تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۱۷۲۳۵۴

اسکان ۳۰ هزار مسافر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اسکان ۳۰ هزار مسافر در این استان خبر داد و گفت: بیشترین آن‌ها با ۱۷ هزار نفر مربوط به شهرستان گچساران بوده است.
محمود باقری با بیان اینکه مسافران و میهمانان نوروزی سفر خود را به مقصد کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی حضور گسترده مهمانان نوروزی را در استان خواهیم داشت.
وی گفت: طبق آماری که داریم تاکنون تعداد ۳۰ هزار نفر در استان اسکان یافته‌اند که بیشترین آن‌ها با ۱۷ هزار نفر مربوط به شهرستان گچساران بوده است.
مدیرکل گردشگری استان بیان کرد: بیشترین بازدید و حضور مسافران نوروزی مربوط به زوار حرم مطهر حضرت بی‌بی‌حکیمه (س) بوده است.
باقری به آمادگی خانه‌های مسافر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۰۰ خانه مسافر تاکنون آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در این دو شهرستان هستند.
این مسئول در ادامه اظهارات خود به افتتاح غرفه‌های صنایع دستی و سوغات‌ محلی در ورودی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: در تعداد بیش از ۷۰ غرفه در سطح شهرستان‌های استان، علاوه بر سوغات و صنایع دستی، نقشه‌ها و سی‌دی‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به مسافران و گردشگران اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های مختلف تعامل خوبی برای بهترین خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را دارند، افزود: امسال خدمات بهتر و باکیفیت‌تری نسبت به سال قبل به مسافران نوروزی اهدا می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1