تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۱۷۱۹۹۳

مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان میراث فرهنگی

۱
۰
کبنا ؛به همت ستاد اقامه نماز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مراسم جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان این ادراه کل برگزار شد.
این مراسم که با حضور محمود باقری مدیر کل، معاونین و خانواده کارکنان برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: تقارن جشن تکلیف تعدادی از فرزندان کارکنان در آستانه ورود به سال جدید باعث می‌شود لحظات شیرین و به یادمانی در خاطره این عزیزان ماندگار شود.
محمود باقری با آرزوی موفقیت برای همه کسانی که به سن انجام تکالیف حضرت حق رسیده‌اند، گفت: مرحله خاصی از زندگی ایجاد شده است که نیازمند تمرین و ممارست روح و تغذیه معنوی آن است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: تکلیف برنامه آفریدگار جهان برای تکامل انسان است که انسان را از چنگال سرکش نفس و نیازهای دروغین‌‌ رها و در راهی که عقل و شرع مقدس می‌پسندد، قرار می‌دهد.
وی اظهار کرد: مهار کردن هوس‌ها و دوری از گناه، نعمتی عظیم و موفقیتی چشمگیر است و هر روزی که این موفقیت به دست انسان آید آن روز، روزی مبارک و فرخنده می‌باشد.
باقری ادامه داد: بسیاری از مهارت‌هایی کسب شده در زندگی مربوط به همین سنین است و ایجاد محیطی آرام و امن و یک بستر عاطفی مناسب از نیازهای اولیه هر فرزند محسوب می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رسیدن به سن تکلیف با انجام فرایض دینی به صورت کامل، توجه ویژه به نماز اول وقت، چشم پوشی از محرمات و کارهای ناپسند و توکل و توسل به خداوند متعال از مواردی است که از امروز مسئولیت شما جوانان را که باید مایه افتخار مکتب تشییع و ایران اسلامی باشید را برای حفظ ارزش‌های اسلامی دو چندان می‌کند.
درپایان این مراسم معنوی هدایایی به فرزندانی که به سن تکلیف رسیده بودند، تقدیم گردید.
IMG_1889 IMG_1888 IMG_1876 IMG_1875 IMG_1893
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نیازی به اسراف نبود،یه بار جشن اداره آموزش و پرورش براشون گرفت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1