تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۷۲۳۰۳

راه‌اندازی ۷۰ غرفه صنایع دستی در استان

۰
کبنا ؛با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و برخی از مدیران استانی صبح امروز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ورودی شهر یاسوج افتتاح شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص اظهارداشت: به مناسبت نوروز ۹۵مجموعه‌ای از صنایع دستی، هنرهای سنتی و سوغات محلی استان در قالب ۷۰ غرفه صنایع دستی و ۵سیاه چادر عشایری دایر شده است..
باقری تصریح کرد: در کنار صنایع دستی مطرح استان و همچنین سوغات و شیرینی‌های بومی- محلی، آش و غذای محلی به معرض نمایش و فروش گذاشته و از مهمانان نوروزی پذیرایی به عمل می‌آید.
وی افزود: باید از ابزار مهم و موثر صنایع دستی برای شناساندن هر چه مطلوب‌تر این استان به مردم سایر نقاط کشور استفاده بهینه شود.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر در کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: محصولاتی شامل البسه محلی، زیورآلات سنتی، مصنوعات چرمی و دستبافت‌های داری در این نمایشگاه و بازارچه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی بیان کرد: نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی یاسوج دارای ۲۵ غرفه و نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های مراکز سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز بین ۱۰ تا ۱۵ غرفه دارند.
این نمایشگاه و بازارچه در میدان جهاد یاسوج و به نمایندگی از هشت نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی کهگیلویه و بویراحمد به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان گشایش یافته و تا ۱۵ فروردین ۹۵ نیز آماده بازدید علاقه مندان است.

در کنار این نمایشگاه و بازارچه اکیپ‌های و جمعیت هلال احمر و خیمه نماز برای ارایه خدمات لازم به گردشگران نوروز ۹۵ کهگیلویه و بویراحمد مستقر است.
IMG_1973 IMG_1987 IMG_1978 IMG_1970 IMG_1953
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1