تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۱۷۳۰۱۵

تاجگردون بر مزار حسین پناهی + تصویر

۳
۲
کبنا ؛



رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه با اشاره به مشکلات منطقه گردشگری طوف خیمه و دژکوه سوق گفت: نبود راه مناسب برای این دو منطقه گردشگری باعث شد تا این منطقه جذاب و گردشگری فراموش و مغفول بماند.
 taj

 غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس به همراه رئیس میراث و فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه در گلزار مطهر شهدا شهر سوق و مزار حسین پناهی هنرمند مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتند.





سیاوش زمان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهدا نماد افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند اظهار داشت: شهدای غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه‌ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و هرگز اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمنان ندادند.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه بیان کرد: شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند و امروز امنیت حاکم در جامعه محصول  فداکاری و اخلاص شهداست.

وی افزود: شهدای ما تمام هستی خود را در راه اسلام و قرآن، ارزش‌های دینی و انقلابی و سعادت مردم گذاشتند و توانمندی و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست.

زمان به پتانسیل گردشگری کهگیلویه اشاره و خاطر نشان کرد: این شهرستان با وجود جنگل‌ها و منابع طبیعی یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است و هر ساله گردشگران زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه تصریح کرد: ایام نوروز فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه بویژه شناساندن مناطق گردشگرپذیر به مسافرانی است که هدف سفر خود را کهگیلویه انتخاب می‌کنند.

وی به مشکلات منطقه گردشگری طوف خیمه و دژکوه سوق اشاره و یادآور شد: نبود راه مناسب برای این دو منطقه گردشگری باعث شد تا این منطقه جذاب و گردشگری فراموش و مغفول بماند.

نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و یادش گرامی.حسین پناهی همیشه در قلب ما جای دارد.
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون واسه بار هزاروم ادمادی دورت از محبوبیتت کم میکنن اخه رو.... چییه که همرات هست ۴ تا چهره مردمی بزار کنارت باشن همشون یه مشت پیمانکار
ايل
Iran, Islamic Republic of
تشکر از مهندس زمان
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1