروهای غیررسمی که از سال ۹۱ تصویب و ابلاغ شده است به اجرا در خواهد آمد، دستورالعملی که بر اثر ایرادات قانونی و جدی از سوی برخی نهادهای نظارتی تصویب شده بود. این اقدام را به پشتوانه دست های رو به آسمان مددجویان و اهتمام همکاران خود در کمیته امداد امام خمینی(ره) به سرانجام خواهیم رساند تا مسیر امداد کوتاه تر شود.»
آقای فتاح باید بداند که برخی از کسانی که از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اخراج شده است، نیز خود از خانواده‌های مددجویان و  تحت پوشش کمیته امداد بوده و یا هستند.
به گزارش کبنا نیوز جمعی از از کارکنان قراردادی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با ارسال نامه‌ای به اخراج گسترده این نهاد اعتراض کردند.
متن این نامه به این شرح است:
چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضو‌ها را نماند قرار
با احترام به اطلاع می‌رساند مسئولین نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) در اقدامی تامل برانگیز دست به اخراج گسترده بسیاری از کارکنان قراردادی خود در سراسر کشور زده است.
مسئولین ذیربط علاوه بر اخراج این حجم عظیم از کارکنان، برای باقیمانده کارکنان با تغییر وضعیت قرارداد‌ها به حجمی و ساعتی شرایط را به گونه‌ای تعیین کرده‌اند که، سایر پرسنل قراردادی نیز تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند.
 
در طرح جدید امداد قرارداد‌ها به صورت ۱۵۰ ساعت کار در ماه منعقد می‌گردد و حق بیمه از طرف امداد پرداخت نمی‌گردد و چنانچه فرد تمایل به برخورداری از بیمه باشد می‌بایست بصورت خویش فرما اقدام نماید.
لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص کشور در ابتدای انقلاب؛ نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد از قانون کار معاف شده و این وضعیت تا کنون ادامه دارد، لذا مسئولین ذیربط با سوء استفاده از خلاء قانونی موجود طی دهه‌های گذشته ظلم مضاعفی را در حق پرسنل قراردادی روا داشته‌اند به طوریکه همینک کارمندان دارای نزدیک به دو دهه سابقه به راحتی از کار خود اخراج می‌شوند و به زودی به خیل عظیم مددجویان امداد خواهند پیوست.
گفتنی است تا به الان برای کارکنان قراردادی حتی بیمه بیکاری هم در نظر نگرفته‌اند و پس از اخراج با آن همه سابقه می‌بایست بدون هیچ درآمدی زندگی هود را گذران کنند و بعضاً به دلیل بالا رفتن سن آن‌ها نمی‌توانند در ارگان دیگری مشغول کار شوند.
این اقدام موجی از نارضایتی‌ها را در بین کارکنان دلسوز و خیر اندیش خود ایجاد کرده و سال جدید را به کام پرسنل قراردادی خود تلخ کرده است.
پرسنلی که عمری را در راستای خدمت به محرومین جامعه صرف کرده‌اند، مع الوصف خواهشمندست نسبت به پیگیری موضوع اهتمام ویژه مبذول دارید.
امید است پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، نمایندگان مجلس و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با در نظر گرفتن شرایط این افراد و عدم زمینه‌های اشتغال به یاری کارمندان اخراج شده و با سابقه کمیته امداد بیایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایتخت طبیعت ایران
Iran, Islamic Republic of
جهنم که بیکار وابیدن ای همه جوون بیکار اینو هم سرش درس با ارباب رجوع حرف میزنم خو
امدادگر
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی این هستش که مدیران کمیته امداد امدادگر نیستند از بیرون بدنه امداد وارد شدن اشراف کامل بر مشکلات همکارا ندارند
بعد ۱۴سال سابقه کار کجا کار پیدا مبشه اگه بشه کدوم اداره حاضره با سن بآلا نیرو استخدام کنه

با هیچ عقلی جور در نمیاد تصمیمات بدون کارشناسی
عباس
United States
با سلام صلواة بر محمد و آل محمد (ص) به هیچ وجه قابل قبول نیست یک فرد ده پانزده سال در خدمت محرومان و نیازمندان باشد بعد بگویم آقا حالا برو نیاز نیست حتی کسی در هر سازمانی ولو یکسال خدمت کند نباید گفت به شما نیازی نیست این موضوع موجب ترس سایر کارکنان ادارات می شود که با خود می گویند لابد ما هم به این سرنوشت دچار می شویم و ترس از همین موضوع موجب ضعف روحیه کاری و کاهش انگیزه در زندگی شخصی میشه اصلا زیبا نیست
یا علی
Iran, Islamic Republic of
خداوند لعنت کند هرکس را که نان بری میکند . ظلم تا کی؟
یاسر
Iran, Islamic Republic of
سلام ۱۲ نفر اخراج نشدند!!! بلکه ۸۰۰۰ نفر اخراج گردیده اند
لطفا اطلاع رسانی صحیح کنید
ممد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بی فکر دیگری در امداد
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت ..شما رو فراموش نمیکنم
Iran, Islamic Republic of
. باید اظهارنظر کند این شیوه به ضررش میباشد وتبلیغ بد برای امداد خواهد بود آه وناله خانواده های همکاران زمین نمی ماند باید .نکند
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح کام مارا تلخ کردی بچه هامونو از نون خوردن انداختی . تو اون دنیا محکم ایستادیم تا بیایید ..
بدبخت شدم
Iran, Islamic Republic of
صدحیف که امام ره زحمت کشیدولی مدیران امدادبه امام ضربه زدند
Iran, Islamic Republic of
مسئولین کمیته امداد شرم ازخداکنیدنهاد نهادمقام معظم رهبری است
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح،دوپهلو صحبت می کند.اگرهدف رسیدگی بهتر به مددجویان می باشد.با این شرایطی که زحمت کشیدن ایجاد کردن،هیچ انگیزه ای دیگر برای کار کردم نیست.جناب فتاح این مطلب یادتون نره ،که این نیروی قرار دادی است که چرخه این نهاد مقدس را می چرخاند.
Iran, Islamic Republic of
اقای فتاح من کارمند اخراجی شما هستم ..........شما منو به خاطر نمیارید ولی من شما و ..اتونو فراموش نمیکنم.......
Iran, Islamic Republic of
لعنت به به خود شیفتگی مدیران
حجت
Iran, Islamic Republic of
از خوزستان هم اخراج شدن هم حقوق از ۹۰۰تا ۳۵۰هزارتومن میدن هیچ کس هم جوابگو نیست تو این گرونی این بدبختی با ۳۰تا۵۰ سال سن چیکارکنیم به خدا از همه هم بیشتر کارمی کنیم خدایا فریادمون فقط به تو میرسه آهمون رو بخر؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام انشاالله حتما فکری می کشن دوستان
محمد
Iran, Islamic Republic of
فتاح برنامه نهاییش رئیس جمهوری است و فعلا داره به اسم اصلاحات در کمیته تند روی و تبلیغ میکنه میکنه و کسی هست مثل احمدی نژاد با تصمیمات خام و ناپخته امسال هم بیمه تمام نیروهای قراردادی رو قطع کردن و اونم با حقوق ۶۰۰ یا ۷۰۰ فکر کن سازمانی حمایتی از نیروی خودش حمایت نکنه ( بیمه دفترچه تامین اجتمکاعی نداشته باشن و بیمه بیکاری ) خدا به داد مردم برسه که مددجوش هستن ضمنا داره نیروهایی با ۱۰ یا ۱۵ سال سابقه رو از کمیته بیرون میندازه و با بسیجی ها جایگزین میکنه و دونه دونه تمام اموال کمیته رو به نام سپاه میزنه والسلام
علی امینی (اصفهان)
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اقا فتاح هر کاری می خواهی بکن ولی ترا بخدا بادگار امام این نهاد مقدس را به بهانه چابک سازی ویران نکن
امدادگران خون دل خورده پای این نهال زحمت کشیده اند
شما برای تبلییغات ............. چرا تیشه به ریشه امداد می رنی

رهبر عزیزمان به شما اعتماد کرد برای حفظ امداد ولی متاسفانه شما کمر به نابودی اساس امداد بسته اید
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
سلام

بنده شغلم ازاد است و همیشه افتخار می کنم تا توانسته ام به امداد جهت کمک به هم وطن هایم کمک کرده ام و سالهای طولانی شاهد تالاش پرسنلازم
زحمت کش امداد هستم و لازم می دانم همه مردم با صدای بلند از این عزیزان دفاع کنیم
و هنوز باورم نمی شود که این مسایل با نطر اقای فتاح باشد؟؟
و بنده به نوبه خودم اگر ثابت شود به این شکل در حق امدادگران ظلم شده دیگر حاظر به همکاری با امداد نیستم
این عزیزان اینقدر نجیب هستند که هنوز نگداشته اند موضوع باز شود
م
Iran, Islamic Republic of
این فقط میخواهد خودشو تبلیغ کنه تا به ریاست جمهوری برسه
نیروهای قراردادی ناماید در دولت امید (کمیته امداد)
Iran, Islamic Republic of
باسلام نیروهای قراردادی ناامید در دولت امید جهت ارتباط باهم لطفا شماره های خود ودوستان را به ایمیل زیر ارسال نمایید تا بتوانیم در وات ساپ با هم در ارتباط باشیم masoudreza640@yahoo.com
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای فتاح ،خداوند از هر چی بگذره از حق الناس نمیگذره .اون دنیایی هم وجود دارد بالاخره روزی باید در درگاه خداوند پاسخگویی ناعدالتی که در حق ما کردی رو بدی
Iran, Islamic Republic of
دستت درد نکنه فتاح جان از یه طرف ندای اشتغال برای جوانان مددجو سرمیدی ازطرف دیگر خیلی راحت دستور اخراج را میدی به خدا ماهم فرزند مددجو هستیم چرا یه شبه حکم قتل مارا صادرکردی .یه لحظه فکرکن ما فرزند خودت هستیم اخه جوان دیگه چه امیدی به زندگی داشته باشه .ایا ظلمی بالاتر از این هست .چرا سکوت کرده اند کسانی که دم ازعدالت علی می زنند ..
مهسا
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
آقای فتاح با حذف نیروهای قراردادی فرهنگی کدام از مشکلات این نهاد را حل نموده اید.آیا این اخراجها بااساس نامه کمیته امداد مبنی بر(فقر زدایی واشتغال زایی)این نهاد تناقض ندارد.چرا دل کارمندان قرار دادی را می شکنید.چرا به وضعیت معیشتی این نیروها توجه ندارید.شاید خداوند رزق آنان را در این کمیته قرارداده بود.
خواهشمندم جهت برگشت دوباره نیروهای فرهنگی به خصوص مشاوران خانواده به اداره همت گمارید.
برادر گرامی؛ اول من چشم امیدم به خدا وبعد به شما برادر گرامی است.
Europe
اگر کمیته امداد میخواهد نیرویی را با بیست سال سابقه کار اخراج کند لااقل سنوات بر مبنایی بدهند بتوانیم بیرون کاری راه اندازیم
مختار
Europe
اگر کمیته امداد میخواهد نیرویی را با بیست سال سابقه کار اخراج کند لااقل سنوات بر مبنایی بدهند بتوانیم بیرون کاری راه اندازیم
قلی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای فتاح کار شما نمی دانم درست است یا نه من در مرتبه ای نیستم که برای شما تعیین تکلیف بکنم ولی کسانی که این تصمیم هارا گرفته اند آیا با تدبیر و امید است یا سلیقه ای آیا واقعا شما در طول یکسان توانستید به مرحله ای برسید که تصمیمات ۳۷ سال قبل را زیر سوال میبرید آقای فتاح ما هم با کوچک سازی موافقم امدادخیلی شاخ و برگ پیدا کرده ولی چرا از نیروهای پیر و خدمت بالا شروع نمیکنید که دارای بهره وری کمتر میباشند واز نیروهای جوان و پراز انرژی شروع کردید که من به عنوان ناظر فنی فرش اعتراض دارم از تمام نیروهای رسمی صمیمانه پوزش میخواهم شاید این حرف از ناراحتی باشد به خدا قسم
علی امینی (اصفهان)
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من کارمند امداد هستم با ۲۵ سال سابقه در خواب هم نمی دیدم کسی بیاید و به بهانه خدمت تیشه به ریشه این نهاد انقلابی بزند
Iran, Islamic Republic of
باسلام اتفاقا نیروهای با سابقه و پیر تجربه ای که دارند تو نیروی خرید خدمتی نداری به خاطر خودت نیروهای با سابقه را خراب می کنی یک موقعه آرد بر دوشمان می گرفتیم وبه نیازمندان می بردیم انوقت تو کجا بودی
Iran, Islamic Republic of
یک زمانی در امداد نه حق ماموریت می دادند ونه اضافه کاری با روحیه خوب هم کار می کردیم حالا نیروی خرید خدمتی می خواهد از خودش دفاع کند می گوید نیروهای باسابقه وپیر را بازنشست کنید
منصوره
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
سلام علیکم
برادر گرامی اقای فتاح.
ما کارمندان قرار دادی فرهنگی امداد اول چشم امیدمان به خدا وبعد به جنابعالی است.به خداوند سوگند همه ما در مشکلات اقتصادی ومالی غوطه ور هستیم.لطفا هرچه سریعتر به برگرداندن نیروهای قراردادی فرهنگی به خصوص مشاور خانواده حذف شده در شهرستان قزوین همت بگمارید.من وهمکاران منتظر درایت وتدابیر ارزنده شما در این زمینه هستیم.
با تشکر از جنابعالی
علی
Iran, Islamic Republic of
چراباید نهادی که زحمت زیادی برای آن کشیده شده بعداز ۳۷ سال براحتی باید ازهم پاشیده شود چرایک کسی که کاردان ومتخصص این نهاد میباشد نمیآورندمهندس عمران یابقیه رشته ها چه ربطی به مددکاری دارد آیا اگر به آقا ی فتاح بگویند بچه ات ازکار اخراج شد آن هم بادوتا بچه مدرسه ای ومستاجر ماهیانه ۳۵۰۰۰۰ هزارتومان ناراحت نمیشه آخه انصاف کجا رفته آیا قیامتی نیستباید پل صراط جوابگو باشد .
اخراجی 4
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح در مورد تعدیل نیرو مجبور نیستین دروغ بگین با حذف اموزش خانواده از قسمت فرهنگی که بنیان اساسی فرهنگی کمیته امداد از آموزش خانواده نشات می گیرد و بدون کارشناسی و با پیشنهاد یه نفری که مدیون زحمات این عزیزان قراردادی در واحد فرهنگی کمیته امداد بوده که با بی خانمان شدن تعداد کثیری از نیروهای قراردادی دست به این امر زدین و بدون در نظر گرفتن نیروهای کارآمد در شعبه ها دستور لغو قرارداد در این زمینه شدین چه بسا با این دستور نیروهای مهم و کارامد از دست امداد خارج و نیروهای ناکارآمد در پستهای اجرایی در بقیه قسمتها باقی ماندند. علی هذا حضرتعالی لااقل می تونستین یه تبصره ایی به این عنوان که تعدیل نیرو به عهده بخش مربوطه گذاشته می شد تا با در نظرگیری و سنجش از طرف مدیر بخش مربوطه نیرو های کارآمد حفظ و ناکآرآمد به تشخیص بخش مربوطه تعدیل می شدن تا روند پیشرفت و گسترش خدمات بهینه کمیته امداد با گلوگاههای متعدد همراه نمی شد در هر صورت ما جمعی از این نیروها درخواست تجدید نظر در خصوص ساماندهی با پیشنهادی که از طرف همه این نیروهای مخلص انجام گرفته و دستور مجوز جابجایی درون گروهی بخشهای مربوطه مورد توجه قرار داده شود.
با تشکر
تعدیلی های امداد موسوم به اخراجی های ۴
Iran, Islamic Republic of
سلام
نیروهای اخراجی در شرایط خیلی بدی هستند .......................چرا فریاد رسی نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
دلم می خواهد یک نفر به من بگوید ایا کمیته امداد با رفتن نیروهای قرا ردادی چابک می شود ایا با اخراج این جوانهای پر تلاش و علاقه مند به کار امداد رو به جلو می رود اگر با بیرون کردن این نیروه که سالیان زیادی در امداد زحمت کشیدند امداد چابک می شود
پس چطور است که اگر امداد نیاز به نیرو ندارد تعداد زیادی نیرو از خارج از امداد به کمیته امده اند حتی تعداد زیادی از انها بازنشسته هستند
در استان خودمان از سازمان بهزیستی نیرو به امداد امده است
ایا خدا را خوش می اید که نیروهای زحمت کش امداد اخراج شوند و به جای انها از سایر سازمانها نیرو به امداد تزریق شود
قضاوت با مردم است ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا برای کسی که نان مردم را میبرند نسازد
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جای سوال دارد که به روحیه کارمندان کمیته امداد توجهی نمی کنند. از یک طرف وضعیت و معشیت مددجویان و از طرف دیگر هم کار آقای فتاح. واقعاکارمندان کمیته از خود گذشتگی و ایثار می کنند.
آقای فتاح عدالت پس گو. تورو به خدا با این کارت به رهبری لطمه نزنید آقا به شما اعتماد کرد .
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
سلام نیروی خریدخدمت که با ماهی ۱۰۰ هزار تومان حقوق شروع کرده و سالهتا در این سازمان جان و جوانی خود را داده تا بعد ۱۵ سال حقوق متوسطی بگیرد یک مرتبع دوباره شده نیروی ساعتی که هیچ جای دنیا این اتفاق مدیریت امکان ندارد ان هم کمیته امداد متعلق به امام ..... یا صاحب زمان کمک کن روح امام از مدیران امداد ....
....
Iran, Islamic Republic of
با سلام من فکر میکنم که مهندس فتاح کمی در این کار عجولانه و غیرکارشناسی عمل کرده و از مشاورهای خوب بهره بر داری نمکند چراکه در بین نیروهای قرار دادی نیروهای بسیار خوب و زبده وجود دارد که با این تعدیل نیرو سرمایه های خوب امداد براحتی از بین میرود جناب مهندس یادت باشد که بهترین سرمایه های هر اداره نیروهای انسانی هستند که متاسفانه در امداد بهائی ندارند
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود به تمامی امدادگران وبه زحمت کشان امداد که سالیان سال زحمت کشیده اند تا امداد به صورت در خدمت نیازمندان باشد .با توجه به اینکه بنده مسایل امداد را از زمان روی کار امدن سیستم جدید دنبال میکنم وبه دید کارشناسی که در سطح کشور انجام شده است وبا توجه به سخنان رهبر انقلاب که فرموده اند این جوانان سرمایه کشور وانقلابند حال با سرمایه که جوانان انقلابی که سرمایه امداد هستند چه میکنیم .در جایی که سازمان اشتباه کرده وعده ا ی از جوانان انقلابی ابن مرز وبوم را سالیان سال استخدام کرده تقصیر راوکتک را به فرد نمی زنند واین را باید قبول کنیم که باید میدان را به جوانان انقلابی بدهیم و باید به انها اعتماد کنیم نه اعتماد را از انها بگیریم ،اری امداد با سایر سازمانها فرق دارد وکلیه کارکنان این نهاد انقلابی ومردمی معتقدند به ولایت وانقلاب ،بیاییم اینها را تقویت کنیم نه به فکر بی اعتقاد کردنشان باشیم.با تشک








خ
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
در اخرین تحولات چابک سازی امداد توسط اقای فتاح مقرر شده نیروهای زیر ۲۰ سال سابقه بازخرید شوند پس نیروهای قراردادی زیاد ناراحت نباشید که این نیروها بیشتر متضرر شده اند
علی
Iran, Islamic Republic of
اگرفتاح می خواهد امدادرا کوچک کند ؟؟ پس چرا نیروی باز نشسته ///را می آورد امداد . پس فتاح می خواهد امدادگر کار کشته مخلص را اخراج کند تا کسانی را که از امدادنمی دانند به امدادبیاورد تا نهاد با نام امام (ره )را از بین ببرد
نرجس نیرومند
Iran, Islamic Republic of
تو خیلی خوبی
نرجس نیرومند
Iran, Islamic Republic of
چرا هر چی می نویسم داخل اینا جا نمیدید؟همه راست میگن شما بدید
نرجس نیرومند
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی بدید که به نظر یک نوجوان۱۶ساله بی اعتنایی میکنید
نرجس نیرومند
Iran, Islamic Republic of
به من یک وام بدون سود صد میلیونی بدهید تا خانه برای خودم بسازم
حسین
Iran, Islamic Republic of
هدف آقای . نابودی امداد است اگر به پیشینه کاری ایشان در گذشته توجه کنیم می بینیم هر کجا ایشان کار کرده اند همین بدبختیها بود لذا ما کارکنان این نهاد مقدس چه قراردادی چه رسمی از هبر معظم انقلاب متقاضی غزل ایشان از ریاست امداد هسیتم
حسین موسوی
Iran, Islamic Republic of
هدف آقای .نابودی امداد است اگر به پیشینه کاری ایشان در گذشته توجه کنیم می بینیم هر کجا ایشان کار کرده اند همین بدبختیها بود لذا ما کارکنان این نهاد مقدس چه قراردادی چه رسمی از هبر معظم انقلاب متقاضی غزل ایشان از ریاست امداد هسیتم.
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای فتاح از خدا بترس نیروی که ۱۲سال قراردادی کار کرد شما دستور اخراج آنهارا دادید خدا پدر جناب آقای انواری بیامرزه مرد بود مثل شما دو پهلو نبود شما به مددجوهم رحم نکردید ازکار بی کارکردید شرم کن تابیش از این آبرو نبردی
احمد
Iran, Islamic Republic of
مسول امداد باتحقیقی درمورد شماشده هر کجا کار کردید بجز بدبختی نداشتید تاکی دست از این کار بکش
احمد
Iran, Islamic Republic of
همه جارو خراب کردی مانده امداد
احمد
Iran, Islamic Republic of
فقط این دارم بگم همه جارو خراب کردی مانده امداد
زحمت کش
Iran, Islamic Republic of
شرم کن
زحمت کش
Iran, Islamic Republic of
هههه عقده ای
محمد حسین امینی
Iran, Islamic Republic of
سلام
ای کاش مدیر کل جدید کمیته امداد اصفهان به جای درخواست از ادارات برای توشه برکت دوستان خود را از سازمانهای دیگر به امداد نمی اورد و باعث ایجاد مشکل برای پرسنل امداد نمی شد
Iran, Islamic Republic of
خدا کند که بیاید(مهدی فاطمه)حق را به حق دار بدهد
Iran, Islamic Republic of
بجناب مهندس فتاح بعنوان یک امداد گر دست شما رامیبوسم چرا افرادی در این نهاد رشد کرده بودند که ن
.. میکردند وشما با تغییراتی که دادید به مضاقشان خوش نمی آید دست مریزاد شناس
Iran, Islamic Republic of
خدابیامرزه امام را و خدا لعنت کنه نانبر های جامعه را .مردانی را شرمنده زن و بچه خود میکنند خدا جوابتان را بده ..ا.مگه کارمند بدبخت امداد با این حقوق بخور ونمیر که میگیره چه توقعی داره .شمایی که دست فتاح را میبوسی امیدوارم خودت روزی شرمنده خانوادت بشی تو.. صددرصد طعم گرسنگی را تاحالا درک نکردی .....خدا ..
Iran, Islamic Republic of
از گیلان هم کلی همکاران خوب اخراج شدند انهای که صادقانه کار کردند با ماهی نصد هزار تومن الان اخراجی امداد و اصلا کسی به فکر ابروی این همکاران نیست که چه باید بکنند . اقای فتاح اگه این متن ها را میخونی و دلت بهرحم اومد به داد پیرهای که جون کندن تو امداد و الان هیچ جا کار بهشون نمیدن بکنین
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق مهدی فاطمه )عج( حق مارا از فتاح بگیر
Iran, Islamic Republic of
سلام براولادپیغمبرواقاعلی سیدپرویز فتاح قربان سیادتت بگردم مگربزرگان دین نفرمودندقبل ازاینکه عرق کارگرخشک شودمزدش را پرداخت کنیدچراشماوجهی که ماهیانه بابت صندوق ذخیره ازکارمندان کسرنموده انددستورپرداخت نمیدهیدشمادربیت فرزندبزرگوارامام علی نشسته ایدچرابه فکربازنشستگان که درسال۹۴بازنشست شده اندنیستیدوچراحقشان خودشان که همان صندوق ذخیره است پرداخت نمیکنید درصورتی که پرسنلی که درسال۹۳بازنسشت شدندیکجاپاداش وصندوق ذخیره را دریافت کردنددرراه خدامادرامدادسالمتی منا راه بدست داده ایم چشم امیدمان به همین پول است ازخدابترس ودستورپرداخت بده تادرقیامت مدیون نباشی
...
Iran, Islamic Republic of
سلام براولادپیغمبرواقاعلی سیدپرویز فتاح قربان سیادتت بگردم مگربزرگان دین نفرمودندقبل ازاینکه عرق کارگرخشک شودمزدش را پرداخت کنیدچراشماوجهی که ماهیانه بابت صندوق ذخیره ازکارمندان کسرنموده انددستورپرداخت نمیدهیدشمادربیت فرزندبزرگوارامام علی نشسته ایدچرابه فکربازنشستگان که درسال۹۴بازنشست شده اندنیستیدوچراحقشان خودشان که همان صندوق ذخیره است پرداخت نمیکنید درصورتی که پرسنلی که درسال۹۳بازنسشت شدندیکجاپاداش وصندوق ذخیره را دریافت کردنددرراه خدامادرامدادسالمتی منا راه بدست داده ایم چشم امیدمان به همین پول است ازخدابترس ودستورپرداخت بده تادرقیامت مدیون نباشی
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای فتاح مادرگرمایه بالایه۵۰درجه خدمت خالصانه کردیم هیچ توقعی هم نداشتیم فقط همین رامیدانیم سی سال بانبودامکانات درامداداولین نسلی بودیم که اانقلابی درجبهه و پشت جبهه خالصانه به ولی نعمتان خدمت کردیم آیاشماخبرداریدباوجودکارهایه طاقت فرسای آن زمان درگرماوسرما بدون امکانات سلامتیشان راه بدست داده اندود حال حاضر نه جوابگویی هزینه های درمانشان وخرج خوراک روزانه شان باتوجه به تورم وحقوق کم که بابت مستمری ازتأمین می‌نماینددرمانده اند به فکربازنشستگان باش ودستگیریشان نما
واحد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس فتاح /باسلام- لطفا دستور فرمایند ۳۵%افزایش حقوق ، که برای همکاران دفتر مرکزی از اسفند سال۱۳۹۳لحاظ شده به بقیه امدادگران نیز بدهند. به خدا امدادگران شما را خیلی دوست دارند.چون شما زمانی امدادرا تحویل گرفتید که تبعض در امدادگران دفتر مرکزی با استانها بسیار زیاد بود والان که در سال۱۳۹۵قرار داریم باز این تبعض نمود خودرانشان میدهد.لطفا رسیدگی نمایند.
Iran, Islamic Republic of
اقای .. شما فکر کردید کمیته امداد میدان جنگ هست و نیروهای قراردای عراقی که اینگونه مردم را ..کردید .. میکنم به جدتت
Iran, Islamic Republic of
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
گوییا باور نمی‌دارند روز داوری کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند
یا رب این نودولتان را بر خر خودشان نشان کاین همه ناز از غلام ترک و استر می‌کنند
اخراجی
Iran, Islamic Republic of
ریاست محترم بعد گذشت ۲سال هنوز سنواتم را پرداخت نکرداند گناهمان چیست؟اشتباه کردیم با کمترین حقوق ومزایا کار کردیم ؟چندین مرتبه خدمت شما نامه نوشتم حضوری خدمت رسیدم جواب فرمودید مدیر کل استات قبول نمی کند جای تامل است که این آقای مدیر کل وقتی حضوری با وقت قبلی خدمتشان رسیدم حتی اجازه ندادن که با ایشان صحبت کنم به جرات قسم می خورم که من را نمی شناسن
United Arab Emirates
درروزقیامت فتاح احتمالاخواهندگفت تصمیم تصمیم هیات امنای کمیته امداداست چون مادراین دنیای فانی کسی رانداریم فقط دعامیکنیم خدایادرآن دنیابافتاح وامثال فتاح باعدالتت رفتارکن
کارمند رسمی
Iran, Islamic Republic of
پر..با این کارهای بدون فکر ، انگیزه کار را هم از نیروی رسمی وهم از نیروی قراردادی گرفته است . امیدوارم به خدا که این دنیا شرمنده مردم و اون دنیا شرمنده فاطمه زهرا و رسول الله ب. . و خداوند خانواده اش را به درد کارمندان دچار سازد انشاالله .
Iran, Islamic Republic of
تمام نوشتهها ونظرات ارسال کنید به رهبی
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این مسائل ندارم ولی چند رور پیش کارم افتاد به کمیته امداد شهرستان پیشوا رئیس اونجا که تو اتاقش نشسته بود (اقای)محمدی گویا اومده برای تفریح اونم لب دریا طبقه پائین هم که کارمندان امداد پیشوا هستن یک بازرس نامحسوس بفرستین اقای فتاح ببین چه خبر است
درضمن آقای فتح آبادی که از ریاست امدادقرچک برش داشتین وگذاشتین رئیس امداد ورامین بررسی کنید ببینید وامی را که باید به مددجویان می داد آیا واقعآ همه را به مددجویان داده است
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اینجانب کارمند قراردادی دربخش مسکن شهرستان فومن ازاستان گیلان می باشم که براثر سوء مدیریت بااخراج اینجانب بادوفرزند محصل موافقت کردند این درحالیست که درزمان مسوولیت عمرانی اینجانب احداث واحدهای مددجویان امداددراستان گیلان رتبه اول کسب کرده بود وتشویق این کارکردلغوقرارداداینجانب شدامیدوارم که سزاوپاداش این عمل ناشایست را که براثرسوء مدیریت پیش آمدخداوندبه مدیرانی که اجحاف کننده حقوق کارکنان قراردادی هستند،بدهد.الهی آمین
Ecuador
آخه کمیته امداد هم جای کار کردن است که ناراحت شدید
کمیته امداد شده است شما ناراحت نباشید
Ecuador
جریان دوسال آخر همکاران کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری چیه که از همه طرف واریز میگیرند ۱۷۰ ساعت کار در چی زمینه واریز حساب ۵۰ نفر هر ماه میشه جناب آقای بختیاری لطف کن فقط سوال کن ۱۷۰ ساعت اضافه کاری دایم چه کسانی میگیرند
Ecuador
کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات
دارد اینجا باند بزرگی است
که هر ماه اضافه کاری ۱۷۰ ساعت و ۲ سال آخر دوستان که قصد بازنشستگی دارند حداقل دریافتی آنان ۹ میلیون تومان شده اینجا کویت ایران است
Iran, Islamic Republic of
واقعا تعدیل نیرو انصاف نیست
اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

عصر الیزابت به پایان رسیده؛ یکی از چهره های با نفوذ سلطنت بریتانیا که میراث عصر کلاسیک ...
«صیانت» درجاده فرعی

«صیانت» درجاده فرعی

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهوری بخشی ...
روایت «هزار درد بی درمان»

روایت «هزار درد بی درمان»

دولت حسن روحاني با نقاط قوت و ضعفي که داشت پايان يافت؛ اما پرسش‌هايي از اتفاقات، تصميمات ...
1