تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۱۷۱۹۲۳

برخورد قاطع با اقدامات غیرقانونی به بهانه چهارشنبه‌سوری

۰
کبنا ؛دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد لازم و قاطع با هرگونه اقدام غیرقانونی به بهانه چهاشنبه‌سوری در کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.
مهرداد کرمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعطیلات نوروز برای تفریح و شادی و همچنین دید و بازدید و صله رحم است، اظهار کرد: چرا باید با کارهای پر خطر و البته غیرقانونی روزهای خوب را از بین ببریم.krami
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: یکی از مشکلاتی که همواره در روزهای پایان سال رخ می‌دهد همین موضوع چهارشنبه‌سوری و اقدامات پرخطری است که برخی انجام می‌دهند.
این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای بدون در نظر گرفتن خطرات احتمالی ناشی از استفاده از مواد محترقه برای خود و دیگران مشکل ایجاد می‌کنند که دستگاه قضایی با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.
وی در ادامه به تعطیلات نوروزی و لزوم مراقبت و مواظبت مردم از اموال خود اشاره کرد و گفت: قبل از هر چیز باید پیشگیری لازم انجام شود و مردم با رعایت همه جوانب منازل خود را برای سفرهای نوروزی ترک کنند.
کرمی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی به همراه نیروی انتظامی در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: اما قبل از هر چیز این خود مردم هستند که باید اجازه ندهند اموال آن‌ها با بی‌احتیاطی دچار مشکل شده و یا از دست برود و در تعطیلات نوروز با عدم رعایت نکات ایمنی مشکلی برایشان ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1