تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۷۲۳۲۷

وابسته به هیچ گروه خاصی نیستم/ مدیران آینده با روحیه جهادی کار خواهند کرد

۲
۰
کبنا ؛ 


منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: از سال ۶۷ تاکنون درگیر این جوانان بیکار هستم و خداوند شاهد است که من به غیر از برای این موضوع ماموریت دیگری ندارم که می‌دانم خیر دنیا و آخرتم در همین است.IMG_5215
 امروز همایش قدردانی عدل هاشمی‌پور منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در حماسه هفتم اسفند با حضور پرشور مردم در استادیوم ورزشی چرام برگزار شد.

عدل هاشمی‌پور در جمع مردم چرام با اشاره به نطق خود در قبل و حین انتخابات، ایراد سخنرانی بعد از انتخابات را نیز وظیفه خود دانست و اظهار کرد: امروز روز ثمر است و شعارها، حرف‌ها، مطالعات، پول و تجزیه و تحلیل‌ها، تعریف و تمجید و القاب باید به عمل تبدیل شود.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، عنوان داشت: من خوب می‌فهمم که اگر ظرف یک سال مردم یک تحول اقتصادی، اشتغالزایی، در توسعه راه‌ها کار درست و اساسی و در معادن پنهان و آشکار کار در خور نبینند

وی با بیان اینکه ۳۷ سال در نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده‌ایم، ابراز کرد: مردم ما مردمی با بصیرت هستند، بصیرت دینی، معنوی فرهنگی و سیاسی دارند و خوب متوجه هستند، عنایت آنان به خاطر سرداری و سرلشکری نبود بلکه به خاطر تجربه‌ای بود که به برکت این نظام در کارهای اقتصادی به دست آوردیم.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه ما برای اشتغالزایی و مبارزه با بیکاری آمده‌ایم، خاطرنشان کرد: از سال ۶۷ تاکنون درگیر این جوانان بیکار هستم و خداوند شاهد است که من به غیر از برای این موضوع ماموریت دیگری ندارم که می‌دانم خیر دنیا و آخرتم در همین است.

منتخب مردم چرام در مجلس دهم شورای اسلامی با متذکر شدن این مطلب که بالاتر از ایمان به خداوند و منفعت رساندن به مردم وجود ندارد، تصریح کرد: ما باید در جامعه نافع بوده و در زمین خداوند اثرگذار باشیم.

وی، افزود: می‌فهمم که باید مدیر توانمندی باشیم، در مجلس از حقوق مردم دفاع کنیم و در مجلس در کمیسیون‌های متعدد مدافع حقوق مردم بوده و تبصره‌ها و ماده‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنیم که به نفع مستضعفین باشد.

هاشمی‌پور با اشاره به اقتصاد متزلزل به عنوان یکی از مشکلات اساسی جامعه، متذکر شد: اگر قوانین به درستی تصویب شود روان، بروز و شفاف باشد، بازنگری شده و مطابق با مشکلات مردم تصویب شود، طبیعتا کارخانه‌جات ما، کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌های صنعتی ما دچار ین همه مشکل نمی‌شوند.

نماینده مردم کهگیلویه و چرام در مجلس دهم با بیان اینکه باید شعارها و نطق‌های انتخاباتی را در میدان عمل، عملیاتی کنیم، گفت: ما تعهد دادیم و باید پاسخگو باشیم اگر به شعارها و حرف‌هایی که زدیم پایبند نباشیم در کوتاه‌ترین مدت محبوبیت خود را در بین مردم از دست خواهیم داد.

وی با متذکر شدن این مطلب که انتخابات با فراز و نشیب‌هایی که داشت به پایان رسید، عنوان داشت: ما با رقبا رقابت کردیم و رقیب بودیم اما باید فرهنگ دوستی را در جامعه حاکم کنیم و کدورت‌ها، سوظن‌ها و اختلافات را کنار گذاشته و برای ساختن این مرز و بوم تلاش کنیم.

معاون اجرایی سابق شرکت نفت و گاز پرشیا و مجری طرح پتروشیمی ماهشهر، اضافه کرد: رقابت‌های گذشته نباید به هیچ وجه موجبات تفرقه و اختلافات را فراهم کند، امروز روزی است که ما باید ببینیم دین خدا، مقام معظم رهبری و مردم از ما چه انتظاراتی دارند.

هاشمی‌پور با تأکید بر اینکه حرف، شعار و سخنرانی علمی به درد مردم نمی‌خورد و مردم عمل می‌خواهند، خاطرنشان کرد: ریشه تمام معضلات و مشکلات و ناهنجاری‌ها و بدبختی‌هایی که در منطقه ما وجود دارد، بیکاری است.

شهردار سابق دهدشت با اشاره به اینکه امروز کشور و نظام ما نیاز به تدبیر و درایت دارد، اظهار کرد: شجاعت، تدبیر، تخصص و فن نیاز هست تا بتوان مشکلات اساسی کشور را رفع کرد.

وی، افزود: مجلس شورای اسلامی باید به فکر مسائل اساسی کشور باشد و بر اساس دین اسلام و قوانین شرعی سمت و سو پیدا کند.

منتخب مردم چرام در مجلس دهم با اشاره به خواسته‌های مردم چرام و با بیان اینکه در این مدت بیکار نبوده‌ام، عنوان داشت: مسائل و مشکلات را رصد کرده‌ام و آدمی نیستم وزارتخانه‌های اجرایی را نشناسم بلکه ۲۷ سال با وزارت نیرو کار کرده‌ام، آب را می‌شناسم و کوثر را نباید کسی به من معرفی کند، مخزن کوثر را من می‌شناسم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه بنده نقشه راه خود را در این مدت کوتاه آماده کرده‌ام و بر این باور هستم بدون نقشه مهندسی نمی‌شود به هدف رسید، گفت: جاده طسوج و مرکبات آن برای من آشنا هستند، در آنجا زندگی کرده‌ام، منطقه چاسخار و باغچه سادات را خوب می‌شناسم، معدن فسفات چرام را شناخت دارم و در جهت رفع مشکلات آنان تلاش خواهم کرد.

شهردار سابق مسجدسلیمان با توصیه به اینکه باید بدبینی‌ها و سوءظن‌ها کنار گذاشته شود، تبیین کرد: بیایید دور هم جمع شده و حاشیه‌ها را کنار بگذاریم، من به حاشیه نخواهم رفت، نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا می‌تواند من را به حاشیه ببرد چرا که بنده مقلد مقام معظم رهبری و سردار ولایت هستم.

وی با اعلام اینکه منتخب مردم کهگیلویه بزرگ وابسته به هیچ گروه خاصی نیست بلکه مستقل و محکم عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: مدیرانی که در آینده کار خواهند کرد هم باید با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی همانند اوایل انقلاب کمربند را ببندد و با تعامل با دولت در جهت محرومیت‌زدایی کار کنند.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی در پایان از همه نامزدهای انتخاباتی و مسئولان اجرایی، سیاسی، فرمانداران، بخشداران، نیروهای نظامی انتظامی، بانوان، دانشجویان، فرهنگیان، ستاد انتخابات، اصحاب رسانه، کارگزاران، اعضای شورای نگهبان، ورزشکاران، ایلات و طوایف و همه اقشار مختلف تقدیر و تشکر کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

یاشار
Iran, Islamic Republic of
فکر ایکنه چه وابیده. بابام جان قبل از شما خیلی نماینده بودن بعد از شما هم هستن انقد بالا پایین نپر رییس جمهورش نمیتونه کاری بکنه..
فروزان
Iran, Islamic Republic of
ما کجا وشما کجا خدابه فریاد ما برس
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1