تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۷۳۴۵۱

اولین دوره المپیاد ورزشی امیدهای استان در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین دوره المپیاد ورزشی امیدهای استان ۲۵ فروردین به میزبانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 جهانبخش ایزدپور در جمع خبرنگاران، سال ۹۵ را سال رشد، توسعه و موفقیت برای ورزش استان دانست و با اشاره به برنامه‌های ورزش و جوانان استان در سال جاری گفت: برگزاری اولین المپیاد ورزشی امیدهای استان، برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت‌های هندبال، کوهنوردی، جودو، کونگ‌فو و انجمن‌های ورزشی با حضور روسای فدراسیون‌ها، افتتاح بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی جنوب کشور و افتتاح چندین طرح ورزشی در شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های مهم ورزش و جوانان در سال جاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح پنج طرح ورزشی شهرستان بویراحمد در تیرماه سال جاری گفت: پروژه‌های ورزشی شهرستان گچساران و باشت تکمیل شدند و امیدواریم با اختصاص اعتبارات نفت شاهد افتتاح مجموعه‌های ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا باشیم.

وی از برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی امیدهای استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: اولین دوره این المپیاد ۲۵ فروردین به میزبانی شهر یاسوج برگزار می‌شود که امیدواریم با برگزاری این مسابقات زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی استان فراهم شود.

این مسئول اظهار کرد: ظرف دو سال اخیر مجمع انتخاباتی ۳۲ هیئت ورزشی در استان برگزار شده که در سال جاری انتخابات پنج هیئت دیگر برگزار می‌شود که با برگزاری این انتخابات، تعداد انتخابات مجمع‌های ورزشی استان به ۳۷ مجمع می‌رسد.

ایزدپور در ادامه برگزاری المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را مهم‌ترین رویداد ورزشی در سال جاری خواند و بیان کرد: سامان پاکباز ملی‌پوش تیم دو و میدانی معلولان ورزشکار پارالمپیک استان در این دوره از بازی‌ها است که ضمن آرزوی موفقیت برای این ورزشکار، امیدواریم شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشورمان در ریو باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دعوت بانوی جودوکار استان به اردوی تیم ملی گفت: طاهره آذرپیوند دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جهت حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان انتخابی بازی‌های المپیک ریو به اردوی تیم ملی جودو که از ۱۵ تا ۱۹ فروردین در مشهد برگزار می‌شود دعوت شد.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان در سال گذشته افزود: ورزش استان در سال ۹۴ شاهد افتخارآفرینی‌های فراوانی توسط ورزشکاران بود و امیدواریم در سال جاری ورزش استان بیش از گذشته در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کند.

نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
از خبرنگاران خواهش دارم پیگیری بکنند که چرا ایشون تو تبلیغات ///برای این //تو شبکه تلویزیونی شرکت کردند و اینقدر هم براش تبلیغ کردند. اصلا موقعیت ایشون اجازه چنین کاری رو میده. بنظر بنده که تخلفه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1