تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۱۷۲۱۲۶

مدارس کم‌جمعیت کهگیلویه و بویراحمد منحل می‌شوند

۵
۰
کبنا ؛ 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کم‌جمعیت این استان منحل می‌شوند.
هادی زارع‌پور امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استان ما گران‌ترین نرخ آموزش را در کشور دارد، اظهار کرد: دلیل آن وجود مدارس زیادی است که با تعداد بسیار اندکی دانش‌آموز فعالیت می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: برای نمونه در کل استان تعداد ۹ مدرسه یک دانش‌آموزی وجود دارد که همین موجب شده نرخ آموزش در استان بسیار گران باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از وجود تعداد ۹۱۶ مدرسه در استان خبر داد که بین یک تا ۱۵ دانش‌آموز دارند.

زارع‌پور تصریح کرد: در مقطع متوسطه نیز تعداد ۲۱۶ مدرسه زیر نرم داریم که برای مثال در مقطع متوسطه اول باید تعداد دانش‌آموز حداقل ۶۰ نفر باشد که مدارس ما از این تعداد کمتر دانش‌آموز دارند.

این مسئول افزود: راه‌های مختلفی را برای رفع این مشکل امتحان کرده‌ایم که باید گفت در سال آینده راهی جز ادغام و انحلال برخی از مدارس استان نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در این راستا دو مشکل کمبود نیروی انسانی و همچنین فضای آموزشگاهی را داریم که اگر این مشکلات رفع نشود با مشکلات بیشتری در سال آینده روبه‌رو خواهیم بود.

زارع‌پور به نشست چند روز پیش رؤسای آموزش و پرورش سراسر استان اشاره کرد و گفت: در این نشست تصمیم گرفته شد تا مدارس با دانش‌آموزان کم در یکدیگر ادغام شوند.

نام شما

آدرس ايميل شما

فروزان
Iran, Islamic Republic of
تورابخدا مردم فرهنگیان دانش آموزان شهرستان کهگیلویه ازت هیچی نمی خواهند اگر میخواهی جلوی خدا شرمنده نباشی برای آموزش پرورش دهدشت یک مدیر بزار تا مدیریت کنه نه مدیری که به تابلوبی پشت سرش نگاه کنه تا نوشته مدیر آموزش پرورش دهدشت لذت ببره ...اما نتونه مدیریت کنه تورا بخدا کهگیلویه ارزشش بیشتر ازاینهاست تورابخدا مار فردا شرمنده بچه هامون نکن آقای فروزان توان نداره مدیریت کنه ....دنیا رو به پیشرفته اما در شهردهدشت زمان رو بع عقب بر میگرده .تنها دلخوشی فرزندان ما آموزشه اونو از ما نگیر .....انتظار داریم ازت ....
باشتی
Iran, Islamic Republic of
در باشت مدرسه یک دانش اموزی هم وجود دارد.نمونش نیمدور.اون هم به خاطر مسئول اسبق تعاون که از خط اقای رییس ادارست دایر مونده.و ایشون در ۳۲ سالگی خدمت خودشون میباشند.
فروزان
Iran, Islamic Republic of
میترسی نظرات مردم را بنویسی جمش کن مااز آقای زارع پور ملتمسانه برای رضای خدا خواستیم فروزان از آموزش پرورش دهدشت یرداره ....تا آخرت خودش را تامین کنه ...
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل . به فکر دانش آموزان فقیر روستاهای دور افتاده باشید با این کار ترک تحصیل دانش آمزان را بوجود می آوری. آخرتت را خراب نکن .بله قربان نباش
چرا پخش نمیکنی
Iran, Islamic Republic of
برای عیدی فرهنگیان کهگیلویه فروزان بردار با این کار هم دنیا و هم آخرتت را بیمه کردی
هم هر کسی را با هر میزان سواد ومدرک جای ایشون بگذاری قدمی در راه پیشرفت وبهبود سطح سواد کهگیلویه بر داشتی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1