تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۱۷۱۹۴۸

بکارگیری اورژانس هوایی در تعطیلات نوروزی

۰
کبنا ؛معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و هماهنگی با استان‌های معین در مواقع ضروری از اورژانس هوایی در تعطیلات نوروزی استفاده می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۳۰ دستگاه‌ اجرایی عضو خدمات سفر به صورت مستقیم با این ستاد همکاری می‌کنند که انتظار می‌رود در ایام نزدیکی به سال جدید با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی بروند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۲۲ مدرسه با یک‌هزار و ۷۰۸ کلاس درس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: کلیه نیازمندی‌های شب عید مردم اعم از میوه، گوشت و نان ساماندهی شده و کشتارگاه‌های استان در تمام تعطیلات نوروزی فعال هستند.
این مسئول عنوان کرد: امسال برای اولین بار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی با استان‌های معین در مواقع ضروری از اورژانس هوایی استفاده می‌شود.
نیک‌اقبالی بیان کرد: در ابتدای سال جاری آمار تصادفات استان نگران کننده بود که هم‌اکنون میزان تصادفات در استان کاهش یافته و امیدواریم در ایام تعطیلات سال جدید نیز شاهد کاهش آمار تصادفات در استان باشیم.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی تعداد مسافران در ایام تعطیلات عید فطر امسال گفت: در تعطیلات عید فطر سال جاری کهگیلویه و بویراحمد سومین استان پر تردد کشور بود.
وی خواستار مستندسازی دستگاه‌های عضو خدمات سفر شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو خدمات سفر خدمات خود را مستندسازی کنند تا نقاط ضعف رفع و نقاط قوت تقویت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1