تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۷۲۰۹۹

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد زیان‌ده هستند

۰
کبنا ؛مدیرعامل بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم زیرساخت‌های اقتصادی در این استان گفت: بانک‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها سود نمی‌کنند بلکه زیان‌ده هستند.
الله‌داد محمدی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها سود نمی‌کنند بلکه زیان‌ده هستند، اظهار کرد: این مشکل به عدم وجود زیرساخت‌های اقتصادی برمی‌گردد.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان بیان کرد: همین موجب می‌شود که از منابع تأمین شده سایر نقاط استفاده کنیم و هر چه هم که در نشست‌ها و جلسات این موضوع توسط مسئولان بانک‌ها در استان در خصوص عدم برابری منابع و مصارف بانک‌ها سخن گفته می‌شود کسی به آن باور نداشته و بانک‌ها را همیشه مقصر می‌دانند.
این مسئول بانکی در استان به عدم سودآوری همه بانک‌های دولتی در استان اشاره کرد و گفت: اما از محل رسوب سپرده قرض‌الحسنه همواره مبالغی را برای کارهای فرهنگی در نظر گرفته‌ایم.
محمدی افزود: این مبالغ را می‌توان برای اهدای جوایز به برندگان قرعه‌کشی‌های بانکی و همچنین بهداشت و آموزش اختصاص داد.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان اظهار کرد: ما نیز دغدغه آموزش و پرورش را داریم و معتقدیم که مستحق‌ترین مکان برای کمک بانک‌ها مدارس هستند و به همین دلیل از آموزش و پرورش می‌خواهیم دغدغه‌های خود را در ابلاغیه‌ای تنظیم کند.
محمدی گفت: این ابلاغیه می‌تواند در خصوص ساخت و ساز در مدارس باشد تا ما نیز عین ابلاغیه را در مرکز پی‌گیری کرده و در سال ۹۵ بتوانیم با هماهنگی که با مرکز داریم این اعتبارات را برای کمک به مدارس و ساخت مدرسه اختصاص دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1