تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۱۷۳۳۰۴

مسابقات باشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد منظم بود

۰
کبنا ؛رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد فصل منظمی را در خصوص برگزاری مسابقات باشگاهی پشت سر گذاشت.
سید پرویز موسوی امروز در نشست کمیته‌های تخصصی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی که این استان در زمینه‌های مختلف فوتبال دارد، اظهار کرد: بازیکنان خوبی از این استان اکنون در رده‌های اول فوتبال کشور در حال درخشش هستند.
وی گفت: در زمینه داوری نیز استان ما در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که اکنون در لیگ برتر فوتبال در حال درخشش هستند.
این مسئول افزود: در رده بانوان هم توفیقات زیادی کسب کرده‌ایم و بازیکنان ما در تیم‌های ملی بانوان جایگاه خوبی دارند و در سال‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان هم‌استانی به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر چند در زمینه فضاهای ورزشی برای بانوان وضعیت خوبی نداریم اما با همه این کاستی‌ها استان ما در کشور در رده بانوان جایگاه بسیار ارزنده‌ای دارد.
موسوی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم فوتبال استان را دریابند زیرا در استان حامی مالی قوی که بتوان از باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال حمایت کنند وجود ندارد.
وی گفت: هیئت‌های فوتبال در شهرستان‌های استان نیز مشکلات خود را دارند و بدون حمایت از سوی هیچ نهاد و دستگاهی با دست خالی انجام وظیفه می‌کنند.
این مسئول هیئت‌های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات باشگاهی که در فصل گذشته برگزار شد اشاره کرد و گفت: مسابقات را به صورت منظم برگزار کردیم و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برگزاری بدون تنش و حاشیه مسابقات باشگاهی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1