تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۱۷۱۹۷۴

آغاز عملیات پروژه دانشکده‌های پرستاری و مامایی در یاسوج

۳
۰
کبنا ؛عملیات اجرایی ساخت دانشکده‌های پرستاری، مامایی و بهداشت یاسوج؛ با حضور معاون هماهنگی و عمرانی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و اعضای هیات رئیسه در دانشکده پزشکی یاسوج آغاز شد.
برئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: دانشکده‌های پرستاری، مامایی و بهداشت در ۵ طبقه (به احتساب زیر زمین) و با مساحت ۷ هزار و ۳۰۰ متر مربعی ساخته می‌شود.
رضا چمن اشاره‌ای به کمبود فضای فیزیکی در بخش آموزش داشت و تصریح کرد: در بحث کمبود فضای فیزیکی در بخش آموزش، با کمبودهای زیادی مواجه هستیم، به طوری که در پردیس دانشگاه، ۴ دانشکده قرار دارد و دانشکده دیگر نیز در ساختمان کوچک و فرسوده‌ای است.
وی ادامه داد: با تلاش مدیران قبلی دانشگاه و تیم فعلی، امروز شاهد کلنگ زنی پروژه ساختمانی دانشکده‌های پرستاری، مامایی و بهداشت هستیم، که پیش بینی می‌شود این پروژه تا سال ۹۷ به بهره برداری برسد.
چمن افزود: تاکنون بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص تخصیص اعتبار این پروژه، اظهار داشت: در پایان سال گذشته اعتبار۳ میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده که هنوز تخصیص داده نشده است، اما تصمیم برآن شده است که ۶۵ درصد اعتبار مصوب را امسال داشته و ۴ میلیارد تومان نیز برای سال جاری مصوب شد که در حال حاضر، این پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی شروع می‌شود.
چمن در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حوزه معاونت پشتیبانی و دفتر فنی دانشگاه، تصریح کرد: همکاران ما در حوزه معاونت پشتیبانی و دفتر فنی در دانشگاه، علی رغم کسری بودجه در سال‌های اخیر تلاش چشمگیری در زمینه پروژه‌های عمرانی داشته که این خود شایسته تقدیر است.
وی اشاره به اقدامات معاونت پشتیبانی در این زمینه ادامه داد: احداث مراکز بهداشتی درمانی، خانه‌های بهداشت، تعمیر و بازسازی بخش‌های بیمارستانی، توسعه زایشگاه‌های اورژانس بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی از جمله اقدامات این حوزه بوده که علی رغم کسری بودجه توانستیم برخی از این پروژه‌ها را به بهره برداری و برخی دیگر را نیز در دست اقدام داشته باشیم.
چمن در پایان اشاره به پرروژه‌های سلف سرویس و کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی داشت و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این دو پروژه به بهره برداری برسند.

کلنگ زنی۱
کلنگ زنی۲
کلنگ زنی۳
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر چهره علمی و خستگی ناپذیر دکتر چمن عزیز که همه به وجودش افتخار می کنیم.
محمد، دانشجو
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف که مدیریت عالمانه و جهادگرانه آقای دکتر چمن ستودنی هست و در همه قسمت های بهداشت و درمان و آموزش و پژوهش تغییرات مثبت و چشمگیری بوجود آورده است.
محسنی. آموزش
Iran, Islamic Republic of
ساختمان دانشکده بهداشت باید سالها پیش ساخته می شد. باز هم دست دکتر چمن درد نکند که در این شرایط رکود پروژه های عمرانی تونست موافقت این پروژه را از دولت بگیره.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1