تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۱۷۱۹۱۶

سخنان مهم خادمی پیرامون انتخابات

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری شکایات نامزدهای انتخاباتی بویراحمد و دنا از مسیر قانونی نشانگر رشد بلوغ سیاسی در استان است.
سید موسی خادمی امروز در آخرین نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ با اشاره به موفقیت‌های دولت در سال جاری گفت: برجام یکی از دستاوردها و موفقیت‌های دولت یازدهم در سال جاری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دو رویداد مهم کشور در سال جاری دانست و اظهار کرد: ۳۴ میلیون نفر در کشور در انتخابات هفتم اسفند شرکت کردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این انتخابات در اوج سلامت و صحت برگزار شد.
وی در خصوص برگزاری این دو رویداد مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل وجود مسائل قومی و قبیله‌ای برگزاری انتخابات در استان از حساسیت‌ها و مشکلاتی برخوردار است و در انتخابات امسال به دلیل حضور رقبا و نامزدهای مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی حساسیت‌های انتخابات هفتم اسفند در استان را دو چندان کرده بود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همدلی و همکاری بین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی افزود: همکاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی در دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان قابل تقدیر است.
خادمی با بیان اینکه در هفته آخر برگزاری انتخابات ۷۰ ساعت جلسه شورای تأمین برگزار شد، گفت: در جلسات شورای تأمین کوچکترین مسائل و مشکلات انتخاباتی با حساسیت ویژه‌ای بررسی می‌شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از هیأت اجرایی، گروه‌های سیاسی، نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها گفت: حضور ۸۰ درصدی مردم در انتخابات هفتم اسفند نشانگر تلاش شبانه‌روزی ستاد انتخابات استان برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم سیاسی در استان بود.
وی تصریح کرد: حتی در اتفاقات نادر بعد از برگزاری انتخابات در حوزه بویراحمد و دنا نامزدهای معترض و هوادارانشان از مسیرهای قانونی شکایات خود را مطرح کردند و ما شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ و خساراتی در سطح استان نبودیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شرکت مردم در انتخابات و پیگیری شکایات نامزدهای انتخاباتی از مسیر قانونی را نشانگر رشد و بلوغ سیاسی در استان دانست و افزود: امیدواریم مسائل مطرح شده بعد از برگزاری انتخابات هفتم اسفند هر چه سریع‌تر حل و فصل شود و مردم از فضای انتخابات خارج شوند.
خادمی با اشاره به مشکلات مالی دولت گفت: علی‌رغم وجود مشکلات مالی دولت هیچ پروژه‌ای در استان تعطیل نشد و پروژه‌های افتتاحی استان در هفته دولت و دهه فجر بیانگر فعال بودن پروژه‌های عمرانی استان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل را برنامه‌های خوب اجرا شده استان در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: جلسات ستاد تسهیل به صورت منظم برگزار شد و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه تعطیل با دستگاه‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌ها مطرح شد و از راکد شدن پروژه‌های زیادی جلوگیری شد و برخی هم به چرخه تولید بازگشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارائه خدمات مناسب دستگاه‌ها به مسافران نوروزی شد و تصریح کرد: اولویت‌های دولت در سال آینده اجرای برنامه‌های سیاست‌های اقتصادی و همچنین موضوعات اجتماعی،‌ مهار آسیب‌های اجتماعی از قبیل مواد مخدر، طلاق و سایر بحث‌های اجتماعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

منتطرمنتطرمنتظر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار آیا فرمانداران وبخش داران به بلوغ سیاسی بیطرفی رسیده بودند چرا شما با افراد متخلف در ادارات و فرمانداریها وبخشداران برخورد نکردی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1