تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۱۷۲۲۹۲

دو محور پرتصادف کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد از محورهای پر خطری در این استان خبر داد که ۳۵ درصد تصادفات برون‌شهری رانندگی استان در آن‌ها اتفاق می‌افتد.
سرهنگ منوچهر سیاهپور عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: خوشحالی ما هنگامی خواهد بود که کمترین تصادفات و اتفاقات را در جاده‌های برون‌شهری استان مشاهده کنیم.
رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی جاده‌های استان ترافیک بیشتری را به خود خواهند دید چرا که کهگیلویه و بویراحمد مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان در این ایام است.
این فرمانده انتظامی افزود: هر چند که کارها و اقدامات خوبی برای استانداردسازی جاده‌های استان صورت گرفته اما هنوز بسیاری از محورهای مواصلاتی نیاز به کار بیشتری دارند.
وی کم‌عرض بودن بسیاری از محورها و وجود نقاط حادثه‌خیز را از مشکلات جاده‌های برون‌استانی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل از رانندگانی که قصد عبور در جاده‌های استان را دارند تقاضای رعایت قانون و مقرارت را داریم.
سیاهپور از گشت‌های شبانه‌روزی در محورهای استان به خصوص در ایام تعطیلات همزمان با اجرای طرح نوروزی و همکاری با سایر دستگاه‌ها خبر داد و گفت: پلیس‌راه در تعاملی خوب و تنگاتنگ با سایر ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در تعطیلات نوروزی به دنبال ایجاد امنیت در محورهای مواصلاتی استان است.
وی یکی از مشکلات استان را کوهستانی بودن برخی نقاط دانست و گفت: در برخی جاده‌ها مانند یاسوج به اصفهان و دهدشت به بهبهان مشکلات بیشتری نسبت به سایر محورها داریم.
این فرمانده انتظامی افزود: ۳۵ درصد از تصادفات جاده‌ای در این محورها اتفاق می‌افتد که از رانندگان و عابرانی که قصد گذر از این جاده‌ها را دارند تقاضای دقت بیشتر در رانندگی و توجه به قانون و علائم راهنمایی و رانندگی را داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1