تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۷۳۵۵۳

انجام ۷ هزار بازرسی از صنوف کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح ویژه بازرسی و پایش بازار ویژه ایام نوروز که از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شده بود افزون بر ۷ هزار بازرسی از صنوف خدمت رسان در سطح استان صورت گرفت.
سالار حسین پور با بیان اینکه طی طرح ویژه نوروزی ۷ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در سطح استان صورت گرفته است افزود: در مجموع ۴۳۸ مورد تخلف کشف و ۳۵۸ مورد پرونده نیز برای واحدهای متخلف به ارزش ریالی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.
حسین پور اظهار داشت: ۱۵۰۰ واحد صنفی و ۱۵۱ واحد خبازی جهت کشیک نوروزی در سطح استان تعیین و بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی خدمات رسان و توزیع کننده کالا در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام گرفت.
وی افزود: در طرح نظارتی نوروز امسال، ۹۱ مورد گشت مشترک با سایر بخش ‌ها مانند تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، علوم پزشکی، میراث فرهنگی و اتاق اصناف داشتیم.
رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح نوروزی امسال نظارت بر واحدهای صنفی توزیع میوه، پوشاک، شیرینی و آجیل، مراکز اقامتی و هتل ‌ها، رستوران‌ ها و خدمات حمل و نقل در اولویت بود.
حسین پور از کاهش تخلفات در بازار نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در نوروز سال گذشته ۸۸۰ مورد تخلف کشف و ۵۸۶ پرونده به ارزش ریالی ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل شد.
بازرسی ویژه از عرضه کنندگان کالا و خدمات در کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۶۰ بازرس صنعت و معدن، اتاق اصناف و همکاری بیش از ۳۸۰ ناظر افتخاری در سطح استان انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کاکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس دیودیده مرد روزهای سخت
Iran, Islamic Republic of
نتیجه چی شد عملکرد سال گذشته رو گفتی امسال چقدر برخورد کردی ایتها همش گزارش ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1