تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب : ۱۷۲۸۲۷

ورزشکاران و هنرمندان سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند

۰
کبنا ؛تاجگردون، قشر ورزشکار و هنرمند را مایه حفاظت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: تجلیل از هادی محقق که از جوهره وجود خود در جهان افتخار آفریده یک وظیفه است.IMG_5873
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، غلامرضا تاجگردون درمراسم تجلیل از عوامل فیلم ممیرو که در فرهنگسرای دهدشت برگزار شده بود،با مظلوم خواندن حوزه هنر در شهرستان کهگیلویه،فعال نبودن سینما را مصداق بارز این مظلومیت دانست و اظهار داشت: هنرمندان توانای این شهرستان اما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هر کدام از ما جایگاه و وظیفه خود را به خوبی بشناسیم و هر کاری در جای خود انجام شود در زیر بنا بودن فرهنگ یا اقتصاد دودلی پیش نخواهد آمد.
تاجگردون با بیان این‌که تفکیک موضوع در هر موقعیت زمانی و مکانی مهم است تصریح کرد: باید متناسب با هر موضوع مطالب مطرح و در راستای آن تصمیم‌هایی اتخاذ شود.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس، قشر ورزشکار و هنرمند را مایه حفاظت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: تجلیل از هادی محقق که از جوهره وجود خود در جهان افتخار آفریده یک وظیفه است.
تاجگردون با بیان اینکه این کارگردان جوان بر فرش‌ قرمز جشنواره‌های ملی و بین‌المللی نماد یک لر ایلیاتی را به نمایش گذاشت تصریح کرد: هادی محقق در کره جنوبی و جشنواره‌های مختلف اصالت خود را فراموش نکرد.
بر پایه این گزارش، هادی محقق  جوان فیلم «ممیرو» به نشانه قدرشناسی از مردم گچساران، لوح خود را به نمایندگی از مردم این شهرستان تقدیم پروین تاجگردون کرد.
فیلم ممیرو به تهیه‌کنندگی رضا محقق و کارگردانی هادی محقق،جایزه بهترین فیلم جشنواره بوسان کره جنوبی در سال ۲۰۱۵،برنده بهترین فیلم جشنواره پونا هندوستان در سال ۲۰۱۶ و چندین جشنواره ملی و بین‌المللی شده است./فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1