تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۷۲۳۱۹

کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای»

۰
کبنا ؛ 

با امضای میثاق‌نامه‌ای، مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوستند.
 در حاشیه گشایش غرفه‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین غرفه‌های هلال‌احمر در ورودی شهر یاسوج برخی مسئولان این استان به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوستند.

در این آیین که فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی و مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان حضور داشتند با امضای میثاق‌نامه‌ای مسئولان به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند.

در این آیین فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار با بیان این که کهگیلویه و بویراحمد یکی از مکان‌های مهم گردشگری در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: بسیاری از مواهب الهی که در نقاط دیگر وجود ندارد در استان کهگیلویه و بویراحمد به وفور موجود است.

 


 
محمدی بیان کرد: وجود بیش از ۳۰۰ جاذبه طبیعی و تاریخی در این استان کوچک نشان دهنده همه نعمت‌های خداوندی است که باید به بهترین نحو برای توسعه استان از آن‌ها استفاده کنیم.

این مسئول گفت: در همه شهرستان‌های استان این جاذبه‌ها وجود دارد و به همین خاطر است که از ما به عنوان استان چهارفصل در کشور یاد می‌کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون همه وظیفه داریم که از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و برای کمک به رونق اقتصاد و اشتغال آن‌ها را به کار گیریم.

محمدی یکی از موارد مهمی را که باید مورد توجه قرار داد توجه به قانون دانست و گفت: به خصوص در زمینه رانندگی همه باید قانون‌مند باشیم تا خطرات و تصادفات کمتری را شاهد باشیم.

وی گفت: جاده‌های استان در سال‌های اخیر به خوبی در دستور کار قرار گرفته‌اند که در سال‌های آینده استان از محورهای مواصلاتی بهتر و باکیفیت‌تری برخوردار خواهد شد.

این مسئول ارشد در استان افزود: امروز کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای را همه امضا می‌کنیم تا با رعایت قانون و توجه به هشدارهای پلیس بتوانیم از حوادث دردناک جلوگیری کنیم.

محمدی تصریح کرد: یکی از دلایل تصادفات رانندگی خطای انسانی است که اگر قوانین را بهتر رعایت کنیم از خسارات مالی و جانی که هر ساله بر جامعه وارد می‌شود جلوگیری خواهیم کرد.

وی با قدردانی از همه مسئولانی که با نهایت تلاش سعی در برقراری امنیت در همه سطوح از جمله در جاده‌ها دارند تصریح کرد: پلیس‌راه و پلیس‌ راهنمایی هم زحمات زیادی را در تعطیلات نوروزی متحمل می‌شوند که باید با آن‌ها همکاری لازم را برای جلوگیری از تصادفات داشته باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1