تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۱۷۲۳۴۰

پلمپ مراکز تفریحی که قانون را نقض کنند / برخورد قانونی با تخریب کنندگان منابع طبیعی

۳
۰
کبنا ؛دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان تالار‌ها و سایر مراکز تفریحی نسبت به رعایت قوانین اهتمام جدی داشته باشند.
KRAMI
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مهرداد کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو و نوروز باستانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز از اموال خود مراقبت کنند و مواظب سارقین باشند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید نکات ایمنی و لازم در مواقع ترک منازل از سوی شهروندان رعایت شود، بیان کرد: رعایت نکات لازم در مواقع ترک منزل در ایام نوروز از سوی هم‌استانی‌های محترم ضرورت دارد.

کرمی با بیان اینکه با مخلان نظم عمومی و امنیت برخورد قانونی می‌شود، ادامه داد: دین اسلام بر تفریحات سالم تاکید دارد و انتظار می‌رود مسافران و گردشگران از انجام کارهای غیرضروری و بازی‌های خطرناک از جمله تیراندازی در مکان‌های عمومی خودداری کنند.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی قوانین رعایت تا از بروز هر گونه تصادف -جلوگیری شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: به شدت با نزاع‌های دسته‌جمعی و درگیری برخورد قانونی می‌شود و امید است همگان پایبند به قانون و رعایت آن باشند.

وی از مسئولان خواست تا در ایام نوروز خدماتی خوبی را به مسافران و گردشگران ارائه دهند و افزود: به صاحبان تالار‌ها و اماکن تفریحی نیز تذکر داده می‌شود که نسبت به رعایت شئونات اسلامی و احترام مسافران نوروزی کوشش بورزند و تاجایی که امکان است فرهنگ غنی استان کهگیلویه و بویراحمد را ترویج بدهند.

کرمی تاکید کرد: صاحبان تالار‌ها و اماکن تفریحی نیز نسبت به رعایت قوانین اهتمام جدی داشته باشند و هر مرکز تفریحی که نقض قانون کند پلمپ و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی حفظ منابع طبیعی را وظیفه همگان دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده‌اند؛ «زمین خواری و تصرف اراضی ملی باید در قانون، اینگونه اقدامات جرم تلقی شوند و افراد سوءاستفاده کننده بی‌هیچ اغماضی مورد تعقیب قضایی قرار گیرند و اگر در دستگاه‌ها نیز کوتاهی انجام گیرد، باید با عوامل این کوتاهی هم به شدت برخورد شود». لذا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون با کسانی که قصد تخریب منابع طبیعی و تصرف اراضی ملی را دارند، برخورد می‌شود.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی افراد سودجو نیز اقدام به ریشه‌کنی بوته‌های گیاهان دارویی و سبب تخریب منابع طبیعی و از بین بردن این گیاهان می‌کنند به اداره‌کل منابع طبیعی هم اعلام کرده‌ایم که در برخورد قانونی با این افراد دستگاه قضا کوتاهی نمی‌کند. امیداوریم مردم نسبت به حفظ منابع طبیعی که متعلق به همه و نسل‌های آینده است کوشا باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

م
Iran, Islamic Republic of
این عکسش زمان سازمان بازرسی بوده عوض شود
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از همه مسئولین دراجرای فرامین مقام معظم رهبری٬ اگر فروشندگان اینگونه محصولات درشهر ومخصوصا روستاهای حومه شهر جمع آوری وواقعا باآنهادرعمل برخورد شود قضیه خو بخود حل می شود
شاکی
Iran, Islamic Republic of
وضعیت تالار های های گچساران مناسب نیست .از شهدا خجالت بکشیم.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1