تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۷۳۳۰۹

جایگاه کلیدی فرهنگ در اقتصاد مقاومتی

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ جایگاه کلیدی در اقتصاد مقاومتی دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، زینب قربانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: فرهنگ جایگاه کلیدی در اقتصاد مقاومتی دارد و راه توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تقویت عقلانیت، روحیه قناعت و پرهیز از مصرف‌زدگی، اتقان کار و مصرف بهینه از نکات کلیدی فرهنگ در اقتصاد مقاومتی است.
وی با تاکید بر اینکه همه موظف هستند در راستای تحقق کامل شعار نوروزی امسال مقام معظم رهبری گام بردارند، بیان کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته تلاش‌های خوبی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گرفت.
قربانی افزود: برگزاری نشست‌های کتابخوان در مراکز شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه یاسوج و همچنین برگزاری اولین نشست کتابخوان عشایر در استان، توزیع هشت هزار جلد کتاب در بین مدارس، مساجد و کتابخانه‌های عمومی استان از جمله اقدامات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بود.
وی برگزاری طرح نذر کتاب در استان، جشنواره اهدای کتاب و جمع‌آوری ۳۵ هزار کتاب توسط مردم، نشست شاداب سازی محیط‌های کتابخانه‌های عمومی و احداث و افتتاح چندین کتابخانه‌های عمومی روستایی و شهری را از دیگر اقدامات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود: امیدوارم امسال نیز با همکاری کارکنان، کتابداران و همه دست‌اندرکاران اهالی فرهنگ و هنر قدم‌های بهتری در راستای ترویج فرهنگ کتاب که همواره مورد تاکید و از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است، برداشته شود.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته کتابخانه روستای درب کلات با تلاش کتابدار این کتابخانه به عنوان یکی از کتابخانه‌های برگزیده کشور انتخاب شد که امید می‌رود امسال نیز با تلاش همه همکاران بتوانیم خدمات بهتری به کتاب دوستان و هم‌استانی‌های عزیز ارائه دهیم.
قربانی در پایان از همکاری مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های مختلف دولتی و نهاد کتابخانه‌های عمومی با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی تشکر کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیل
Iran, Islamic Republic of
خدایی خانم قربانی از مدیران پرتلاش استان هستن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1