تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۱۷۲۰۳۷

راه‌اندازی مرکز جامع تشخیص سرطان یاسوج

۲
۰
کبنا ؛معاون درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در یاسوج خبر داد و گفت: این پروژه به پیمانکار واگذار شده و کار ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

پرویز یزدان‌پناه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز طرح تحول نظام سلامت تاکنون اقدامات خوبی برای ارائه خدمات به مردم انجام گرفته است.yazdn

وی با بیان اینکه از آغاز این طرح تاکنون ۱۴۲ هزار بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، افزود: سهم بیمار (فرانشیز) شش درصد کاهش یافته است.

وی به تعداد زایمان‌های انجام شده طی این دو سال اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار زایمان در این دو سال در بیمارستان‌های استان انجام شده که از این تعداد ۱۳ هزار زایمان طبیعی و هفت هزار زایمان سزارین بودند ضمن اینکه طی این دو سال آمار سزارین پنج درصد کاهش داشته است.

این مسئول تعداد افراد ویزیت شده در کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه را یک هزار و ۲۰۰ نفر عنوان کرد و بیان داشت: ۷۰ درصد پزشکان بیمارستان‌های استان ماندگار و به صورت تمام وقت هستند.

معاون درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خرید پنج میلیارد تومان تجهیزات هتلینگ برای بیمارستان‌ها، خرید ۱۷ میلیارد تومان سرمایه متوسط برای کلینیک‌ها، ۱۳ میلیارد تومان خرید تجهیزات کلان برای بیمارستان‌ها و ۹۰ درصد بازسازی و نوسازی بیمارستان‌های استان را از جمله اقدامات مهم انجام شده طی این دو سال عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کلینیک پنج طبقه یاسوج اشاره و بیان کرد: امیدواریم کار ساخت این مرکز تا اردیبهشت ماه سال آینده به پایان رسیده و افتتاح شود.

یزدان‌پناه گفت: با افتتاح این مرکز بسیاری از مشکلات مانند نوبت‌دهی رفع خواهد شد.

این مسئول از راه‌اندازی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در یاسوج خبر داد و گفت: این پروژه به پیمانکار واگذار شده و کار ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

معاون درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز بسیاری از مشکلات مربوط به تشخیص در مرکز استان حل شده و می‌توان در مدت زمان کمتری اقدام به درمان سرطان کرد ضمن اینکه با راه‌اندازی چنین مرکزی مراجعه هم استانی‌ها به استان‌های دیگر کمتر شده و هزینه‌های آنان نیز کمتر خواهد شد.

یزدان‌پناه در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه، گفت: رسانه‌ها تاکنون با همکاری و همراهی مطلوب خود نقش مهمی برای شناساندن و اطلاع‌رسانی در زمینه نقش و اهداف طرح تحول سلامت در جامعه ایفا کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
عامو معوقات پرسنل بیمارستانهای استان پرداخت نمیشه اونوقت دم از طرح تحول میزنی خدا شاهده ضعیف ترین مدیریت در علوم پزشکی مربوط به بحث درمانه چه معاونت درمان چه بیمارستانهای یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب خدمت جناب اقای دکتر یزدان پناه با تشکر از زحمات بی دریغ ایشان
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1